Fitness Seller

Vanavond om 21u45 op TV1 "Bodybuilders, vel over spier" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juist, die ouders provoceerden ook wel heel erg. Bovendien zijn die gasten net 18-19 jaar, dus humeurig zijn ze altijd wel. (sorry boys :p )

Die Tim had een typische American football body. Groot, maar ook met veel spek. Dat die vent 'm zo het podium op heeft laten gaan vond ik belachelijk. Misschien dat hij 'm een wijze les wilde leren ofzo, maar volgens mij werkt het meer demotiverend als je zo afgaat.
 
Originally posted by axestream
Juist, die ouders provoceerden ook wel heel erg. Bovendien zijn die gasten net 18-19 jaar, dus humeurig zijn ze altijd wel. (sorry boys :p )

Die Tim had een typische American football body. Groot, maar ook met veel spek. Dat die vent 'm zo het podium op heeft laten gaan vond ik belachelijk. Misschien dat hij 'm een wijze les wilde leren ofzo, maar volgens mij werkt het meer demotiverend als je zo afgaat.

die tim wou kwalificeren voor de teen nationals ofzo...

Volgens mij moest ie alleen meedoen om te kwalificeren ofzo..

en waren die teen nationals 10 weken later
 
Kijk dat dacht ik nou ook Nilsje, maar ik hoorde niemand anders dat argument aanvoeren, dus dacht ik dat ik 't verkeerd begrepen had. Blijkbaar niet dus. :)

Voor je luistervaardigheid scoor je een dikke 10. :D
 
toevallig stuiter ik hierop:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by nilsjei1234



tsja, wat denk jij als je in wedstrijdvoorbereiding staat ben je niet meer zo aardig en sneller geirriteerd...

Zeker de laatste week

Wedstrijdvoorbereiding of niet... het zijn wel je ouders waar je het tegen hebt, en dan is respect wel op zijn plaats denk ik zo????
 
Originally posted by LeanderFCU


Wedstrijdvoorbereiding of niet... het zijn wel je ouders waar je het tegen hebt, en dan is respect wel op zijn plaats denk ik zo????

Natuurlijk, maar ouders zijn zelf verantwoordelijk voor dit soort gedrag. Enfin, da's weer een heel ander verhaal. :)
 
Ik denk dat ze mazzel hadden eitjes als vader te hebben.

Bij mij thuis was het kappen of klappen geweest.
 
Sommige dingen sloegen ook nergens op.. wat die presentratrice op het begin zijn, dat bobybuilders er gespierd en groot uitzagen maar eigenlijk slap waren. yeah right, als ze volkomen droogstaan zijn ze wat zwakker omdat ze dan weinig energie hebben maar voor de rest egt bullshit!
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat ze mazzel hadden eitjes als vader te hebben.

Bij mij thuis was het kappen of klappen geweest.


Inderdaad:D Als ik zo'n bek opentrok, BB-er of geen BB-er , me pa liet me alle hoeken van de kamer zien:p
 
Die Jason was wel superdroog, ik vraag me af hoe ze dat flikken.... Dieeten, cardio dat hoort er bij ..


Maar wat zou die erbij gepakt hebben?? Ik denk wat T3 en diuritica bij de wedstrijd, hij was ook kurkdroog .....
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat ze mazzel hadden eitjes als vader te hebben.

Bij mij thuis was het kappen of klappen geweest.

Ehm heb je kinderen 3xl?
 
Originally posted by 3XL
Ik denk dat ze mazzel hadden eitjes als vader te hebben.

Bij mij thuis was het kappen of klappen geweest.
Nou, Bij jou zou 't miss. pakken omdat je er indrukwekkend uitziet...maar de meeste jongeren met een normale vader van gestalte zouden ECHT wel terug slaan (ik althans, slecht kantje van me :()
 
Ja kind klappen geven is natuurlijk weer de beste oplossing ... :rolleyes:

Ten eerste zat die pa en ma hem constant te provoseren ...

Men stiefpa doet dat constant met mij en ik zeg dan soms ook ...
Ahhhh ... zwijg nu gewoon!

Doet er niets aan dat ik 200keer meer respect heb voor men stiefpa dan voor men echte pa.

Je weet die situatie niet hé.

Bij ons is dat veelal voor de lol bedoeld.

Wat je op tv ziet is niet altijd de realiteit.

Versta gewoon zen situatie, als jij je weken aan het voorbereiden bent op een wedstrijd en op je tenen loopt is het laaste wat je nodig hebt ouders die een beetje lolletjes zitten te maken ... want dat zijn het gewoon lolletjes... en de reactie is dan wel begrijpelijk.

Iedere gezinssituatie is anders en met 5 min film te zien kunnen wij niet weten hoe die jongen is.

Greetz

ps: moest ik klappen krijgen voor zo een opmerking, **** zou je er ook een paar krijgen van mij hoor! Ik heb ook soms eens een klap gehad van men stiefpa vroeger ( alhoewel ik als manneke van 4 jaar dan terugsloeg :D ) nu zou hij het niet meer moeten doen, eens je een bepaalde leeftijd hebt moet je problemen met je kinderen kunnen uitpraten ... hem een taart verkopen is een teken van onmacht!
 
waarom zeggen jullie allemaal dat die Shawn gyno heeft? post eens een foto, is me namelijk echt niet opgevallen:s

Zag er goed uit, mooie massa had/heeft ie
 
Originally posted by Levrone@
Die Jason was wel superdroog, ik vraag me af hoe ze dat flikken.... Dieeten, cardio dat hoort er bij ..


Maar wat zou die erbij gepakt hebben?? Ik denk wat T3 en diuritica bij de wedstrijd, hij was ook kurkdroog .....

70 dagen een STRICT dieet waar je je aan houd.
Laag in suikers, daarom werden die ouders boos omdat hij geen groente en fruit at.
 
Originally posted by nilsjei1234


leg uit?

denk dat dat te persoonlijk is Nilsje, om daar hier over uit te wijden. anders had hij dat waarschijnlijk al gedaan.

maar ff verder on topic, ik vod wel dat die jason er erg goed uitzag, maar vond dat die ene vent (shawn meen ik) er overall beter uitzag, maar idd geen gyno of iets dergelijks opgevallen nee.

en die ouders, tja. ben beniwud hoe vaak hun zelf groente eten btw:)

en dat ene mannetje die ziek werd, wat had die daar idd te zoeken. dat snap je toch zelf ook wel als je jezelf vergelijkt met die andere deelnemers
 
Originally posted by nilsjei1234


leg uit?

Ik vindt dat je een beetje te nieuwschierig bent en een beetje bot uit de hoek komt :(
 
Ja sommige dingen zijn persoonlijk nils
 
Back
Naar boven