Fitness Seller

Vanavond bekerwedstrijd Feyenoord-Utrecht wie gaat er door?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2-2 Utrecht wint na strafschoppen. Buijs word met rood eruit gestuurd in de 40ste minuut.
 
Utrecht :meal: Feyenoord

:bierbang:

haha nee moge de beste maar winnen...
 
Utrecht wint natuurlijk. Is toch geen discussie voor nodig!!
 
:( hoop het niet Loesbiet
 
Jij krijgt een extra aai vanavond Loes!
 
woensdag, 26 september 2007
Grandel onder de lat tegen Feyenoord

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Franck Grandel vervangt woensdagavond Michel Vorm onder de lat in de wedstrijd tegen Feyenoord. Ook Guiseppe Rossini haakte op het laatste moment af voor het bekerduel. Na de laatste test woensdag is besloten dat Grandel gaat starten. Vorm raakte afgelopen zondag geblesseerd tijdens de uitwedstrijd bij Heerenveen. Wesley de Ruiter van Jong FC Utrecht neemt als reservedoelman plaats op de bank. Na Sânmartean meldde woensdagmorgen ook aanvaller Rossini zich ziek. Daarom is Mohammed Faouzi van Jong FC Utrecht aan de selectie toegevoegd.


:bang::eek2:
 
Dan praat je toch nog niet over geflatteerd? Timmer red ook 3 x alleen Lazofiets voor zich :)

En Gomes doet z'n werk wat dus ook een aspect is van het spel. En je doelt nu op een vrije trap? Is dat een goed opgezette aanval? Bij Feyenoord geen gezien bij PSV meerdere die wel uitgespeeld waren en er niet ingingen.

Dat de goals wereldgoals zijn tja. Lazofiets had ook 3 inpissertjes kunnen maken en Perez die 2 niet dan was het 5-0.

Ik probeerde vanuit Rotterdamsstandpunt de overwinning van PSV een beetje omlaag te praten, maar je hebt gewoon gelijk, er was niks geflatteerds aan, de uitslag had idd nog hoger kunnen uitvallen in Eindhovens voordeel.
 
Als grandel onder de lat staat wint feyenoord zeker
 
Beetje vertrouwen in Grandel krijgen, dan krijgt hij het zelf ook en dan zal hij het vast beter doen...
 
5-0, Grandel is nog slechter dan een doelpaal.
 
Ik hoop dat Utrecht wint :D, alleen lijkt mij dat hoogst onwaarschijnlijk gezien het spel; matige verdediging en matige voorhoede. Eigenlijk heel matig elftal, op 2/3 uitzonderingen na ;)
 
het is jammer ajax is door in de verlenging hahahaha dat zou wat geweest zijn..
 
Back
Naar boven