Fitness Seller

Vanavond op tv : Testosteron boys (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

freakyfreek

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
142
Waardering
0
uit de digitale tvgids:

Programma:NET 5
Documentaire: Testosteron boys
Zender: Net 5
Tijdstip: 9-3-2003 22:30-23:30
Genre: Documentaire

Inhoud: Documentaire
Sommige jongens van achttien jaar hebben er alles voor over om eruit te zien als een volwassen man. Hoe groot hun spieren ook zijn, het is nooit genoeg. Het hormoon testosteron zorgt voor de mannelijke kenmerken als baardgroei en spierontwikkeling maar ook voor agressiviteit. Deze documentaire volgt jongens in hun tienerjaren met lichamen als Arnold Schwarzenegger. De obsessie die de jongens hebben over hun lichaam wordt ook wel vergeleken met meisjes met anorexia
 
Bedankt voor de info

Ik ga zekker kijken
 
Originally posted by freakyfreek
uit de digitale tvgids:

Programma:NET 5
Documentaire: Testosteron boys
Zender: Net 5
Tijdstip: 9-3-2003 22:30-23:30
Genre: Documentaire

Inhoud: Documentaire
Sommige jongens van achttien jaar hebben er alles voor over om eruit te zien als een volwassen man. Hoe groot hun spieren ook zijn, het is nooit genoeg. Het hormoon testosteron zorgt voor de mannelijke kenmerken als baardgroei en spierontwikkeling maar ook voor agressiviteit. Deze documentaire volgt jongens in hun tienerjaren met lichamen als Arnold Schwarzenegger. De obsessie die de jongens hebben over hun lichaam wordt ook wel vergeleken met meisjes met anorexia

Is NET5, nederland1 ? Kunnen we net5 ontvangen in belgië... k zou die doc. wel willen zien...
 
net 5 is geen nederland 1,maar of het wel of niet in belgie te zien is weet ik niet.
 
Via de schotel wel op de Astra in SECA kweet alleen niet of je een schotel/sat-ontvanger bezit.

Groet Smalluser :thumb:
 
Nope... geen schotelantenne... potverdikke, k had die docu graag gezien. :(
 
volgens mij spiegelen ze het gebruik weer af als een of ander minderwaardigheidscomplex ofzo. Als het weer zo'n *** programma is (en waarschijnlijk is dat zo naar de inhoud te zien) dan zet ik het meteen af. Als je de inhoud leest kan ik me er meteen een documentaire bij voorstellen met niet veel positiefs.' De obsessie die de jongens hebben over hun lichaam wordt ook wel vergeleken met meisjes met anorexia ' WAT EEN DOMME UITSPRAAK hier kan ik me al over opregen laat staan over wat ze vanavond de mensen weer gaan wijsmaken. Toen ik het las in de gids stond er geen info bij dus ik dacht dat het nog wel intressant zou worden en heb tegen mijn ouwe gezegd dat er een programma over het grbnuik van steroiden komt maar als ik dit zo lees dan hoeven ze er niet naar te kijken want dan krijgen ze toch een vertekend beeld.Maargoed ik HOP dus dat er iets informatiefs instaat en dat het niet als een misdaad of ziekte word afgedaan want daar kan ik me heeeeeeeel erg boos over maken.

greetz C@rp
 
geoffke stuur me een PM misschien kan ik hem voor je opnemen en ff opsturen.....kleine moeite :)
 
ff kijken vanavond.

he karperblues, misschien hebben die jongens ook wel een minderwaardigheidscomplex(in die docu). Waarom niet?
Adonis-complex.


Trouwens, ben je karpervisser?
 
Ga zeker even kijken, ben benieuwd.
 
thx :thumbs: ga 'm ook kijken...
 
Kan iemand deze aflevering digitaliseren voor MPEG of divx? Dan kan ik deze op het board zetten zodat iedereen deze kan downen...
 
Zal wel weer zo'n zielig verhaal worden zoals de meeste docu's over as. we zijn allemaal geestelijk in de war, zijn zeer ontevreden met ons lichaam en willen alle risico's lopen om maar groot te worden.

Dat we uren documentatie lezen op internet, meer weten over het menselijk lichaam dan de gemiddelde huisarts en alles weten over voeding wordt toch nooit besproken.

Zijn van die programma's waar je meestal niet vrolijker van wordt.
 
grr freekie je was net iets eerder met die thread :)
 
Ben benieuwd wat ze te melden hebben :D
En sjah ik denk dat gespierd willen zijn best wel een ziekte is, maar ja who cares, liever een perfectionist dan nergens waarde aan hechten.
 
TNX voor de tip!! Ben net op tijd..
 
ja ik doe karpervissen jah!
 
docu heb ik niet gezien best wel intressant.
 
Back
Naar boven