Fitness Seller

Vanavond is het zo ver..

Bezoekers in dit topic

Dennis^ zei:
haha misschien kom ik je vanavond nog wel tegen, ik ga ook naar de larense kermis :)

Blijf maar uit de buurt van onze BurgerlijkSexspeeltje anders krijg jij ook nog klappen :D
 
echt een schande
ik schaam me weer diep voor me landgenoten
 
Dennis^ zei:
haha misschien kom ik je vanavond nog wel tegen, ik ga ook naar de larense kermis :)


LoL je weet niet eens hoe ik eruit zie :cool:
 
Knokkende kermiskappers,some things will never change...ik denk dat als je toch gaat je je beter niet teveel ervan aan te trekken,probeer je gewoon te amuseren. Als je met die ingesteldheid op stap gaat provoceer je zowieso met ze te beloeren,no offence.Als het toch op knokken aankomt denk ik dat je beter de oudste op z'n bek ramt,die krijgt het meeste respect in zo'n groep. Je ziet maar,ik zou gewoon niet gaan.
 
Wat een k*tvolk zeg, die gekke hebbe ook nog eens vaak een mes bij ofzo.. ook een vaak grote mond maar ik denk dat als je er een paar een lesje leert het snel afgelopen is en ze zelfs niet eens durven te steken. Neem geen wapens mee, daar zie ik het nut niet van in. Ik zou misschien zelfs wel thuisblijven, en hopen dat die ellende snel voorbij was, want als jij nou ook met 40 of honderd man komt dan winnen jullie vandaag, en wie weet loop je volgende week ff snel in de stad en zie je die snorren weer met een groepje en dan pakken ze jou weer dan blijft het doorgaan..

Ik zou zegge SUCCES!
 
uhm had je nog ruzie gehad? weet niet of jij dat was voor witkamp ? :D
 
Zutphen :eek: behoort toch tot de meest criminele steden van Nederland ???
Las laatst nog dat daar 7 van de 10 misdrijven door alloch's gepleegd worden.
 
Grolmus zei:
Zutphen :eek: behoort toch tot de meest criminele steden van Nederland ???
Las laatst nog dat daar 7 van de 10 misdrijven door alloch's gepleegd worden.

vind 7 op de 10 nog wel meevallen...
 
Dan ga je toch lekker niet?
Wat stoer zeg... "Laat je niet wegjagen door dat volk" pfff
Wat zul jij je een held voelen als je met 20 pinnen in je lijf morgen in het ziekenhuis ligt :thumbs:
 
Homer17 zei:
Dan ga je toch lekker niet?
Wat stoer zeg... "Laat je niet wegjagen door dat volk" pfff
Wat zul jij je een held voelen als je met 20 pinnen in je lijf morgen in het ziekenhuis ligt :thumbs:

Wat zul je je laf voelen als je niet gaat omdat je bang bent om klappen te krijgen...


BTW, hoe is het nu afgelopen dan???
 
Was goed afgelopen, geen ruzie gehad, nouja een bezopen gast beetje duwen, maar later was dat gewoon vette lol :D

. Alleen is mijn portomonnai gejat, zat nog 35 ,- in :mad:
 
CitizenDildo zei:
Was goed afgelopen, geen ruzie gehad, nouja een bezopen gast beetje duwen, maar later was dat gewoon vette lol :D

. Alleen is mijn portomonnai gejat, zat nog 35 ,- in :mad:

Nou zie je maar weer, voor hetzelfde geld was je thuisgebleven, omdat mogelijk turkies je klappen wilden geven.
 
bel de DBB knokploeg:D ...ik heb nog wel wat gabbertjes die je wel willen helpen bro:D
 
Robert ben jij dat met die pet op met je kameraden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]






:D
 
RobertHosper zei:
bel de DBB knokploeg:D ...ik heb nog wel wat gabbertjes die je wel willen helpen bro:D

Wat is het nummer? ;)

Leuke bretels trouwens:P
 
Infinity zei:
Robert ben jij dat met die pet op met je kameraden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]






:D

lol hahahahah
 
Simpel.. Gewoon zulke situaties mijden als de pest.. K*tvolk gewoon uit de weg gaan en uit hun buurten blijven.
 
Infinity zei:
Robert ben jij dat met die pet op met je kameraden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]






:D
:roflol:

Peeeeeeeetjie :D

owned
 
RobertHosper zei:
bel de DBB knokploeg:D ...ik heb nog wel wat gabbertjes die je wel willen helpen bro:D

Daarvoor dient de knokploeg toch? :)
 
Back
Naar boven