- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Hi all,
Ik heb hieronder m'n 'winterschema' staan, goed voor ongeveer zo'n 5000 kcal. Nu wil ik toch er een 'zomerschema' van maken, dus iets meer eiwitten ipv koolhydraten. Dit om toch ff iets strakker voor de dag te komen, het liefst zonder cardio. Ik denk dat het wel moet lukken aangezien ik een aardig hoog metabolisme heb.
Ik ben dus niet op zoek naar grote veranderingen, maar meer kleine makkelijke aanpassingen. Dit omdat het me anders weer helemaal teveel wordt, zo'n omschakeling (ben een gewoontedier namelijk)
.
Ikzelf dacht al aan de 4 boterhammen pindakaas na de training weg te halen om te beginnen.
Dus, brand maar los!
7.30
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + 4 boterhammen met honing + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC
10.00
4 boterhammen met dik kipfilet
12.00
±275 gram zilvervlies rijst met gebakken ei* + 3x vitamineC
13.00
Banaan + 1x fruit (mandarijn of kiwi)
14.00
4 boterhammen met dik kipfilet + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)
16.00
±250 gram pasta** + 1x fruit (mandarijn of kiwi)
18.15
avondeten + 1x multivitamine en 3x vitamineC
tijdens trainen
Carbo drink
direct na trainen
¼ l. shake bestaande uit water met Whey en Dextrose (2:1)
½ uur na trainen
4 boterhammen pindakaas + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)
voor slapen
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC
tussen 9.00 en 13.00
1,5 liter water
tussen 13.00 en 17.00
1,5 liter water
* per 350 gram droge zilvervliesrijst (= 1 week) komen 12 eieren, waarvan 8 zonder dooier.
** 500 gram droge pasta per week
Ik heb hieronder m'n 'winterschema' staan, goed voor ongeveer zo'n 5000 kcal. Nu wil ik toch er een 'zomerschema' van maken, dus iets meer eiwitten ipv koolhydraten. Dit om toch ff iets strakker voor de dag te komen, het liefst zonder cardio. Ik denk dat het wel moet lukken aangezien ik een aardig hoog metabolisme heb.
Ik ben dus niet op zoek naar grote veranderingen, maar meer kleine makkelijke aanpassingen. Dit omdat het me anders weer helemaal teveel wordt, zo'n omschakeling (ben een gewoontedier namelijk)

Ikzelf dacht al aan de 4 boterhammen pindakaas na de training weg te halen om te beginnen.
Dus, brand maar los!

7.30
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + 4 boterhammen met honing + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC
10.00
4 boterhammen met dik kipfilet
12.00
±275 gram zilvervlies rijst met gebakken ei* + 3x vitamineC
13.00
Banaan + 1x fruit (mandarijn of kiwi)
14.00
4 boterhammen met dik kipfilet + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)
16.00
±250 gram pasta** + 1x fruit (mandarijn of kiwi)
18.15
avondeten + 1x multivitamine en 3x vitamineC
tijdens trainen
Carbo drink
direct na trainen
¼ l. shake bestaande uit water met Whey en Dextrose (2:1)
½ uur na trainen
4 boterhammen pindakaas + ½ liter magere kwark vermengd met kaneel (en zoetstof voor de smaak)
voor slapen
¼ liter halfvolle melk vermengd met brinta en ‘langzame’ eiwitten + eetlepel LCT olie + 2x vitamineC
tussen 9.00 en 13.00
1,5 liter water
tussen 13.00 en 17.00
1,5 liter water
* per 350 gram droge zilvervliesrijst (= 1 week) komen 12 eieren, waarvan 8 zonder dooier.
** 500 gram droge pasta per week
Laatst bewerkt: