AndroidHealthClinic

Vanavond om 21u45 op TV1 "Bodybuilders, vel over spier"

Bezoekers in dit topic

WAT EEN FAKCING RIP OFF! Dit is echte een stomme ingekorte versie
 
Idd... Shawn d'aurelio erui geknipt, wat ik toch wel de meest sympathieke vond....

Jammer.. ik vond die op sbs ofzo toen wel een stuk betere versie...
 
ja bah, de meesta massive gast is nie3t geweest
 
Jammer :(. Is de volledige versie ergens te downloaden?
 
Vaag.... Ja d8 al dat ik wat miste :D
 
maar die Jason Croce is nu echt huge!
 
ja ik mis shauwn, ik d8 ben ik nou gek aant worden ofzo ??? shauwn was egt huge voor iemand van 19, had wel last van gyno. Hoe zou dat toch komen :p
 
Inderdeed :D

Mijn moeder was ook aan het kijken en begon meteen al te kelen dat die eiwitpoeders toch niet gezond konden zijn, en da 'k toch ook ni zo'n pillen pakte enz enz.

:mad:
 
potverdomme de helft hadden ze eruit geknipt stelletje lijers!! heb ik nog steeds niet de volledige versie, ik zal eens een mail sturen naar net5 of ik die band kan bemachtigen (voor educatieve doeleinden ;-) )
 
grrrrrrr, ik zag het niet staan in de gids.... Dacht, damn het komt niet. Ook al bij morgen en gister gekeken... :( Belgie1, is dat die ene met dat witte vierkantje rechtsboven...? Ik had daar nog overheen gezapt, maar toen maar a few good men gaan kijken, die ik nu verder ga kijken (stomme hart van nl).
 
Ze hadden het in die docu niet over AS, maar die vent dus wel in de voor en nabeschouwing. Beetje vaag.
 
Originally posted by Dom!nator
potverdomme de helft hadden ze eruit geknipt stelletje lijers!! heb ik nog steeds niet de volledige versie, ik zal eens een mail sturen naar net5 of ik die band kan bemachtigen (voor educatieve doeleinden ;-) )

Meestal kan dat idd tegen een kleine vergoeding. Emailen zou ik niet doen, reageren veel organisaties toch niet op. Gewoon even bellen. Op TT of de website zullen wel wat nummers staan.
 
Originally posted by Rob G
Belgie1, is dat die ene met dat witte vierkantje rechtsboven...? Ik had daar nog overheen gezapt...
Nope dat is CANVAS, het "kleine broertje" van TV1

TV1 is met het "zonnetje" logo
 
damnit.... onduidelijke belgen ook altijd ;)
 
Viel me idd ook op dat er flink in gesneden was. Jammer, want die Shawn was de enige waarvan ik vond dat hij er echtgoed uitzag (behalve dan de "tits" :) )

Heb me mening trouwens niet veranderd

Die Tim was gewoon veeeel te vet voor een wedstrijd. Had ook een beetje een mentaliteit van "Het loopt alemaal niet zo'n vaart". Was waarschijnlijk de eerste ronde geschrokken van de anderen en werd ineens ziek van de hamburger die mammie voor hem gehaald had

Jason L (die met die zware acne :) ) vond ik echt een mannetje die dacht dat hij het allemaal wel gemaakt had, maar ook veel te vet op het podium stond. Trouwens jammer als je zulke ouder heb :(

En dan Jason Groce............... WAT EEN LUL ! ! ! Vond het echt een belachelijk mannetje. Was wel in goede shape, maar gewoon lelijk gebouwd (volgens mij 75% lilliputer). Had volgen mij ook nooit mogen winnen. Benen waren gewoon niet in verhouding met bovenlichaam.
En als hij mijn zoon had geweest (qua leeftijd had dat gekund) dan had ik hem eerst de tering geslagen en dan het huis uit gepletterd, wat een dickhead.
 
Nou wil wel wat dingen van zijn lichaam hebben eerlijk gezegd :D . maar ja als dat me zoon was.. en zo grote bek :D Gelijk met de deeg roller!
 
Heb het ook gezien, had er wel meer van verwacht, jammer dat er in geknipt was.
 
Originally posted by 3XL
Viel me idd ook op dat er flink in gesneden was. Jammer, want die Shawn was de enige waarvan ik vond dat hij er echtgoed uitzag (behalve dan de "tits" :) )

Heb me mening trouwens niet veranderd

Die Tim was gewoon veeeel te vet voor een wedstrijd. Had ook een beetje een mentaliteit van "Het loopt alemaal niet zo'n vaart". Was waarschijnlijk de eerste ronde geschrokken van de anderen en werd ineens ziek van de hamburger die mammie voor hem gehaald had

Jason L (die met die zware acne :) ) vond ik echt een mannetje die dacht dat hij het allemaal wel gemaakt had, maar ook veel te vet op het podium stond. Trouwens jammer als je zulke ouder heb :(

En dan Jason Groce............... WAT EEN LUL ! ! ! Vond het echt een belachelijk mannetje. Was wel in goede shape, maar gewoon lelijk gebouwd (volgens mij 75% lilliputer). Had volgen mij ook nooit mogen winnen. Benen waren gewoon niet in verhouding met bovenlichaam.
En als hij mijn zoon had geweest (qua leeftijd had dat gekund) dan had ik hem eerst de tering geslagen en dan het huis uit gepletterd, wat een dickhead.


tsja, wat denk jij als je in wedstrijdvoorbereiding staat ben je niet meer zo aardig en sneller geirriteerd...

Zeker de laatste week
 
Die ouders waren wel grappig: "door het weinig eten gaat er minder zuurstof naar de hersenen" aaargh SHUT UP :D
 
Back
Naar boven