AndroidHealthClinic

Van water krijg je honger!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik dacht dat mensen die willen afvallen juist speciaal meer water gaan drinken om dan minder te eten, of is dit allang achterhaald?

je hebt gelijk.als ik water drink zit ik vol waardoor ik niet veel of niks meer kan eten.idiaal voor dieeters.
 
en je verbrand er vet mee!!:D
 
ik vind dat ook,telkens ik veel water ddrink krijg ik sneller honger ,maar ik vind dat niet erg hoor. Hoe dat komt is me een raadsel,tis mss maar een illusie ;)
 
denk idd een ilusie.
 
Maar als het drinken van water niet goed is voor de vertering van de maaltijd, geldt dit dan ook voor frisdranken?? gewoon een glasje Ice Tea heb ik het over bijv.
 
denk van wel, dat bestaat immers ook voor het grootste deel uit water.
 
denk van wel, dat bestaat immers ook voor het grootste deel uit water.

ja vandaar. hmmm maar drinken jullie dan niks na een maaltijd??? lijkt me niet!
 
ik las op bb.com articles, dat als je een cheatmeal neemt, je beter veel water erbij kan drinken omdat het dan sneller de darmen zou passeren en minder slecht zijn
 
ja vandaar. hmmm maar drinken jullie dan niks na een maaltijd??? lijkt me niet!

tuurlijk wel. je moet dit soort dingen gewoon niet zo serieus nemen:)
 
Maar als het drinken van water niet goed is voor de vertering van de maaltijd, geldt dit dan ook voor frisdranken?? gewoon een glasje Ice Tea heb ik het over bijv.

Jawel, maar geen liters. Op die manier levert je waardevolle voeding je lichaam minder op. Voor cheatmaaltijden kan het idd een voordeel zijn.
 
tuurlijk wel. je moet dit soort dingen gewoon niet zo serieus nemen:)

Getuige de gallery doet het meerendeel dat ook niet, dus dat baart geen zorgen.
 
dat je niks zou moeten drinken bij de maaltijd vind ik onzin. enzymen presteren immers beter in vochtige omgevingen. oke geen 2 liter water bij je maaltijd, maar 2/3 glaasjes moet geen probleem zijn imo .
dat is dan ook de reden dat je eerder honger krijgt: enzymen werken beter en sneller waardoor je voedsel sneller verteerd wordt.
ik heb t zelf ook als ik veel water drink dat ik dan eerder honger krijg
 
hier een goed eetlustopwekkend drankje ,drink dit een 15tal minuten voor je maaltijd : een glaasje wijn met een rauwe eierdooier in gemengd ;)
 
hier een goed eetlustopwekkend drankje ,drink dit een 15tal minuten voor je maaltijd : een glaasje wijn met een rauwe eierdooier in gemengd ;)

omdat je dan je maag leeg kotst en dan weer honger krijgt?
 
nee ,tis natuurlijk niet de bedoeling dat je gaat beginnen kotsen
 
neej als ik water drink gaat mijn hongergevoel juist weg voor een kleine tijd. Makkelijk als je honger op je werk hebt en je nog moet wachten op de pauze
 
Back
Naar boven