XXL Nutrition

Vanavond 17.55 sbs 6 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

waarom staat dan een BBer foto op de site als het over dwergen gaat? :s
 
HAHA! gelukkig heb ik mijn karma nog niet weggegeven, het gaat over dwergen.. :D
 
HAHA ja dit gaat hem niet worden denk ik.......... Miss komt het nog dan of is het toch een andere aflevering!!!

Sorry!!! Stelletje oplichters daar bij SBS!!! :D


Edit: Sorry allemaal maar toch bedankt voor de Karma..!!! :roflol:
 
Ik zie idd alleen een of andere dwerg, teveel moeite bij SBS om de programmering juist te vermelden blijkbaar.
 
gaat het nog steeds over dwergen ?

geen zin om uit me luie stoel te komen om te kijken of het was is :P
 
GVD k*tdwergen. Kerel ik wil mn karma terug :D

j/k
 
die shane heeft er wel wat van weg, ja :)
 
Bizar Beroemd is een nieuwe serie die vanaf zaterdag 13 augustus om 18.00 uur wordt uitgezonden. Hoe voelt het als op straat iedereen je nawijst omdat je er anders uitziet dan anderen? Of als iedereen je aanstaart omdat je ogen anders staan of omdat je gezicht is misvormd? En hoe is het als je uit het zwembad weggestuurd wordt omdat je overal bulten op je lichaam hebt, terwijl ze echt niet besmettelijk zijn? In Bizar Beroemd staan mensen centraal die bekendstaan om hun bizarre levensstijl, bijzonder uiterlijk of andere spraakmakende kenmerken.

Neeeeheeeee , badmeester!! MOTOROLIE ABCESSEN zeg ik toch!!!!!
 
Was zeer interessant. Zag je hoe hij 350 kilo legpress deed zonder benen. bizar hoor.
 
Ik was vergeten te kijken, gelukkig maar.
 
Dwergen of BBers zijn bijna hetzelfde he Mr. Little :D
 
Yzord zei:
Was zeer interessant. Zag je hoe hij 350 kilo legpress deed zonder benen. bizar hoor.


:roflol:
 
Back
Naar boven