MuscleMeat

van winstrol word je aardig! k*t spul!

Bezoekers in dit topic

xtreem

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
van winstrol word je aardig! kut spul!

heb gemerkt dat ik van dianabol tren agresief word maar van winstrol juist heel vriendelijk word lekker iri. ben liever wat agresiever fijner bij het trainen. wat is jullie ervaringen met agressie of wat dan ook bij verschillende soorten steroiden?

Geen agressie.

Wordt alleen knorrig van een dieet met heel weinig kh, onder de 70 gr. per dag.

onder de 70gram tering dat lukt me nooit eet normaal gesproken rond de 700 800. hoeveel ben je toen gedaald in vetpercentage?

geen agressie. heb alleen de irritante neiging groter te worden.

Van 20+ naar 14%... was nog niet zo lang geleden.. het was meer een experiment op mezelf, kijken of ik het zou trekken. Moet zeggen dat het me heel erg tegenviel. Ik heb nog meer respect voor westrijd mannen gekregen. je kan niet denken, amper functioneren, trainen gaat ruk, de hele dag honger... Eiwitten vullen gewoonweg niet...Dieet bestond voornamelijk uit kip, tonijn, eieren en koolvis.. Eentonig en saai.

Winstrol: Het enige middel dat nog volop effect heeft op mijn verziekte chemische lichaam :D

Ik krijg keiharde spieren én keiharde erecties die langdurig doorgaan. Allemaal zó vervelend he :D

Ik ben nu bezig met een kuur testo/boldenone. Zit nu in week 3, maar ik merk nog weinig aan m'n gedrag. Het wachten is op week 6 als ik met winstrol start, mega geil en aardig, wat een k*t leven heb ik toch ook he :D

In week 3 pas!??

Dan zal je wat merken in week 4-5 kerel...Boldenon heeft een uiterst trage ester maar de test moet je nu toch wel voelen. Tenzij je een frontload hebt gedaan zul je ook de test volgende week gaan voelen, nog meer dan Winstrol. Happy cycling!

xtreme mooie stats man!..8% mooie bf

btw: stel dat ik ooit wil gaan kuren..waar haal je die spullen vandaan ?ik ken echt niemand

CQ_Demolisher zei:
btw: stel dat ik ooit wil gaan kuren..waar haal je die spullen vandaan ?ik ken echt niemand

Uhhh, je zit hier op een board met allemaal bb freaks :rolleyes: Die spullen moeten toch wel ergens te krijgen zijn.

DBC01 zei:
In week 3 pas!??

Dan zal je wat merken in week 4-5 kerel...Boldenon heeft een uiterst trage ester maar de test moet je nu toch wel voelen. Tenzij je een frontload hebt gedaan zul je ook de test volgende week gaan voelen, nog meer dan Winstrol. Happy cycling!

Ik heb een frontload gedaan van testo/boldenone resp 1500mg/800mg in week1 en 1000mg/800mg in week 2. Aan m'n gedrag merk ik nog niet zo veel, geen agressie ofzo, maar ik ben van mezelf ook wel een rustig persoon. Ik ben in die 3 weken wel van 102kg naar 109kg gegaan.

wtf?? anderhalve gram test?? hoeveelste kuur is het dan gast?

haha ja dat geloof ik graag
ik hoor net uit betrouwbare bronnen dat zijn trainingsmaat ook met zulke absurde hoeveelheden spuit!
maar ja, die weet niet beter ;)

of je agressief wordt van de as die je neemt hangt heel sterk van je eigen persoon af. Er zijn mensen die van een beetje d-bol al door de muur lopen en er zijn mensen die met 300 mg anapolon per dag nog nergens last van hebben. Vaak ben je wel zelf de laatste persoon die in de gaten heeft dat je agressief bent

patrick zei:
geen agressie. heb alleen de irritante neiging groter te worden.

Laat je niet voor de gek houden door theorietjes die mensen opschrijven. bij iedereen is de uitwerking anders.

Maat van me wordt idd aardig bij gebruik van winny, maar hij kan ook ineens een woede aanval krijgen die hij normaal niet zou krijgen zonder.

andere maat is de hele dag aggresief ervan!

Denk ook dat het per persoon heel erg verschillend is. Het ligt waarschijnlijk ook niet alleen aan de roids, maar ook aan je eigen stemming, of je lekker in je vel zit en andere gebeurtenissen enz.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven