XXL Nutrition

Van Wielrenner 58 kilo naar 75,2 kilo.

Bezoekers in dit topic

jdwilde

Novice
Lid sinds
19 dec 2012
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Na periode van 6 jaar wielrennen en 58 kilogram naar krachttraining, nu op 75,2 kilo.

Tips om er nog meer uit te halen altijd welkom, ben nu bezig met een bulk.

jaar en twee maand ( bulkperiode.jpg


P100710_14.26.jpg
 
ziet er al goed uit! al zit er wel wat jaartjes tussen de foto's denk ik?
 
Voor tips zul je meer info moeten geven zoals trainingsschema en eetschema. Onderarmen lijken aandacht nodig te hebben, verder goed fysiek!
 
Goede vooruitgang. Al zit er een behoorlijk tijdsverschil tussen de twee foto's. Meer informatie zou handig zijn ja. Afgaande op je foto zou ik persoonlijk kiezen om te gaan cleanbulken
 
Tussen de foto's zit anderhalf jaar verschil, waarvan ik nu 1 jaar train.

Train: 5 x in de week ( voor de moment niks van cardio )
maandag: borst en armen
Dinsdag: Schouders en Rug
Woensdag: Borst, armen en benen
Donderdag: schouders en rug
Vrijdag: Borst en armen

Nu bezig met 4 reeksen van 8-6-4-2

Buik alle dagen.. heb nogal de aanleg een buik te krijgen.. nu pas sinds kort een goed schema voor buik, nog even de resultaten afwachten hiervan.

Men eten is echt zoeken:

Ontbijt: 200 gr brinta + appel + 1 schep weight gainer + Melk

Tussendoor: Weight gainer met water ( 1000 caloriën )

Middagmaal: 300 gr rijst, wokgroenten, Kip

Voor de training: Weight gainer met water

Na de training:1 appel of banaan + 200 gr brinta + 1 schep weight gainer + melk

Avondmaal: Pasta of rijst met groenten en kip of paardenbiefstuk of tonijn

Hierna soms nog 1 stuk fruit

Ik eet ongeveer om de 2 uren en drink om en bij de 2 en half liter water. Ik hoop dat ik toch iets of wat goed zit met het eten. Laat maar weten :)

Thx!
 
Laatst bewerkt:
Je schema is slecht man.

Schouders de dag na borst, rug de dag na armen? U serious?

Ik zou zelf 4x per week UB/LB split doen.

Ma:UB
Di: LB
Do: UB
Vrij: LB

Buik zou ik dan bij LB pakken;) elke dag buikspieren trainen is dom, je moet ze ook rust geven net zoals elke andere spier.

Zo zitten je spiergroepen elkaar niet in de weg en kan je toch 4 dagen in de sportschool zitten;)

Verder natuurlijk de weightgainers uit je schema gooien. Ik weet niet welke gainer je gebruikt, maar de meeste zitten vol met troep.
 
Heb je echt bizar goed gedaan in zo'n korte tijd. Mooi Fysiek al. Denk dat je heel groot kan gaan worden.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 16:58 ----------

Je schema is slecht man.

Schouders de dag na borst, rug de dag na armen? U serious?

Ik zou zelf 4x per week UB/LB split doen.

Ma:UB
Di: LB
Do: UB
Vrij: LB

Buik zou ik dan bij LB pakken;) elke dag buikspieren trainen is dom, je moet ze ook rust geven net zoals elke andere spier.

Zo zitten je spiergroepen elkaar niet in de weg en kan je toch 4 dagen in de sportschool zitten;)

Verder natuurlijk de weightgainers uit je schema gooien. Ik weet niet welke gainer je gebruikt, maar de meeste zitten vol met troep.


Die weightgainer heeft hem denk ik juist goed gedaan ;). (Kijk hoeveel hij is gegroeit)

Als hij lekker aan het bulken is en hij hulp van een weightgainer kan gebruiken is dit toch niet erg.
 
Ik ben die weightgainer gaan gebruiken omdat ik merkte dat ik niks van massa bijkwam.. met die Gainer gaat het redelijk vlot..

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:22 ----------

Je schema is slecht man.

Schouders de dag na borst, rug de dag na armen? U serious?

Ik zou zelf 4x per week UB/LB split doen.

Ma:UB
Di: LB
Do: UB
Vrij: LB

Buik zou ik dan bij LB pakken;) elke dag buikspieren trainen is dom, je moet ze ook rust geven net zoals elke andere spier.

Zo zitten je spiergroepen elkaar niet in de weg en kan je toch 4 dagen in de sportschool zitten;)

Verder natuurlijk de weightgainers uit je schema gooien. Ik weet niet welke gainer je gebruikt, maar de meeste zitten vol met troep.

UB en LB staat voor?
 
Ik ben die weightgainer gaan gebruiken omdat ik merkte dat ik niks van massa bijkwam.. met die Gainer gaat het redelijk vlot..

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:22 ----------



UB en LB staat voor?


Upper Body en Lower Body.

Weight Gainer lekker laten zitten als je dat nodig hebt ;)
 
Upper Body en Lower Body.

Weight Gainer lekker laten zitten als je dat nodig hebt ;)

Ok, Ik zal dat schema eens onder handen nemen ;)

Thx voor de richtlijn!;)

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:27 ----------

Heb je echt bizar goed gedaan in zo'n korte tijd. Mooi Fysiek al. Denk dat je heel groot kan gaan worden.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 16:58 ----------




Die weightgainer heeft hem denk ik juist goed gedaan ;). (Kijk hoeveel hij is gegroeit)

Als hij lekker aan het bulken is en hij hulp van een weightgainer kan gebruiken is dit toch niet erg.

Thx voor de commentaar en hopelijk worden we groot!! :)
 
hoe houden je borst en armen het vol :O hoe weinig oefeningen doe je dan voor borst/biceps/triceps
 
aardige traps, of span je aan voor de foto?
idd een degelijk schema maken.. deze trekt op niks

Buik alle dagen.. heb nogal de aanleg een buik te krijgen.. nu pas sinds kort een goed schema voor buik, nog even de resultaten afwachten hiervan.

Men eten is echt zoeken:

Ontbijt: 200 gr brinta + appel + 1 schep weight gainer + Melk

Tussendoor: Weight gainer met water ( 1000 caloriën )

dit gaat ook nergens over natuurlijk..
 
mooi verschil in anderhalf jaar!
 
Je voorkant schouders krijgen veel te weinig rust, bij borst spreek je die namelijk ook aan. Probeer evenveel of zelfs meer pulloefeningen te doen dan pushoefeningen. Vergeet ook achterkant schouders niet. Vind je het niet vervelend om om de 2 uur te eten? Dat is nergens voor nodig en misschien zelf counterproductief. Je spieren raken als het ware resistent tegen de constante eiwitinname. Beter is om enkele eiwitpulsen te geven om de 4 à 5 uur. (niet dat het allemaal veel verschil gaat maken hoor). Ik zou ook je kcal en macro's berekenen, dat is veel belangrijker dan de juiste voedingsmiddelen eten... Probeer ongeveer 2gr eiwit per kg, 1gr vet per kg en de rest uit kh te halen met een kcal overschot van ongeveer 300 à 500 boven onderhoud. Oh ja, buik trainen om daar geen vet op te slaan, zal weinig doen vrees ik. Plaatselijk vetverbranden is zo goed als onmogelijk, zeker in een kcalsurplus.
 
hoe houden je borst en armen het vol :O hoe weinig oefeningen doe je dan voor borst/biceps/triceps

6 borst, 4 biceps, 4 triceps

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 12:41 ----------

Je voorkant schouders krijgen veel te weinig rust, bij borst spreek je die namelijk ook aan. Probeer evenveel of zelfs meer pulloefeningen te doen dan pushoefeningen. Vergeet ook achterkant schouders niet. Vind je het niet vervelend om om de 2 uur te eten? Dat is nergens voor nodig en misschien zelf counterproductief. Je spieren raken als het ware resistent tegen de constante eiwitinname. Beter is om enkele eiwitpulsen te geven om de 4 à 5 uur. (niet dat het allemaal veel verschil gaat maken hoor). Ik zou ook je kcal en macro's berekenen, dat is veel belangrijker dan de juiste voedingsmiddelen eten... Probeer ongeveer 2gr eiwit per kg, 1gr vet per kg en de rest uit kh te halen met een kcal overschot van ongeveer 300 à 500 boven onderhoud. Oh ja, buik trainen om daar geen vet op te slaan, zal weinig doen vrees ik. Plaatselijk vetverbranden is zo goed als onmogelijk, zeker in een kcalsurplus.


Er was me gezegt dat het goed was om de 2 uur eiwitten in te nemen.. Daarom dat ik ook zeg men voedsel is echt zoeken.. In de koerswereld trainers genoeg om vooruit te geraken maar in deze wereld zegt men steeds iets anders.. Moeilijk dus! Alleszinds bedankt :)
 
jup heb ook vaak gelezen dat de trend om eiwitinname is gekomen doordat fabrikanten van supps dit promoten terwijl je helemaal niet zozeer veel eiwitten nodig hebt. al geloof ik dit niet en weet ik wel zeker dat dit nodig is. maar indd er worden vaak verschillende dingen gezegt.
 
Echt eten> weightgainers. Niet meer aankomen, dan meer eten... Geen weightgaintroep.
 
LORRE LORRE
(betekent dat je een papegaai bent en grotendeels van mensen op dit forum na praat)

Dat lorre lorre heb jij vast ook zelf bedacht of niet?


Ot, goed bezig man. Rijd je nog?
 
Back
Naar boven