AndroidHealthClinic

Vanaf het begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bocca

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2003
Berichten
296
Waardering
0
16 jaar was ik en we waren aan het uitgaan uiteindelijk wat vrienden tegengekomen en daar verder mee uitgeweest we gingen met 4 man verder uit ik met mijn maat die al aan het uitgaan waren en dan de 2 andere. Ik met mijn maat 2 magere binkies van 58 kilo en de 2 andere gespierde mensen 1 was 90 kilo op 12 % de andere 118 kilo op 17 % ze raden ons aan om ook gaan te trainen. Na enkele weken besloot ik om eens mee te gaan en we waren met zijn 4 na 1 week nog met zijn 3 ( 1 maat had afgehaakt ) ik begon rustig aan de technieken te begrijpen en na 2 a 3 maand ging het gewicht ook de hoogte in. Uiteindelijk na 3 maand waren we nog met zijn 2 aan het trainen de 1 van 90 kilo en ik woog ondertussen 60 kilo we gingen 4 keer in de week en maakte veel plezier + dat ik mijn eigen zag groeien ik zat ondertussen op 64 kilo en nog half jaar en ik zou 17 jaar worden dus nam ik als doel voor mijn 17 wil ik 68 kilo wegen na de enkele maanden te hebben gedaan woog ik op mijn verjaardag 69 kilo en ik had 11 kilo gegained.

Dit vond ik echt super

Na mijn verjaardag begon ik alleen te trainen omwille van blessure van trainingspartner dit was moeilijke tijd voor mij geen hulp bij oefeningen geen gezellige fitniss en de resultaten waren er naar ik werd niet sterker en gewicht bleef gelijk uiteindelijk de persoon die als 2de was afgehaakt maar waar ik nog regelmatig mee wegging gevraagd dat die niet terug wou beginnen die was ondertussen 105 kilo op 20 % vet dus hij ging terug mee na 2 maand was hij al terug sterker als ik maar daar trok ik mij niets van aan en probeerde er alles uit te halen. Net zoals vorige keer stelde ik een doel op 80 Kilo in de zomer van 2004 dit leek bij iedereen onhaalbaar kennisen zeide dat ik niet goed wijs , mijn moeder dacht dat ik ging kuren , mijn familie zei dat ik gek was al bij al niemand dat mij steunde bij mijn doel enkel ik en mijn trainingspartner waren ervan overtuigd dat dit haalbaar was! Januari begin ik met een zelf samengesteld schema weg te gaan is ondertusen nog 10 kilo op 6 maand.

Ik zat ondertussen 1 maand op dbb veel gelezen enz... mijn trainingen waren goed en voeding ook nu begon het echte werk trainen trainen trainen slapen en nog eens slapen en veel eten.

Ondertussen was het februari en ik woog 72.3 kilo ik zag mij vorderen mijn vet was ondertussen 11 %

Na 2 maand hard te trainen is het midden april en ik ga mij nog eens wegen 76 kilo word aangegeven om zeker te zijn ga ik volgende dag terug om te wegen en weer 76 kilo ik ben blij en ga er volop voor rondom mij krijg ik complimenten zat dat ik echt goed vooruit ga sommige vragen zich af welk suplement ik neem maar gebruik enkel shake.

De maand mei is ondertussen daar gekomen en zomer is in zicht 31 mei ga ik op weegschaal staan en deze geeft 79.8 kilo weer 0,2 kilo verwijders van mijn doel. Juni het is exaam voor mij dit is perfect ik kan nog beter op mijn voeding letten en super hard trainen en goed rusten na 4 weken alles eruit hebben gehaald zie ik op 1 juli 81,3 kilo op de weegschaal staan ( gisteren dus :p ) en daarom schrijf ik dit nu mijn vet percentage is 12 % en ik heb in totaal nu 23 kilo gegained.

Nu begint de cut voor mij ik ga voor -10 % en zou dit willen bereiken voor 1 augustus ik zit nu in dellema of ik cut ga beginnen of niet mijn volgend doel is volgende zomer 90 Kilo op vet % van maximum 13 al de mensen die mij niet geloofde druk ik nu het feit onder hun neus de 80 kilo is een feit ik ga nu 2 moeilijke maanden te gemoed volgende week vertrek ik naar Lloret dat is zuipen en feesten + dat ik dit weekend ook 4 dagen wegga de woensdag dat ik thuiskom van Lloret rust ik en dan terug 4 dagen uitgaan en dan werken dit is ploegensysteem vroege en late en dus niet mogelijk om samen gaan te trainen met trainingspartner maar september is alles terug normaal en ga ik er volop terug voor.

trouwens mijn lengte is 1 m 77

ik hoop dat ik blijf gainen en wens jullie hetzelfe toe!
 
damn je gaat hard man! zeer netjes! en geeft een kick natuurlijk dat je nu iedereen uit kunt lachen die zei dat je het nooit zou halen:) ikzelf benook 1.77 meter lang...ben in een half jaar van 58kg naar 64 kg gegaan(met een lager vetpercentage)

heb helaas weinig invloed op m'n voeding. ben pas 15 jaar, en moet eten wat de pot schaft, maar ik moet zeggen dat het al aardig heeft geholpen dat ik m'n ouders wijs heb gemaakt dat ik al die rijst+kip combinaties het allerlekkerst vind, en dat ik kwark ontdekt heb als het lekkerste toetje ooit:D

maar goed, ga door maat! ik hoop voor mezelf de 70 kg nog te halen dit jaar:)
 
dit is nog +/- 5 maand ik zou zeggen ga voor die 6 kilo!
 
leuk stukje...

maar er zit ook een toets ergens op je toetsenbord waar dit op staat: .

misschien eens wat vaker gebruiken ;)
 
Laatst bewerkt:
op .en komt het niet aan we zien enkel naar de KILO'S
 
bocca zei:
16 jaar was ik en we waren aan het uitgaan uiteindelijk wat vrienden tegengekomen en daar verder mee uitgeweest we gingen met 4 man verder uit ik met mijn maat die al aan het uitgaan waren en dan de 2 andere.
hahaha leuke zin bro :D

maar verder zou ik zeggen BLIJF ZO DOOR GAAN!! :)
 
Da's een mooi verhaal jongen. Ik zou willen dat ik er zo over kon vertellen. Train nu bijna een jaar en eet al vanaf het begin goed (omdat er slechte instructeurs rondlopen ging ik zelf naar informatie zoeken op o.a. dit forum en bodybuilding.com). Ik ben van 62KG naar 72KG gegaan en had eigenlijk op iets meer gehoopt :o Achja.. misschien komt 't nog hé.. :)
 
mooi artikel, leuk om te lezen :thumb:
 
Back
Naar boven