AndroidHealthClinic

vanavond: Docu testosterone boys NET 5

Bezoekers in dit topic

Guillermo

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.561
Waardering
0
Vanavond op net 5

Programma:NET 5 Documentaire: Testosteron boys

Zender: Net 5

Tijdstip: 9-3-2003 22:30-23:30

Genre: Documentaire

Inhoud: Documentaire
Sommige jongens van achttien jaar hebben er alles voor over om eruit te zien als een volwassen man. Hoe groot hun spieren ook zijn, het is nooit genoeg. Het hormoon testosteron zorgt voor de mannelijke kenmerken als baardgroei en spierontwikkeling maar ook voor agressiviteit. Deze documentaire volgt jongens in hun tienerjaren met lichamen als Arnold Schwarzenegger. De obsessie die de jongens hebben over hun lichaam wordt ook wel vergeleken met meisjes met anorexia.

Dit lijkt me wel een interessante docu.
 
ja thx, stond ook al in het steroiden forum. :thumb:
 
En ik hoop dat iemand deze kan digitaliseren voor mpeg /divx dan zet ik 'm op het board voor download...
 
Originally posted by admin
En ik hoop dat iemand deze kan digitaliseren voor mpeg /divx dan zet ik 'm op het board voor download...

zou super zijn :)
 
Jammer dat mijn TV kaartje het sinds een paar dagen het niet meer doet. Anders had ik hem wel opgenomen.:mad:
 
Geef me nu maar karma :p
 
Ik heb wel een tv kaart in mn computer, maar k weet niet hoe dat geval werkt,
Kan iemand me dat misschien uitleggen ?


G rob







Originally posted by Ton
Jammer dat mijn TV kaartje het sinds een paar dagen het niet meer doet. Anders had ik hem wel opgenomen.:mad:
 
hey rob,

Welke merk en type TV kaart heb je?
 
dit is toch dezelfde als een tijdje terug op engelse zender?

had het toen niet gezien...
 
Helemaal geen negatieve docu had er wat anders van verwacht eerlijk gezegd.

Wel jammer van zo'n Shawn D'aurelio 19 jaar en een party gyno zonde.

Jason Groce wel een mooie harde builder en een terechte overall titel.

Groet Smalluser :thumb:
 
Inderdaad heb ik met plezier zitten kijken. Alleen dacht ik eerst dat ze de gewichtsklasses verkeerd hadden. Want die gozer die ze volgde die in de zwaargewichten zat had mn neefje van 11 kunnen zijn..........Inderdaad die Jason Groche zag er top uit.
Die middelste had wel erg last van Gyno, Jason ook trouwes.
 
Originally posted by patrick
Inderdaad heb ik met plezier zitten kijken. Alleen dacht ik eerst dat ze de gewichtsklasses verkeerd hadden. Want die gozer die ze volgde die in de zwaargewichten zat had mn neefje van 11 kunnen zijn..........Inderdaad die Jason Groche zag er top uit.
Die middelste had wel erg last van Gyno, Jason ook trouwes.

hmmz ze schijnen redelijk te gebruiken voor zover ik weet...

toch?
 
Ja, en die vader
"Hij zegt dat hij niks gebruikt en ik geloof hem. Hij traint heel hard hoor!!"

Damn, hoe naiëf kan je zijn.
Wel erg interessante docu
 
idd met plezier naar gekeken. Wat vonden jullie dan van die eerste knakker die op het podium voor een voorronde stond. Die "dikzak" tussen de "droogkloten"... hehe dat ie door mocht, niet te geloven. Jammer van al die gyno. helemaal op die leefdtijd.
 
Originally posted by nilsjei1234


hmmz ze schijnen redelijk te gebruiken voor zover ik weet...

toch?


Heb ik ooit gezegd dat ze clean waren dan?

Tuurlijk gebruiken ze!
 
IK heb de serie ook gezien.
ik vond het wel interessant, vooral omdat het jongens zijn die ongeveer even oud zijn als mij.
Maar ik vond dat die gasten er errug goed uit zagen, vooral die jongen die op het laatst in beeld was, ( die jongen die altyd zn biceps moest showen aan de vriendinnen van zijn moeder)
Ik vond hem een beetje een soort loock hebben van Lou Ferrinigo.

Mzzl rob.
 
K zal eens kijken thuis,zit nu op school,
kan ik dat vinden onder configuratiescherm ofzo?,


Mzzl rob



Originally posted by rob12345
Ik heb wel een tv kaart in mn computer, maar k weet niet hoe dat geval werkt,
Kan iemand me dat misschien uitleggen ?


G rob







 
Ik heb hem opgenomen en moet hem dadelijk nog ff kijken.
 
Vond het erg leuk om te zien..en inderdaad had verwacht dat het een 'negatievere' documentaire zou zijn, viel me 100% mee.

Dat stukje trouwens met die ene gozer die echt helemaal uitgedroogd was vond ik wel weer het toppunt trouwens, had constant een plastic zak ofzo om zijn lichaam heen gehad om het laatste water eruit te zweten...Maar ging dus een stukkie verkeerd. Zo krijg je wel een beeld wat die gasten er allemaal voor over hebben om zo droog mogelijk te zijn om aan die wedstrijd te beginnen.

grt,
woltmide
 
Back
Naar boven