AndroidHealthClinic

Vanaf welke leeftijd supplementen gebruiken

Bezoekers in dit topic

Henky12

Novice
Lid geworden
17 jul 2015
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
51kg
Hoi iedereen,

Ik ben een jongen van 13 jaar en ik wil graag een "Weight Gainer" gebruiken want ik ben vrij mager voor mijn lengte (1,74m en 51 kg) is het verstandig als ik het op mijn leeftijd gebruik of moet nog een paar jaartjes wachten?

Alvast bedankt :)
 
Ik zou gewoon meer eten.
 
12, je bent dus te laat.
 
Omdat je 13 bent zal ik het zo eenvoudig mogelijk uitleggen.

Een weight gainer gebruiken is geen wondermiddel. Het is een eenvoudige manier om meer kcal binnen te krijgen en dus in gewicht aan te komen.

Dit extra gewicht is niet allemaal spiermassa maar ook een deel vet.

Wanneer je op een serieuze manier bodybuilding/krachtsport/fitness wil doen dan moet je beginnen met je voeding en trainingsschema goed op orde te zetten.

Een weight gainer kan je dan eventueel gebruiken ter aanvulling van je dagelijkse voeding maar nogmaals: dit is geen wondermiddel waar je ineens een spierbundel door zult worden.

Mijn advies: goed eten en goed trainen, dan heb je geen weight gainer nodig.

Succes!
 
Ik zou al eerder zijn begonnen als ik jou was.
 
Knal die jongen eens niet af stelletje eikels... als die jongen al vroeg gemotiveerd is moeten jullie toch niet de dikke rotjochies beginnen uithangen tegenover een knul die slimmer is op zijn leeftijd dan jullie dat waren.

Je bent nog jong ik zou eerst en vooral al vaak beginnen lezen over de sport en informatie opdoen over voedingschema's en methodes van eten en over de oefeningen zelf. Je kan al lichtjes beginnen maar ik zou het rustig aan doen tot je halverwege je puberteit zit. Daar kan je wat steviger gaan en op het einde van je pubertijd hef je maar als een man he. ;) Dat is bij sommige op hun 18 maar de dag van vandaag zie je maar al te vaak dat het bij sommige op de 25 nog niet er is.
 
chocomel is de perfecte weight gainer als je 51kg weegt


srs
 
chocomel is de perfecte weight gainer als je 51kg weegt srs
Ja klopt wel en een flinke bak havermout ernaast...

Je moet natuurljik niet beginnen stouwen tot je niet meer kan he... maar progressief meer gaan eten.
 
Ja klopt wel en een flinke bak havermout ernaast...

Je moet natuurljik niet beginnen stouwen tot je niet meer kan he... maar progressief meer gaan eten.

in die puberfase met dat zieke metabolisme kun je redelijk veilig stouwen, wel de spiegel in de gaten houden
 
in die puberfase met dat zieke metabolisme kun je redelijk veilig stouwen, wel de spiegel in de gaten houden
Ik kon dat niet in mijn puberfase en zit nu met overtollig vet... dus denk toch niet dat het klopt.
 
Ik kon dat niet in mijn puberfase en zit nu met overtollig vet... dus denk toch niet dat het klopt.

heb jij ook 51kg gewogen op 1.71 meter ? Dat woog ik geeneens en ik was ook ecto
 
Je kan perfect je zakcentjes sparen door gewoon wat meer van mams kookkunsten binnen te spelen. Kan je dan stiekem sigaretten mee kopen.
 
Babypoeder is ook een supplement, en dat gebruik je al vanaf je geboorte.
een Whey shake met wat Waxy Maize kan prima.

Verder wat iedereen hier boven zegt, vreten wat de pot schaft.
 
Too Young ain't nothing but a name in China.
 
Ik kon dat niet in mijn puberfase en zit nu met overtollig vet... dus denk toch niet dat het klopt.

Je bent 28, je pubertijd kan dan toch niet de oorzaak zijn van overtollig vet?
 
Je bent 28, je pubertijd kan dan toch niet de oorzaak zijn van overtollig vet?

Heb gelezen dat iemand heeft gelezen dat hij niet 28 jaar is, snap je?
 
Wat weet jij ervan af? ---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ---------- Ah heb je je lesje geleerd puss... prachtig ;)
In mijn ogen noem ik dat laksheid, als je in je pubertijd veel overtollig gewicht hebt aangezicht en je wijt dit aan de pubertijd, dan zou het na de pubertijd wel recht moeten trekken bij het aanpassen van je voeding en evt training. Je hebt hier jaren de tijd voor gehad. Echter komt dit niet door je pubertijd, maar gewoon door te weinig bewegen en te veel eten, uiteraard speelt het ook mee dat je lage testwaardes hebt..maar ook daar kan je rekening mee houden. Als ik er volgens jou compleet langs zit dan leg het mij even uit aub. Daarom stelde ik je ook een vraag..
 
Back
Naar boven