AndroidHealthClinic

Vanavond om 21u45 op TV1 "Bodybuilders, vel over spier" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Bodybuilders: vel over spier



[Abeelding niet meer beschikbaar]

"De meeste mensen eten fruit en groenten, maar mijn zoon niet. Het lijkt me niet normaal", zegt de vader van Jason Croce, een andere bodybuilder. "Misschien wordt hij daarom zo humeurig." Jason Croce is pas 19 maar heeft al drie wedstrijden gewonnen. Hij is al kampioen van Florida, nu wil hij nationaal kampioen worden. "Als ik anders kan zijn dan 99 % van de mensen, dan voel ik me goed", zegt Jason Croce.




[Abeelding niet meer beschikbaar]


Vele bodybuilders laten het niet bij diëten. Ze slikken pillen om ervoor te zorgen dat hun lichaam sneller vet verbrandt. Tim Mowry, 18 en nieuwkomer in het wereldje der bodybuilders, geeft toe dat hij al geblunderd heeft met die middelen: "Je denkt: als twee pilletjes goed zijn, is vier nog beter." Maar dat bleek niet zo. "Ik had toen een hartslag van 160 slagen per minuut. Een dokter schreef me meteen kalmerende middelen voor om mijn hartslag te laten dalen."

Tijdens het Nationale Kampioenschap wordt overduidelijk hoeveel bodybuilders er voor over hebben om een plaatsje aan de top te veroveren. Sommigen laten zich bijna helemaal uitdrogen om hun huid strakker over hun spieren te trekken. Een deelnemer vertelt dat hij zelfs niet meer zweette, omdat hij nauwelijks nog vocht in zijn lichaam had. "Ik begon te trillen en moest naar een ziekenhuis. Toch moet ik mij blijven uitdrogen voor de wedstrijd en tussendoor wat proberen te rusten."

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
klopt het dat dit programma een herhaling is van ongeveer een half jaartje terug? ik kan me daar nog iets herinneren van een docu over BB met zo'n gast die voor de wedstrijd werd afgevoerd met uitdrogingsverschijnselen....

goede tip trouwens!
 
is dit niet al een keer op tv geweest???

btw TV1 das toch zon belgische zender?
 
Is testosterone boys...
is al eens gepost hier.
en ja tv1 is een Belgische zender.(kunnen jullie toch ook ontvangen)
 
Thnx Vince, ga het zekers kijken!!!
 
Das idd zo'n belgische zender ...

Ga vanavond toch eens kijken, of opnemen.
 
Was laatst al gepost, ik had het toen al opgeschreven :)
 
Originally posted by Speedy G.
Das idd zo'n belgische zender ...
De "openbare omroep" ook wel bekent als VRT om precies te zijn...
 
uurtje eerder gaan trainen dan maar he :D
 
dat was idd een tijd geleden op sbs6 in de late avond ..toch??
 
Originally posted by admin
Was laatst al gepost, ik had het toen al opgeschreven :)

oh, moet ik hebben overgelezen. Beschouw het dan maar als een reminder :)
 
was laatst op net 5 heb toen alleen het eind gezien, ik vond het supergaaf om te kijken dus vanavond lekker opnemen!!
 
staat al op band, maar zal m zker weer ff gaan kijken.
 
Ik zie m er niet tussen staan :S

VRT TV1
20:10 F.C. De Kampioenen
20:45 Airline
21:10 De leukste eeuw - Geert Hoste
21:40 Zomerkoppen
22:20 Aan tafel
23:09 KENO-uitslagen
23:10 Journaal laat
23:34 Pick 3
23:35 Weerbericht
23:40 Tennis: Wimbledon 2003
00:25 De rode loper
00:45-09:00 Doorlopende herhaling van het laatste journaal en weerbericht

www.tvgids.nl
 
21:40 Zomerkoppen <= dat is em, staat op teletext
 
Ja zomerkoppen is het. Zat net ook al wat the **** eerder gestopt met trainen en het komt niet :D Maar dus wel :P
 
Ik zit al klaar. :D
 
Ze beginnen alvast positief. :rolleyes:
 
lache :D wel erg jonge gastjes :P ... maarja.. waren ze vroeger ook maar zo supportive voor mij geweest :D
 
Back
Naar boven