XXL Nutrition

Vanavond op tv : Testosteron boys (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik kijk gewoon

want de reclame op de zender zegt testerone boys, en de tv gids roept een of andere mutsen show.
 
marcos zei:
Waar heb je dit van? Ik heb op internet tvgids gekeken en thuis in de microgids, maar overal staat om 22.55 dat Doctor's diaries op tv komt


Van de teletekst van Net5 plus het werd gisteren aangekondigd in de reclame van Net5.
 
Heb gister ook gezien dat het er vandaag op zou komen.. zie het ook idd niet in de tv gids staan.. :eek:
 
De aankondiging van 'Testosteron Boys' kwam net weer voorbij.
Het lijkt me dus sterk dat het een fout is van Net5.
 
oh gaat mijn moeder ook kijken, zegt ze weer dat ik ook aan de anabole zit :P
 
als t op de reclame wordt aangekondigd zal t ook wel alhoewel daar ook niet altijd van uitgegaan kan worden. maar is wel een leuke docu idd. tip: tape m gewoon:)

heb al een band vol met BB materiaal wat op tv kwam, van deze docu tot de docu op koppen (belgie) en catherine keijl met anja timmer tot de docu van Arnie en r mag nog meer bij:)
 
Deze docu is ook al eens op canvas geweest nog voor die Koppen afl over bb, gaat btw niet over steroïden :)
 
tering; 3 topics over testosteron boys :/
 
Als mijn ouder zo waren zou ik ze als ik net zo sterk was als die ene bolus ff laten zien dat het wel zin heeft om 18KG aardappelen mee te nemen :rolleyes:

Beetje ziellige pa en ma had ie
en die ene zat alleen maar te zeiken :eek:
 
jimbo zei:
Ik vond het trouwens wel leuk dat hun hele familie het idee had dat ze geen AAS gebruikten, en sjah 8000 dollar aan (supplementen) moet kunnen toch :D goedgelovige mensen :D

Dat was ook mijn gedachte toen ik dat op TV zag.....

lachwekkend gewoon...

Die en jongen had een kaak van hier tot sappemeer
 
Back
Naar boven