Fitness Seller

Vanavond Bodybuilding Op Tv1

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
vanavond koppen op belgie 1 om 10 voor 10.

Gaat over adonixcomplex met o.a. siggy segers erin die beweert geen AS te gebruiken en geen gebruikers in zijn gym toe te laten :eyebrow:

thnx Bo. zeker kijken:thumb:

vind overigens wel krom dat er niet eerlijk over wordt gedaan. zodoende hou je natuurlijk de speculaties en wordt t beeld omtrent BB enkel negatiever.

wees gewoon open en eerlijk!

adoniscomlex is een complex dat vernoemd is naar een kerel uit de Griekse mythologie, Adonis, die leed aan een ''ziekelijke/verslaafde'' ijdelheid: het idealiseren van het lichaam

leg zelf de link maar:)

LOL, dacht er net ook een topic over te beginnen...

De inleiding was idd al goed, Siggy die niks van anabolen moest hebben en een bb'er die beweerde heel veel apothekers en dokters te kennen die het zomaar meegeven. Objectieve informatie alom!

Nuja, de commentaarstem was wel wat genuanceerder dus ik heb nog hoop. Zal zeker kijken...

ik moet leren en geen tv kijken.. maar zal toch wel ff kijken denk ik :d

ik moet leren en geen tv kijken.. maar zal toch wel ff kijken denk ik :D

OK, was dus een andere reportage. Was idd niet heel erg negatief over de sport.

PS: ik vraag me toch af waar die gasten artsen vinden die zomaar eea willen voorschrijven.

Laatst bewerkt:
Wel leuk om te zien maar jammer dat het zo kort was en ik zou graag een keer een educatieve documentaire ofzo willen zien. Nu gaat het als het op tv komt 9 van de 10 keren eigenlijk alleen maar over AS. Als ze nou een keer de levenswijze in beeld brachten wat betreft voeding training en de discipline die er bij komt kijken.

Dat is niet interessant he... mensen willen niet horen dat BBers er hard voor werken etc etc etc.
En als iemand aan de anabolen zit vinden mensen dat vaak interessanter dan wanneer iemand het allemaal naturel doet denk ik zo...

Nou, ik heb toch een paar keer voeding gehoord.
Als educatie kan dat voor een tv-sensatie-reportage-programma wel tellen... ;)

Het is enige wat me tegenviel is dat Siggy verklaarde
dat hij naturel is.
Ok, op Tv ga je dat zomaar niet verkondigen.
Maar om er zelf over te beginnen en er dan maar blijven op doordrammen
... ik ben naturel. :headbang:

Geoffke zei:
Het is enige wat me tegenviel is dat Siggy verklaarde
dat hij naturel is.
Ok, op Tv ga je dat zomaar niet verkondigen.
Maar om er zelf over te beginnen en er dan maar blijven op doordrammen
... ik ben naturel. :headbang:

Wie weet is hij wel naturel... :grinny: :D

Sjonnies zei:
Wel leuk om te zien maar jammer dat het zo kort was en ik zou graag een keer een educatieve documentaire ofzo willen zien. Nu gaat het als het op tv komt 9 van de 10 keren eigenlijk alleen maar over AS. Als ze nou een keer de levenswijze in beeld brachten wat betreft voeding training en de discipline die er bij komt kijken.

Idd, daar krijg ik nu es het s****t van.. Ik zat gisteren voor de televisie met m'n ouders, ipv van trots, kreeg ik weer een schaamte gevoel over me heen. Het valt me al moeilijk om mn ouders te overtuigen, trots te maken op wat ik doe in al die jaren. Telkens wanneer er dan een programma opduikt over bodybuilding, valt alles in het water.
Het woord anabole steroiden is steeds het eerste dat je hoort in zulke programma's. In alle sporten wordt er wel gebruikt; wielrennen, voetbal, atletiek, noem maar op.. Waarom dan steeds over steroiden als het over bb'ing gaat? Er komt heus wel meer bij kijken hoor..

Ik train al 6 jaar, waarvan 2 jaar intensief, waarvan 8 maand met dieet en ik heb slechts 2 enkele keren het woordje 'testosteron' horen vallen in de gym. Dan ging dat gewoon over een klein discussietje, meer niet. T'wordt hoog tijd dat ze es stoppen met die zever, want het begint serieus de spuigaten uit te lopen.. :suicide: :headbang:

Bracke zei:
Idd, daar krijg ik nu es het s****t van.. Ik zat gisteren voor de televisie met m'n ouders, ipv van trots, kreeg ik weer een schaamte gevoel over me heen. Het valt me al moeilijk om mn ouders te overtuigen, trots te maken op wat ik doe in al die jaren. Telkens wanneer er dan een programma opduikt over bodybuilding, valt alles in het water.
Het woord anabole steroiden is steeds het eerste dat je hoort in zulke programma's. In alle sporten wordt er wel gebruikt; wielrennen, voetbal, atletiek, noem maar op.. Waarom dan steeds over steroiden als het over bb'ing gaat? Er komt heus wel meer bij kijken hoor..

Ik train al 6 jaar, waarvan 2 jaar intensief, waarvan 8 maand met dieet en ik heb slechts 2 enkele keren het woordje 'testosteron' horen vallen in de gym. Dan ging dat gewoon over een klein discussietje, meer niet. T'wordt hoog tijd dat ze es stoppen met die zever, want het begint serieus de spuigaten uit te lopen.. :suicide: :headbang:

Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat er in het voetbal over de gehele AS wordt gebruikt? AS is in BB gewoon ontzettend belangrijk. Zelfs op regionaal en recreatief niveau zit het verankerd in de sport. Dat heb je bij andere sporten veel minder.

Daar komt nog eens bij dat 't in de BB niet zozeer om het prestatie verhogende effect wordt gebruikt, maar puur om massa te vergroten dus dat roept nog meer onbegrip op.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven