MuscleMeat

Vanavond om 21u45 op TV1 "Bodybuilders, vel over spier"

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
WAT EEN FAKCING RIP OFF! Dit is echte een stomme ingekorte versie

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m94
Massa
134kg
Idd... Shawn d'aurelio erui geknipt, wat ik toch wel de meest sympathieke vond....

Jammer.. ik vond die op sbs ofzo toen wel een stuk betere versie...

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
ja bah, de meesta massive gast is nie3t geweest

RougeMonkey

King of the hill
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Jammer :(. Is de volledige versie ergens te downloaden?

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Vaag.... Ja d8 al dat ik wat miste :D

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
maar die Jason Croce is nu echt huge!

remarxxx

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 okt 2002
ja ik mis shauwn, ik d8 ben ik nou gek aant worden ofzo ??? shauwn was egt huge voor iemand van 19, had wel last van gyno. Hoe zou dat toch komen :p

OP
V

Vince

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2002
Inderdeed :D

Mijn moeder was ook aan het kijken en begon meteen al te kelen dat die eiwitpoeders toch niet gezond konden zijn, en da 'k toch ook ni zo'n pillen pakte enz enz.

:mad:

Bo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
potverdomme de helft hadden ze eruit geknipt stelletje lijers!! heb ik nog steeds niet de volledige versie, ik zal eens een mail sturen naar net5 of ik die band kan bemachtigen (voor educatieve doeleinden ;-) )

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
grrrrrrr, ik zag het niet staan in de gids.... Dacht, damn het komt niet. Ook al bij morgen en gister gekeken... :( Belgie1, is dat die ene met dat witte vierkantje rechtsboven...? Ik had daar nog overheen gezapt, maar toen maar a few good men gaan kijken, die ik nu verder ga kijken (stomme hart van nl).

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
10 mrt 2003
Ze hadden het in die docu niet over AS, maar die vent dus wel in de voor en nabeschouwing. Beetje vaag.

axestream

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
10 mrt 2003
Originally posted by Dom!nator
potverdomme de helft hadden ze eruit geknipt stelletje lijers!! heb ik nog steeds niet de volledige versie, ik zal eens een mail sturen naar net5 of ik die band kan bemachtigen (voor educatieve doeleinden ;-) )

Meestal kan dat idd tegen een kleine vergoeding. Emailen zou ik niet doen, reageren veel organisaties toch niet op. Gewoon even bellen. Op TT of de website zullen wel wat nummers staan.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Originally posted by Rob G
Belgie1, is dat die ene met dat witte vierkantje rechtsboven...? Ik had daar nog overheen gezapt...
Nope dat is CANVAS, het "kleine broertje" van TV1

TV1 is met het "zonnetje" logo

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
damnit.... onduidelijke belgen ook altijd ;)

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Viel me idd ook op dat er flink in gesneden was. Jammer, want die Shawn was de enige waarvan ik vond dat hij er echtgoed uitzag (behalve dan de "tits" :) )

Heb me mening trouwens niet veranderd

Die Tim was gewoon veeeel te vet voor een wedstrijd. Had ook een beetje een mentaliteit van "Het loopt alemaal niet zo'n vaart". Was waarschijnlijk de eerste ronde geschrokken van de anderen en werd ineens ziek van de hamburger die mammie voor hem gehaald had

Jason L (die met die zware acne :) ) vond ik echt een mannetje die dacht dat hij het allemaal wel gemaakt had, maar ook veel te vet op het podium stond. Trouwens jammer als je zulke ouder heb :(

En dan Jason Groce............... WAT EEN LUL ! ! ! Vond het echt een belachelijk mannetje. Was wel in goede shape, maar gewoon lelijk gebouwd (volgens mij 75% lilliputer). Had volgen mij ook nooit mogen winnen. Benen waren gewoon niet in verhouding met bovenlichaam.
En als hij mijn zoon had geweest (qua leeftijd had dat gekund) dan had ik hem eerst de tering geslagen en dan het huis uit gepletterd, wat een dickhead.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Nou wil wel wat dingen van zijn lichaam hebben eerlijk gezegd :D . maar ja als dat me zoon was.. en zo grote bek :D Gelijk met de deeg roller!

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Heb het ook gezien, had er wel meer van verwacht, jammer dat er in geknipt was.

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
Originally posted by 3XL
Viel me idd ook op dat er flink in gesneden was. Jammer, want die Shawn was de enige waarvan ik vond dat hij er echtgoed uitzag (behalve dan de "tits" :) )

Heb me mening trouwens niet veranderd

Die Tim was gewoon veeeel te vet voor een wedstrijd. Had ook een beetje een mentaliteit van "Het loopt alemaal niet zo'n vaart". Was waarschijnlijk de eerste ronde geschrokken van de anderen en werd ineens ziek van de hamburger die mammie voor hem gehaald had

Jason L (die met die zware acne :) ) vond ik echt een mannetje die dacht dat hij het allemaal wel gemaakt had, maar ook veel te vet op het podium stond. Trouwens jammer als je zulke ouder heb :(

En dan Jason Groce............... WAT EEN LUL ! ! ! Vond het echt een belachelijk mannetje. Was wel in goede shape, maar gewoon lelijk gebouwd (volgens mij 75% lilliputer). Had volgen mij ook nooit mogen winnen. Benen waren gewoon niet in verhouding met bovenlichaam.
En als hij mijn zoon had geweest (qua leeftijd had dat gekund) dan had ik hem eerst de tering geslagen en dan het huis uit gepletterd, wat een dickhead.

tsja, wat denk jij als je in wedstrijdvoorbereiding staat ben je niet meer zo aardig en sneller geirriteerd...

Zeker de laatste week

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Die ouders waren wel grappig: "door het weinig eten gaat er minder zuurstof naar de hersenen" aaargh SHUT UP :D

Naar boven