XXL Nutrition

Vanavond bekerwedstrijd Feyenoord-Utrecht wie gaat er door?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tjooky

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
4.977
Waardering
2
Gaat Utrecht de traditie hoog houden en schoppen ze feyenoord er in eigen huis uit? (denkt terug aan de finale van 4 jaar terug 1-4) zucht wat waren dat een tijden...

Ik zeg Utrecht wint!!!
 
Gaat Utrecht de traditie hoog houden en schoppen ze feyenoord er in eigen huis uit? (denkt terug aan de finale van 4 jaar terug 1-4) zucht wat waren dat een tijden...

Ik zeg Utrecht wint!!!
hoop het wel, ik heb zo'n gevoel dat ze een vrije val gaan maken die kakkerlakken(no offence ;) ):D:D:D
 
Nix tegen feyenoord hoor...

Maar vanavond wint mijn cluppie!!
 
Geen andere voetbal liefhebbers??
 
Ik heb dit seizoen wel een zwak voor Utrecht, omdat "de kromme" er trainer is. Maar je moet wel realistiche blijven vind ik, dit feijenoord in eigen huis verslaan, lijkt me niet echt haalbaar voor Utrecht. Ondanks de geflatteerde 4-0 uit bij PSV blijf ik feijenoord een sterk team vinden, vooral in de eigen kuip.
 
Ik denk dat Feyenoord revenge gaat nemen op hun 4-0 verlies van het afgelopen weekend :)

Al hebben ze het in de 1e wedstrijd aardig kado gehad met die blunder van Grandellllll.

Utrecht - Feyenoord 1-2
 
1 juni 2003
FC Utrecht - Feyenoord 4-1 (1-0)
Score: 39. De Jong 1-0, 49. Gluscevic 2-0, 57. Gluscevic 3-0, 72. Kalou 3-1, 82. Kuijt 4-1
Opstelling FC Utrecht: Harald Wapenaar, Stijn Vreven, Patrick Zwaanswijk, Alje Schut, Etienne Shew-Atjon, Tanghe, Jean-Paul De Jong (71. Jordy Zuidam), Pascal Bosschaart, Dave van den Bergh (84. Abdelhali Chaiat), Dirk Kuijt, Igor Gluscevic (74. Arco Jochemsen)
 
Ondanks de geflatteerde 4-0 uit bij PSV blijf ik feijenoord een sterk team vinden, vooral in de eigen kuip.


Aan die 4-0 was niets geflatteerd hoor :) Met een scherpe Lazofiets hadden het er veel meer moeten zijn. Ze zijn afgetroeft op elk aspect....
 
1 juni 2003
FC Utrecht - Feyenoord 4-1 (1-0)
Score: 39. De Jong 1-0, 49. Gluscevic 2-0, 57. Gluscevic 3-0, 72. Kalou 3-1, 82. Kuijt 4-1
Opstelling FC Utrecht: Harald Wapenaar, Stijn Vreven, Patrick Zwaanswijk, Alje Schut, Etienne Shew-Atjon, Tanghe, Jean-Paul De Jong (71. Jordy Zuidam), Pascal Bosschaart, Dave van den Bergh (84. Abdelhali Chaiat), Dirk Kuijt, Igor Gluscevic (74. Arco Jochemsen)

Dat was wel een sterk team wat Utrecht toen had, echte cupfighters.
 
Wat een heerlijke wedstrijd was dat zeg :D

(wat ik me er nog van herinner) :P

zelfs de feyenoordaanhang bleef na afloop nog klappen voor de Utrecht spelers die hun ererondje liepen!
 
Aan die 4-0 was niets geflatteerd hoor :) Met een scherpe Lazofiets hadden het er veel meer moeten zijn. Ze zijn afgetroeft op elk aspect....

Tuurlijk was PSV veruit de sterkste, maar toch: die vrije trap van De Guzman gaat er normaal altijd in, het is dat de beste goalie van de wereld op dit moment bij PSV keept, anders zat ie en was het 2-1 meen ik, en die 2 goals van Perez waren gewoon wereldgoals op pure klasse van Perez, daar was niks uitgespeelds aan.
 
Tuurlijk was PSV veruit de sterkste, maar toch: die vrije trap van De Guzman gaat er normaal altijd in, het is dat de beste goalie van de wereld op dit moment bij PSV keept, anders zat ie en was het 2-1 meen ik, en die 2 goals van Perez waren gewoon wereldgoals op pure klasse van Perez, daar was niks uitgespeelds aan.


Dan praat je toch nog niet over geflatteerd? Timmer red ook 3 x alleen Lazofiets voor zich :)

En Gomes doet z'n werk wat dus ook een aspect is van het spel. En je doelt nu op een vrije trap? Is dat een goed opgezette aanval? Bij Feyenoord geen gezien bij PSV meerdere die wel uitgespeeld waren en er niet ingingen.

Dat de goals wereldgoals zijn tja. Lazofiets had ook 3 inpissertjes kunnen maken en Perez die 2 niet dan was het 5-0.
 
Dan praat je toch nog niet over geflatteerd? Timmer red ook 3 x alleen Lazofiets voor zich :)

En Gomes doet z'n werk wat dus ook een aspect is van het spel. En je doelt nu op een vrije trap? Is dat een goed opgezette aanval? Bij Feyenoord geen gezien bij PSV meerdere dus verre van geflatteerd.

Dat de goals wereldgoals zijn tja. Lazofiets had ook 3 inpissertjes kunnen maken en Perez die 2 niet dan was het 5-0.

Ik vind het wel geflatteerd hoor!
























































7-0 Had het krachtsverschil beter weergegeven :D
 
Feyenoord wint met 2-1 ;)
 
Back
Naar boven