AndroidHealthClinic

vanadyl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cryenic

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2003
Berichten
6
Waardering
0
weet iemand of dit goed werkt?
..samen met aminozuren en een weight gainer...
 
Vanadyl sulfaat heeft een vergelijkbare werking als die van insuline, het sterkste anabole hormoon in het menselijk lichaam.

Vanadyl sulfaat maakt een duidelijke spiergroei mogelijk, doordat het de opname van voedingsstoffen in de spiercellen enorm verhoogd, waardoor tot 200% meer aan aminozuren en glucose in de spiercellen opgenomen wordt.
 
en kan in hoge doseringen suiker veroorzaken, zou het er maar niet op wagen. een enorme pomp krijg je ervan
 
Vanadyl is achterhaald gebruik liponzuur als insuline booster.
 
HEb het ooit geprobeerd, nix maar dan ook nix van gemerkt.

Grtz
 
heb het in combinatie met creatine en hmb gebruikt....ik vond het toen super werken!

mvg martijn
 
Originally posted by martijn23
heb het in combinatie met creatine en hmb gebruikt....ik vond het toen super werken!

mvg martijn

waarschijnlijk de creatine die je gemerkt hebt.
 
Ik zal je qua effect niet tegenspreken Zwier(al moet ik zelf nog met mijn ALA beginnen). Maar vergeet niet dat ALA nog steeds behoorlijk duur is. Vanadyl heeft een vrij aardige prijs/kwaliteit verhouding. Volgens mij hoef je ook niet tegen de 80mg/dag te zitten. En de beweringen dat het suiker kan veroorzaken kan best kloppen, maar dan hebben we het volgens mij ook over vrij hoge doseringen en ook over een vrij lange periode.
 
Gebruik nu al een tijdje creatine, en dat bevalt me prima. Maar nu heb ik vandaag dus ook vanadyl en wey amino 2300 tabletten aangeschaft, leek mij een goede combinatie! Ben benieuwd naar de resultaten. :)
 
Laatst bewerkt:
Die whey tabletten zijn echt zonde van je geld:( . Ze zullen best werken, maar per graam natuurlijk veel en veel duurder als een whey poeder.
 
vanadyl rulez
af en toe neem ik hte eens een maandje
die lekkere pomp...het laat je gewoon veel harder en lekkerder trainen nog! waradoor je nog net wat xtra eruit pompt..
verder krijg ik er veel honger en dorst van (zal wel door insuline kome)
waardoor ik goed bulk en daradoor ook meer aankom

zou zeggen neem het 1x in de 4 maande eens
tiz goedkoop en zoals ik uitleg wel relaxt opze tijd
 
Back
Naar boven