Fitness Seller

Vanavond op tv : Testosteron boys (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Helemaal geen negatieve docu had er wat anders van verwacht eerlijk gezegd.

Wel jammer van zo'n Shawn D'aurelio 19 jaar en een party gyno zonde.

Jason Groce wel een mooie harde builder en een terechte overall titel.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by freakyfreek
Sayakoreante van www.anabody.tk heeft het opgenomen en het is van donders goede kwaliteit!

www.anabody.tk is nog onder constructie, maar de docu komt er van de week al op.
Als ik op die site klik krijg ik tientallen runtime errors, nog iemand met dit probleem???
 
Originally posted by admin

Als ik op die site klik krijg ik tientallen runtime errors, nog iemand met dit probleem???

die site is nog onder constructie, die site zit nu nog op een gratis server vandaar, hij word nog op een host gezet.
 
trouwens moet je wel flash hebebn, want ik krijg geen runtime errors
 
Ik heb flash, geen idee wat er fout gaat. (ik heb dit trouwens meer sinds ik overgestapt ben naar XP)
 
Aan deze kant ook geen last van errors.

Heb me net effe voorgesteld in het voorstel forum aldaar :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Vreemd..geraak er dus op geen enkele manier op..krijg nu ook een melding van norton antivirus "trojan virus' op die site :eek:
Hopelijk verbeterd de situatie op die nieuwe host...
 
Jongens, de site is inderdaad nog onder constructie.
De errors komen door .tk
Maar die zijn er niet zodra je naar de volgende link gaat:

http://members.lycos.nl/anabody

Hierna klik je rechts op AnaBodyBoard.

Admin, ik wil je bezoekers zeker niet weghalen, maar om onduidelijkheid hier te voorkomen.
En zodra ik de documentaire klaar heb, zal Freaky Freek of ik jullie hier op de hoogte houden.

Mijn excuses voor de errors...
 
als het lukt, probeer ik er 2 versies van te maken, eentje van goeie kwaliteit voor de breedband internet gebruikers en eentje voor de 56k gebruikers, maar het komt zo snel mogelijk! ff geduld nog...
 
Jup via die link gaat het wel..op me andere pc had ik ook al geen problemen.
Als je de link voor download hebt, post deze dan gerust...
 
....Shit gemist ! vorige keer ook al het "adonis complex" gemist...
 
kook gemist :(
 
Docu gezien?

Ik had niet het idee dat ie over bodybuilden ging. Meer over de uitwassen van het Amerikaanse wereldbeeld. Als je maar hard genoeg je best doet word je een ster. En voor dat "je best doen" mag alles wijken. Ook je familie, ook je vriendin. Absurd eigenlijk, dat die jongetjes uiteindelijk zoveel waardering krijgen voor hun narcistisch gedrag. Inderdaad kinderen in een groot mannenlichaam.
 
Arrogante kids waren het!
 
Neuh, niet arrogant. je moet een winners mentaliteit hebben, zo laag in je vet en zo weinig kh is zo verdomd zwaar.. daar word je gewoon chag. van helemaal als mensne om je heen chips en pizza eten.. ze laten natuurlijk alleen zien dat ze ruzie zitten te maken, dat is sensatie.. je gaat op een gegeven moment jezelf in de spiegel zien als ik ben slecht in vorm, ik ben vet en hou vocht vast, enz. terwijl je op 4,5% zit en kurkdroog bent.. je moet wel een will to win hebben om het vol te kunnen houden..
 
Originally posted by soulreaver
Neuh, niet arrogant. je moet een winners mentaliteit hebben, zo laag in je vet en zo weinig kh is zo verdomd zwaar.. daar word je gewoon chag. van helemaal als mensne om je heen chips en pizza eten.. ze laten natuurlijk alleen zien dat ze ruzie zitten te maken, dat is sensatie.. je gaat op een gegeven moment jezelf in de spiegel zien als ik ben slecht in vorm, ik ben vet en hou vocht vast, enz. terwijl je op 4,5% zit en kurkdroog bent.. je moet wel een will to win hebben om het vol te kunnen houden..

zeer mooi gezegt! :)
 
Ik vond het trouwens wel leuk dat hun hele familie het idee had dat ze geen AAS gebruikten, en sjah 8000 dollar aan (supplementen) moet kunnen toch :D goedgelovige mensen :D
 
dure supplementen.
vond die ene zn moeder zo een hondje. deed alles en liet zich gewoon afzeiken. moet wel ff gezegd worden: die overall winnaar: coooolll petje af. 10x. die zag er echt goed uit.
 
Die kale gozer was echt zeer bruut gespierd, en die had minder te lijden onder dat hane gedrag zoals die light-weight en heavy-weight (Jason en jason).

Maar natural, whehehehe. En ze waren wel erg agressief ja, door het dieet of een hele beste riod rage.....
 
Wie heeft er een snelle host voor mij? Dan kan ik daar de documentaire op uploaden :D Hoe sneller hoe beter!
 
Back
Naar boven