MuscleMeat

Pussyweights opheffen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toen ik nog aan het bulken was ging ik ook eigenwijs doen. Lekker 2x pw zwaar squatten (3x3/5x3 etc) en ook lekker zwaar deadliften. Totdat ik merkte dat mijn lifts er natuurlijk onder gingen leidden. Logisch, opzich ga je lekker zo maar als je iets te eigenwijs bent (slecht opwarmen, zware sets) en je loopt een blessure op ben je weer uit de game. Gotta get those numbers high baby
Opzich is het wel rustig beginnen hoor :o Maar het is vooral ook omdat ik nu een stuk lager ga dan voorheen, dus dat deel van de ROM heb ik nooit getraind.
rsz_14.jpg

Het komt wel goed
 
Hoeveel mensen van jouw leeftijd Leg Pressen 340 kg? En hoeveel ben je dan verloren qua krachtgains gedurende de sluiting? Geloof me, dat heb je zo weer terug.
Duizenden.

Voor corona:
Squat:
4x4x160
Bench:
4x4x87.5
Deadlift:
3x4x170

Eerste week na corona:
Squat:
5x3x140
Bench:
2x4 + 1x3x90
Deadlift:
3x3x160
 
Oke training.

Paar minuutjes lopen ter opwarming

Add of abductor machine

Squat:

3x140 voelde slecht, te weinig opgewarmt
3x140 voelde ook slecht
3x140 extra gefocust op goed bracen, ging direct beter
3x140 laatste rep zakte ik naar beneden om te falen maar door kunnen grinden
3x140 dikke prima
Ik verdom het om onder de 140 te squatten, dus vandaar 5x3 ipv 5x5 :)

Legpress:
8x150
8x200
8x250
8x290
8x330
8x370 dacht dat het 350 was lol

Leg extension:
3x12
Hier ging t wel zeer slecht qua gewicht

Tricep pushdown, db incline overhead dinges voor tricep, skullcrusher om af te werken.

Toedels :wave:

ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Je bent goed op weg Robin.
 
Gewone training.

RDL (zonder straps, zonder belt):
5x100
4x5x110
Grip is de degene die ervoor zorgt dat het zo "licht" is.

One arm row:
5x10x55

Smith OHP:
4x8x60
1x8x40

Cable row:
10x57
10x67
10x77
10x67

Lat pulldown:
4x12x28.5
12x23.5

DB lateral raise:
till fail

:)
 
Hoezo ga je dan niet met straps liften als grip een limiterende factor is?
 
Hoezo ga je dan niet met straps liften als grip een limiterende factor is?
Omdat ik die oefening puur doe om m'n grip te trainen zodat ik meer zou kunnen doen zonder straps bij gewone deadlifts
 
Omdat ik die oefening puur doe om m'n grip te trainen zodat ik meer zou kunnen doen zonder straps bij gewone deadlifts

Zou je dan niet iets van een farmerwalk doen? Waar je echt op grip focust. Een RDL kost ook energie voor glute/ham/rug
 
Zou je dan niet iets van een farmerwalk doen? Waar je echt op grip focust. Een RDL kost ook energie voor glute/ham/rug
Niet vergeten dat ik in een gym train waar het allemaal pussies zijn hé. Waarvan 95% ongetraind. Dan hou ik mezelf liever nog wat low-profile.
 
Ik heb echt schijt aan de mensen om mijn heen lol. Een van de locaties waar ik nu train kijken mensen raar op als ik 100 kilo optil. Beetje extra geluid maken/harder gewicht laten vallen om een beetje de meathead uit te hangen. Je zou hun gezichten moeten zien. Goud waard
 
Ik heb echt schijt aan de mensen om mijn heen lol. Een van de locaties waar ik nu train kijken mensen raar op als ik 100 kilo optil. Beetje extra geluid maken/harder gewicht laten vallen om een beetje de meathead uit te hangen. Je zou hun gezichten moeten zien. Goud waard
"Een van de", ik train maar op 1 locatie, en dat is die. Zolang ik niet de by far de sterkste ben van de fitness ga ik niet al te gek doen daar.
 
Ik heb echt schijt aan de mensen om mijn heen lol. Een van de locaties waar ik nu train kijken mensen raar op als ik 100 kilo optil. Beetje extra geluid maken/harder gewicht laten vallen om een beetje de meathead uit te hangen. Je zou hun gezichten moeten zien. Goud waard

verrekte bikkel
 
Toffe training

Paused benchpress:
5x5x85 gingen allemaal zeer vlot

Low incline db press:
10x26
2x10x28
10x26
Blijft vrij zwak

Close grip chest press van HS ipv cable flyes:
4x10x25
Extra: 10x15

One arm row:
2x10x40
10x50
10x40 + 5x50
Voelt veel beter op mn favo machine met deze gewichten, voel rug goed werken.

Rear delt flyes:
4x10x50

Foto
Neem liever deze angle met schouderpump :p
20200617_181854.jpg

Toedeloe!
 
Je hebt een goede vacuum, miss eens een abs and thighs pose doen met vacuum
 
Toffe training

Paused benchpress:
5x5x85 gingen allemaal zeer vlot

Low incline db press:
10x26
2x10x28
10x26
Blijft vrij zwak

Close grip chest press van HS ipv cable flyes:
4x10x25
Extra: 10x15

One arm row:
2x10x40
10x50
10x40 + 5x50
Voelt veel beter op mn favo machine met deze gewichten, voel rug goed werken.

Rear delt flyes:
4x10x50

Foto
Neem liever deze angle met schouderpump :p
Bekijk bijlage 494700

Toedeloe!

ta fuck, waar is je buik ???
 
Zieke vacuum. Dat lukt mij niet...

...meer sinds dat ik 12 was.
 
Back
Naar boven