XXL Nutrition

Vanavond is het zo ver.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
ga naar de kermis!!(Larense kermis) Met een hele groep, dus DAT wordt(hopelijk) wel lachen!!Maar als ik terug denk aan vorig jaar kookt mijn bloed alweer :mad: :mad:

Vorig jaar, had ik ruzie gehad met een(tja sorry maar het is nou eenmaal zo) TURK, waardoor de halve stad me kende, in de bots auto's werd ik er gewoon uitgetrokken, waar ze vervolgens met zn 10en om mee heen liepen, 2 me vast pakten, naar een steegje mee trokken, en flink wat klappen gaven..tja...wat ik gedaan? Niks, ik had ruzie met dus 1 turk, maar nooit aangeraakt ofzo, **** off ik wil gewoon een leuke tijd hebben ;) Maar voor hun is een leuke tijd blijkbaar lekker veel mensen neer slaan :mad:

Ookal heb ikzelf een beetje ervaring met vechtsport, in het echt is het toch anders,op de een of andere manier straal ik wat uit, dat die gasten me vanaf de eerste seconde al niet mogen, en tja daar heb je het alweer..ben dus ook benieuwd of het vanavond weer zo is, want op de kermis bij ons(zutphen)

, is het maar k*t, allemaal agressieve lui, het gaat daar niet om de lol,maar om 'macht' geen gelul, bah wat een k*tlui :fire:

Aldus..ben benieuwd hoe het vanavond gaat, vind het altijd zo moeilijk, stel dat je in z''n situatie komt, wat doe je?! Laat je je slaan, sla je terug(met kans dat volgende week er 40 turken voor je school staan, speciaal voor JOUW)..pff

Leuk...Kermis.. :mad: :o
 
Veel plezier ;)
 
Veel plezier en maak er een gezellige avond van. :D
 
Hey gast, je moet in ieder geval terugslaan. Hier op de kermis hebben wij zo vaak problemen met die turken en ander van dat rommel. Je moet je niet op je kop laten zitten, en zeker niet bang zijn voor groepen van 40 man. Gewoon knokken gaan, zo krijgen ze nog respect voor je als je terugvecht. Het ligt soms wel aan de situatie, als de turken evenoud zijn als mij of dezelfde leeftijdscategorie zal ik zeker terugmeppen maar als ze met messen komen en ze zijn veel ouder dan bedenk ik me nog wel even denk ik.

Kun jij geen groep van 40 man krijgen die achter je staat als je ruzie hebt? Dit maakt het vechten ook een stuk makkelijker omdat je weet dat je kameraden je zullen helpen. Of gewoon degene pakken met de grootste bek, helpt ook altijd. En als ze dan toch voor je school staan met 40 man, gewoon een groot mes meenemen en dan niet aarzelen en op iemand zn strot zetten. Geloof mij maar het helpt echt. :D

En je weet het he:

Pain is temporary, pride is forever.
 
of je kunt ook niet gaan :p
 
Lumey zei:
Hey gast, je moet in ieder geval terugslaan. Hier op de kermis hebben wij zo vaak problemen met die turken en ander van dat rommel. Je moet je niet op je kop laten zitten, en zeker niet bang zijn voor groepen van 40 man. Gewoon knokken gaan, zo krijgen ze nog respect voor je als je terugvecht. Het ligt soms wel aan de situatie, als de turken evenoud zijn als mij of dezelfde leeftijdscategorie zal ik zeker terugmeppen maar als ze met messen komen en ze zijn veel ouder dan bedenk ik me nog wel even denk ik.

Kun jij geen groep van 40 man krijgen die achter je staat als je ruzie hebt? Dit maakt het vechten ook een stuk makkelijker omdat je weet dat je kameraden je zullen helpen. Of gewoon degene pakken met de grootste bek, helpt ook altijd. En als ze dan toch voor je school staan met 40 man, gewoon een groot mes meenemen en dan niet aarzelen en op iemand zn strot zetten. Geloof mij maar het helpt echt. :D

En je weet het he:

Pain is temporary, pride is forever.

Groep van 40 man? Hmm, kan ook het hele DBB forum meenemen :D
Even serieus, zelf ook een groep op trommelen die wilt vechten, lukt wel, maar er zijn er dan hooguit 5 die werkelijk durven en gaan vechten zij aan zij,zal ik maar zeggen.

Denk dat ik in dat geval beter in mn eentje erheen kan gaan, en DAN degene met de grootste bek neermeppen.

maar in het echt is het altijd zo anders...adrenaline stroomt door je aderen, je voelt je hart bonken etc etc..Maakt wel uit..

Btw, ik update dit topic morgen, zullen jullie horen of er iets is gebeurd ;)
 
CitizenDildo zei:
Groep van 40 man? Hmm, kan ook het hele DBB forum meenemen :D
Even serieus, zelf ook een groep op trommelen die wilt vechten, lukt wel, maar er zijn er dan hooguit 5 die werkelijk durven en gaan vechten zij aan zij,zal ik maar zeggen.

Denk dat ik in dat geval beter in mn eentje erheen kan gaan, en DAN degene met de grootste bek neermeppen.

maar in het echt is het altijd zo anders...adrenaline stroomt door je aderen, je voelt je hart bonken etc etc..Maakt wel uit..

Btw, ik update dit topic morgen, zullen jullie horen of er iets is gebeurd ;)

Ja hehe klopt in het echt is het wel heeeeel anders dat klopt. En dat verhaal van die 5 die durven klopt ook helemaal daarom moet je ook alleen de mensen optrommelen die ook daadwerkelijk knokken gaan.

Als wij nou met het hele forum heengaan dan denk ik dat die turken niet meer zulke helden zijn hoor. :D :shoot:
 
komaan, je vertelt niet alles, zit meer achter
 
als je echt denkt weer ruzie te krijgen kun je denk ik beter maar niet gaan.

better safe then sorry
 
gezellig he, kermis! :o :rolleyes:

ligt aan de situatie of ik wat terug zou doen. tegenwoordig wordt je al doodgetrapt als je iemand verkeerd aankijkt.
 
Natuurlijk kan je beter niet gaan want als die gozers jou in de mot krijgen dan zeggen ze "hé, dat is die van vorig jaar" en heb je het weer zitten.

Ik snap trouwens niet wat er zo leuk is aan een kermis.
 
roxxe zei:
komaan, je vertelt niet alles, zit meer achter

Wil je de rest weten ?Fine, het begon 3 jaar geleden, een grote brede rode hollandse boer, (noemden hem altijd Glen the fishmen) , liep altijd achter mn rug om te praten, altijd dreigen met zn vriendjes, duwen etc. Op een dag gaf ik hem een enorme duw terug, en een schop, vervolgens wij hij met me vechten' Mano e Mano''die komende vrijdag, wat gebeurt er?

Hij haalt er dus werkelijk rond de 50 gasten bij, vooral veel turken, en hoorde dat een paar gasten zlefs messen mee hadden genomen, dus tja. what the heck?!!! Ik koos eieren voor mn geld, want deed 0 comma 0 aan sport, en was zo sterk als een konijn destijds :o

Ik weet het nog zo goed, het schoolplein stond BOM EN BOM VOL, allemaal mensen die mij in elkaar wouden trappen, om een stom gedoe, toen ik weg fietste, kwam ik dus een van die turken tegen, hij stopt voor me, en ramt er meteen op los, waardoor ik 4 hechtingen boven mn lip moest hebben, mn neus was gebroken en had een grote bloeduitstorting.

Aldus, telkes kwam ikdezelfde KLOOTZAK tegen, en ik was zo slap, dus tja wat moest ik, was net 12, hun waren zo'n 15-16 jaar, en steeds kreeg ik weer een mep, om ik zweer je, NIETS echt NIETS.

En soms kwam ik hem weer tegen, met 10 andere turken vriendjes(lees begin thread)en ja, de pret kon weer beginnen

zo zijn er nog vele dingen gebeurd met dat soort lui,maar naderhand ging ik sporten, aan BB doen, waardoor ik nu al helemaal breder ben (en werd/word)dan gemiddeld tiener :cool: waardoor de meeste niet zo'n grote bek meer hebben, maar er zijn altijd uitzonderingen. :rolleyes:

Dit is zo'n beetje alles


En dan vinden ze het gek ,dat al die gasten wel DOOD mogen van mij :mad:
 
CitizenDildo zei:
Wil je de rest weten ?Fine, het begon 3 jaar geleden, een grote brede rode hollandse boer, (noemden hem altijd Glen the fishmen) , liep altijd achter mn rug om te praten, altijd dreigen met zn vriendjes, duwen etc. Op een dag gaf ik hem een enorme duw terug, en een schop, vervolgens wij hij met me vechten' Mano e Mano''die komende vrijdag, wat gebeurt er?

Hij haalt er dus werkelijk rond de 50 gasten bij, vooral veel turken, en hoorde dat een paar gasten zlefs messen mee hadden genomen, dus tja. what the heck?!!! Ik koos eieren voor mn geld, want deed 0 comma 0 aan sport, en was zo sterk als een konijn destijds :o

Ik weet het nog zo goed, het schoolplein stond BOM EN BOM VOL, allemaal mensen die mij in elkaar wouden trappen, om een stom gedoe, toen ik weg fietste, kwam ik dus een van die turken tegen, hij stopt voor me, en ramt er meteen op los, waardoor ik 4 hechtingen boven mn lip moest hebben, mn neus was gebroken en had een grote bloeduitstorting.

Aldus, telkes kwam ikdezelfde KLOOTZAK tegen, en ik was zo slap, dus tja wat moest ik, was net 12, hun waren zo'n 15-16 jaar, en steeds kreeg ik weer een mep, om ik zweer je, NIETS echt NIETS.

En soms kwam ik hem weer tegen, met 10 andere turken vriendjes(lees begin thread)en ja, de pret kon weer beginnen

zo zijn er nog vele dingen gebeurd met dat soort lui,maar naderhand ging ik sporten, aan BB doen, waardoor ik nu al helemaal breder ben (en werd/word)dan gemiddeld tiener :cool: waardoor de meeste niet zo'n grote bek meer hebben, maar er zijn altijd uitzonderingen. :rolleyes:

Dit is zo'n beetje alles


En dan vinden ze het gek ,dat al die gasten wel DOOD mogen van mij :mad:

Ik weet wat je bedolt bro.
Het is inderdaad jammer dat het grootste gros van dat k*tvolk niets alleen durft te beginnen en aan de andere kant is het betreurigwaardens dat de meeste nederlanders op de loop gaan wanneer de pleuris uitbreekt.

Zo heb ik ook eens gehad dat een klasgenoot van me ruzie kreeg met 20 turken, ik er heen ging en vervolgens men klasgenoot het op een fietsen zette en ik al die klootzakken achter me aankreeg.

Hier in deventer heb je ook veel van die smerige turken rondlopen die niets alleen durven te beginnen maar heb er de laatste tijd nie veel last van.

Weet wel dat als er nog een keer zoiets gebeurd dta het raar kan aflopen met 1 van hen.
 
Deventer is wat dat betreft idd net zo'n k*tstad als Zutfun
 
verhuis naar een dorp, ben je van dat soort af..

verder advies: blijf lekker thuis joh, als je echt DENKT dat er weer mot van komt.

wat heeft het nou voor zin om er heen te gaan, weer klappen te krijgen (want hun zullen toch wel weer met een man of 30 zijn) en dan weer met een gekneusde kop naar huis te gaan.

Ik zeg niet dat je voor de rest vanje leven thuis moet blijven (dat zul je nu ook wel niet doen) maar als je de kans groot acht dat er weer geknokt moet worden, blijf dan lekker thuis joh. Hou je je geld in je pocket en kop heel.
 
haha misschien kom ik je vanavond nog wel tegen, ik ga ook naar de larense kermis :)
 
Back
Naar boven