Fitness Seller

Van zwaar overgewicht naar droge gigant - Test E + Tren E cutkuur

Bezoekers in dit topic

Post begin fotos vs nu ben wel zeer benieuwd aangezien kuren met jou bf echt vragen voor problemen is wat je als theorie overal leest. Ben benieuwd of jij het tegendeel kan bevestigen.
 
Ook nog 400mg tren pw straks, zou echt zwaar oppassen ermee. Het oogt alsof je beetje random wat doet en geen of echt bar weinig research hebt gedaan wat tren met je kan doen en op 400mg pw gaat dat zeker wat met je doen, maar of dat positief is laat ik ff in het midden.
 
Maat no offence, maar heb je wel je bloedwaardes vooraf gecheckt zodat je straks weet hoe je start was en of je uberhaupt geen klachten vooraf al had. Hoge bloeddruk merk je bar weinig van maar kan me voorstellen met jaren lang overgewicht dat je wellicht dat al had en icm met zon mega zware kuur ga je echt risico's nemen die jij zelf niet inziet.
 
ak Heb de begin foto's toegevoegd, foto's van nu laat ik morgen maken door mijn maat voordat we gaan trainen. Ik ben het het nog vergeten toe te voegen aan de log ben hem nog aan het bijwerken elke minuut maar heb de volgende waardes vooraf laten checken en alles in tiptop conditie (meet mijn bloeddruk etc ook dagelijks in de ochtend en avond):
  • ALAT
  • ASAT
  • Gamma-GT
  • Creatinine
  • Cholesterol
  • LH
  • FSH
  • Testosteron totaal
  • Testosteron vrij
  • SHBG
  • Albumine
Qua kuur etc sta ik onder begeleiding van iemand die al behoorlijk wat jaartjes meegaat binnen de Nederlandse bodybuilding scene en ik waardeer je bezorgdheid zeker. Dit is een risico die ik zelf neem en kan je garanderen dat ik zo ongeveer elk artikel/video heb bekeken voordat ik hieraan ben begonnen. Dit is tevens ook niet mijn eerste kuur. Wel is dit mijn eerste keer Tren dus ben benieuwd.
 
Huidige statistieken week 10/16 (10-12-2021 weging nuchter in de ochtend):
- Gewicht: 106,7KG (-22kg)
- Vetpercentage: 23%

Foto's van nu volgen morgen!
 
No offence, je foto komt niet in de buurt van 29% bodyfat.
 
Dit slaat echt nergens op. Voeding is te laag, macro's zijn shit en je vetpercentage is ook veel hoger.

Waarom gebruik je gear?
 
Hi kazamafury waar zat je zelf aan te denken? Met het opmeten van bf% hebben we eerlijk gezegd best wat moeite gehad omdat er gewoon geen huid te pakken is op mijn rug en armen...
 
Camelus Voeding te laag als ik stabiel rond de 2kg per week afval? Tevens heb ik een zittende baan (8 uur per dag) dus verbrand buiten trainen om minimaal.
 
ak Heb de begin foto's toegevoegd, foto's van nu laat ik morgen maken door mijn maat voordat we gaan trainen. Ik ben het het nog vergeten toe te voegen aan de log ben hem nog aan het bijwerken elke minuut maar heb de volgende waardes vooraf laten checken en alles in tiptop conditie (meet mijn bloeddruk etc ook dagelijks in de ochtend en avond):
  • ALAT
  • ASAT
  • Gamma-GT
  • Creatinine
  • Cholesterol
  • LH
  • FSH
  • Testosteron totaal
  • Testosteron vrij
  • SHBG
  • Albumine
Qua kuur etc sta ik onder begeleiding van iemand die al behoorlijk wat jaartjes meegaat binnen de Nederlandse bodybuilding scene en ik waardeer je bezorgdheid zeker. Dit is een risico die ik zelf neem en kan je garanderen dat ik zo ongeveer elk artikel/video heb bekeken voordat ik hieraan ben begonnen. Dit is tevens ook niet mijn eerste kuur. Wel is dit mijn eerste keer Tren dus ben benieuwd.
Kan me absoluut niet voorstellen dat een coach jou dit adviseert met jou huidige fysiek, is gewoon onverantwoord voor jou gezondheid. Dat je snel resultaat wilt is duidelijk, maar dit is niet de manier waarop je het moet doen.

Heb je wat meer info van je vorige kuren, voor/na fotos/stats?
 
Met zo'n start fysiek moet het heerlijk cutten zijn. Maar om weer in vorm en in conditie te komen ?
Voordeel van zijn eerdere kuren en eerdere training in combinatie met het voorgestelde.. ik ben / was wel benieuwd wat het resultaat zou worden, en hoeveel tijd er nodig voor is.
Maarja....hopelijk gaat hij er nog voor en is zijn motivatie niet weg geredeneerd.
Afvallen blijft een must, want met zo'n hoog vetpercentage beseft zijn eigen lichaam nauwelijks dat het een mannelijk lichaam is.
 
Ik hoop dat Gast 171778 toch terugkomt. Dit forum is om informatie te delen en voor velen om te leren.
TS geeft zelf al aan dat hij weet dat kuren met overgewicht niet de goede weg is op veel fronten om af te vallen en dat het een "short cut" methode is die hij toch in wil gaan.

Waarom dan het wegpesten als iemand op deze manier zijn ervaring wil delen.
Er kan op veel vlakken veel van geleerd worden en misschien komt TS er wel achter dat dit niet de goede weg is en geen resultaat geeft. Maar misschien werkt dit wel voor hem als specifiek persoon.

Ik zal hier vast wel een shitzooi aan commentaar op krijgen. Maar dit is hoe ik er tegenaankijk.
 
Ik hoop dat Gast 171778 toch terugkomt. Dit forum is om informatie te delen en voor velen om te leren.
TS geeft zelf al aan dat hij weet dat kuren met overgewicht niet de goede weg is op veel fronten om af te vallen en dat het een "short cut" methode is die hij toch in wil gaan.

Waarom dan het wegpesten als iemand op deze manier zijn ervaring wil delen.
Er kan op veel vlakken veel van geleerd worden en misschien komt TS er wel achter dat dit niet de goede weg is en geen resultaat geeft. Maar misschien werkt dit wel voor hem als specifiek persoon.

Ik zal hier vast wel een shitzooi aan commentaar op krijgen. Maar dit is hoe ik er tegenaankijk.

Natuurlijk krijg je hier commentaar op, het slaat namelijk nergens op.

Moeten we iedereen die met 0 kennis aan de middelen gaat maar gaan toejuichen? Nee natuurlijk niet. Je krijgt dan de waarheid te horen en zo hoort het ook op een forum zoals dit. Wat heeft dit met pesten te maken? Het is hier geen knuffelgroepje.

Ik hoop hem het liefst niet meer te zien, dit soort bullshit wil je hier niet. Voor je het weet gaat elke vetklep aan de tren. Nou lang leven het forum dan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven