AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oké training, niets speciaals eigenlijk.

Deadlift:
5x5x175
Mocht nog wat zwaarder voor laatste week zijnde maar oké.

Back Extension:
3x10-12x75

Legpress:
8x150 8x200 8x250 8x300 2x8x350
Nah, ik voel hem niet meer. Ga deze niet meer doen, voel hem teveel in hipflexor en hamstring/glute ish. Die hele legpress is scheef gemaakt.
Als ik hem zou willen voelen in quads zou ik meer kracht moeten spenderen om mezelf in het slechte bankje te duwen ipv duwen met met benen.

Walking DB Lunges:
3x20x32kg
Yay, enkel laatste set ffjes failure. Volgende week zonder falen hopelijk en dan 34s :)

Leg extension SS Leg press incline machine (deze voel ik dan wel goed in quads maar nog altijd meh, schuif van het bankje):
4x10 SS 4x20

Calf raise:
12x60
10x60
12x50
10x45
10x40

Beetje biceps

Yoeeyoee
 
superman costume GIF
 
Geen zin om de training te loggen, wat toch maar wat freestyle gedoe.
Belangrijkste is 3x6x132,5 rdl

En Camelus, ik heb 1,5u in huis rondgelopen naar hoekjes waar ik kan staan voor oké sheep updeets maar niks gevonden :)
Dus hieronder het enige toonbaar is (INCLUSIEF GEEN KAAL HOOFD, maar was wel m'n haar aan het knippen dus allemaal haartjes in mn nek)


Ziezo. Road to 40cm armen gaat van start, nog lange weg te gaan.
Zie deze pics nu pas, echt goed man, rug goed wijd, best laag vp, heul netjes
 
Zie deze pics nu pas, echt goed man, rug goed wijd, best laag vp, heul netjes
Thanks :) Vond zelf de pics wat minder tov met pump :p Maarja, hoort erbij. VP ben ik ook wel blij mee, ga dit proberen year round bij te houden (of wil tenminste toch halve sixpack zien in de badkamer).

+- 1,5 jaar rug progress (aller eerste foto van fitness album :p )
1602265133132.png

En nu is het wel genoeg geweest met foto's voor de komende tijd :o
 
Saaie training, het leuke volk was er niet, niets spannend op de planning.

Paused Benchpress:
2x6x77,5

Low Incl DB Press:
2x6x32

Seated Cable Flyes:
5x12

Decline Chest Press machine:
5x10

Bicep + Tricep

Cardio


Yoee
 
Dacht even dat ik in de vrouwensectie zat gezien die bench, toch niet. Goed bezig jongen!
 
Jammer dat je dat enkel denkt door de bench, heb nochtans betere kont dan jouw vriendin ooit zal hebben :emo:
Grappig dat je dit aanhaalt want mijn vriendin heeft echt de dikste squatreet ever:roflol:
 
Jammer dat je dat enkel denkt door de bench, heb nochtans betere kont dan jouw vriendin ooit zal hebben :emo:
Jij bent wel erg trots op die reet van je he..
 
PR: 180kg (bodyweight: 76,8kg)
Dit is nog niet m'n PR voor echt, had gewoon zin in zware singles. Heb nog schema voor 2 maanden voor me staan :(


Walking DB Lunges:
3x20x32kg
Ook zonder fails in laatste setje, nog 1x en dan 34kg dbs :D Die zien er wat cooler uit.

BSS:
3x12x15kg

Leg extension:
idk

Calf raise:
12x45
12x55
12x45
12x30

Biceps

Cardio op het gemak, benen zijn op.
 
Laatst bewerkt:
PR: 180kg (bodyweight: 76,8kg)
Dit is nog niet m'n PR voor echt, had gewoon zin in zware singles. Heb nog schema voor 2 maanden voor me staan :(


Walking DB Lunges:
3x20x32kg
Ook zonder fails in laatste setje, nog 1x en dan 34kg dbs :D Die zien er wat cooler uit.

BSS:
3x12x15kg

Leg extension:
idk

Calf raise:
12x45
12x55
12x45
12x30

Biceps
Netjes. En ook een gym met fatsoenlijke muziek.
 
Heftige squats. Echt netjes!
 
Back
Naar boven