Fitness Seller

Vanavond 17.55 sbs 6

Bezoekers in dit topic

Mr. B.I.G.

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
2.147
Waardering
6
Vanavond 17.55 op SBS 6 een stukje over BB! Weet niet of het boeiend is, maar ik ga het zeker ff kijken!

:cool:
 
Mr. B.I.G. zei:
Vanavond 17.55 op SBS 6 een stukje over BB! Weet niet of het boeiend is, maar ik ga het zeker ff kijken!

:cool:
Thnx man! :thumb:

karma voor du
 
Waar gaat het over?
 
Ja weet het niet precies maar het gaat over speciale mensen ofzo !!!
 
ben benieuwd, ga zeker ff kijken
 
Zie net dat de titel vanavond is "een leven zonder benen" dus hoop dat het niet een andere aflevering is!!! Zo wel Sorry dan komt het iig binnen een paar weken!!!!!!


:D :o
 
Voila, meer info hier:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Wat is aan BB bizar aan? Stomme media ook met het een eigen naam geven aan iets wat ze niet kennen :kots:
 
ik denk dat het over een BBer gaat die niet kan lopen.

ik wist wel dat er iemand was uit (volgens mij) iran. maar weet het nie zeker.
 
rambo3 zei:
ik denk dat het over een BBer gaat die niet kan lopen.

ik wist wel dat er iemand was uit (volgens mij) iran. maar weet het nie zeker.
Ja zo'n BB-er in een rolstoel toch?
 
Leuk ga ik zo ff checken!

karma voor u
 
Ja geloof ook dat het die buitenlander was die niet een rolstoel zat. Zijn bovenlichaam was very impressive! En helemaal als je niet kan lopen. Hopelijk is het die aflevering ga ik hem ff kijken zo.
 
rambo3 zei:
ik denk dat het over een BBer gaat die niet kan lopen.

ik wist wel dat er iemand was uit (volgens mij) iran. maar weet het nie zeker.


Ik weet wat je bedoeld, maar daar het gaat het deze aflevering niet over volgens mij!!!
 
Metal_Wolf zei:
Ja zo'n BB-er in een rolstoel toch?

ja precies. ik ga ook zeker kijken. maar ik hoop ook dat ze het over AAS hebben.
 
b3ta zei:
Ja geloof ook dat het die buitenlander was die niet een rolstoel zat. Zijn bovenlichaam was very impressive! En helemaal als je niet kan lopen. Hopelijk is het die aflevering ga ik hem ff kijken zo.

hoe moet die beste man dan cutten???cardioen door de rolstoel vooruit te bewegen? ik ga wel kijken...ben wel benieuwd..karma!
 
Dan is het idd bizar :)
 
hehe, het gaat nu over dwergen. Hopen dat het bb gedeelte zo ook nog langs komt :D
 
lionel zei:
hehe, het gaat nu over dwergen. Hopen dat het bb gedeelte zo ook nog langs komt :D
Wou het net gaan posten, geen zin om dit te zien :D
 
Back
Naar boven