- Lid geworden
- 16 mrt 2003
ik neem t op 
Originally posted by Dom!nator
potverdomme de helft hadden ze eruit geknipt stelletje lijers!! heb ik nog steeds niet de volledige versie, ik zal eens een mail sturen naar net5 of ik die band kan bemachtigen (voor educatieve doeleinden ;-) )
Nope dat is CANVAS, het "kleine broertje" van TV1Originally posted by Rob G
Belgie1, is dat die ene met dat witte vierkantje rechtsboven...? Ik had daar nog overheen gezapt...
Originally posted by 3XL
Viel me idd ook op dat er flink in gesneden was. Jammer, want die Shawn was de enige waarvan ik vond dat hij er echtgoed uitzag (behalve dan de "tits")
Heb me mening trouwens niet veranderd
Die Tim was gewoon veeeel te vet voor een wedstrijd. Had ook een beetje een mentaliteit van "Het loopt alemaal niet zo'n vaart". Was waarschijnlijk de eerste ronde geschrokken van de anderen en werd ineens ziek van de hamburger die mammie voor hem gehaald had
Jason L (die met die zware acne) vond ik echt een mannetje die dacht dat hij het allemaal wel gemaakt had, maar ook veel te vet op het podium stond. Trouwens jammer als je zulke ouder heb
En dan Jason Groce............... WAT EEN LUL ! ! ! Vond het echt een belachelijk mannetje. Was wel in goede shape, maar gewoon lelijk gebouwd (volgens mij 75% lilliputer). Had volgen mij ook nooit mogen winnen. Benen waren gewoon niet in verhouding met bovenlichaam.
En als hij mijn zoon had geweest (qua leeftijd had dat gekund) dan had ik hem eerst de tering geslagen en dan het huis uit gepletterd, wat een dickhead.