MuscleMeat

Vanadyl kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Ik heb nu toch maar 100x10mg vanadyl + een potje ultra maxx van Ultimate Nutrition besteld.
Ik ben van plan om iedere dag 10mg vana te nemen + op trainingsdagen 10mg extra + 2 caps UM(daar zit dan samen ook nog 4g in) Daar zou ik dan ongeveer 2 mnd mee doen. Dat is de maximum lengte van een vanadyl kuur. Of vinden jullie (zoals Robin in een andere post zei) 2 maanden echt te lang? Dan zou ik de dosering iets moeten verhogen.
Volgens mij is dat risico op suikerziekte niet zo groot dat dit niet kan (anders doe ik het natuurlijk absoluut niet). Het is zeker niet het meest onschuldige supplement, maar toch ook bij lange na niet zo erg als chroompicolinaat? En het zorgt voor een goede opname van voedingsstoffen en een pomp.
Daarna kan ik evt verdergaan met ALA.:)
 
Laatst bewerkt:
ik zou een veel hogere doses nemen. zat zelf op een 80 a 100 mg per dag eer je er wat van merkt.
 
Dat is wel erg veel. Het bouwt volgens mij op, dus ik denk dat ik maar moet beginnen en dan kijken of het nodig is om omhoog te gaan. Misschien combineer ik het nog wel met creatine, dan heb ik er nog meer profijt van.
 
Ik denk dat je beter een kortere hoge dosering kunt nemen, dan een langere lage. Wat Zwier ook al zeg... 10mg is inderdaad wat aan de lage kant.
 
Ik meen dat hogere doseringen toxisch waren?? Nou weet ik alleen niet meer wat men als hogere dosering ziet..
 
Ja, zeer hoge dosissen zijn inderdaad toxisch (weet de grens niet meer direct uit mn hoofd), maar die liggen redelijk hoog. 10mg is echt te weinig...
 
ik doelde op de 80-100 mg. van zwier..
 
Idd het is ook niet een aan te raden supplement heb het geprobeerd omdat veel klanten er positief over zijn en dan is het verleidelijk keer potje te proberen. Maar het is dus zo goed als enkel de pomp die verbeterd word.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik heb er toch nog maar een potje crea erbij besteld, dan heeft het nog wat meer effect.
Maar als je die hogere doseringen neemt, moet je dan alles na het ontbijt nemen, of in 2en delen en een deel na het avondeten?
Volgens mij bouwt het effect trouwens eigszins op als je wat lagere doseringen neemt, net als bij creatine. Het kan zijn dat als je meteen heel hoog gaat je meteen het volle effect bereikt.
 
ik heb op het oude board ook een thread gestart over vanadyl en crea moet je maar eens kijken

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven