Fitness Seller

Vanavond op tv : Testosteron boys (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Sayakoreante
Wie heeft er een snelle host voor mij? Dan kan ik daar de documentaire op uploaden :D Hoe sneller hoe beter!

Hoe groot?

Ik kan evt wel wat regelen.
 
Tja, dat weet ik nog niet precies.
De documentaire is gecaptured (2,8 GB) maar nog niet compressed. Eerst ff omzetten naar rm voor RealPlayer of eventueel Windows Media Player.
Weet nog niet waar de voorkeur naar gaat.

Hou de grootte maar op 100 mb ofzo? Zou dat lukken met een niet al te groot beeld en een duidelijk mono-geluid? Ik denk niet dat iedereen hier kabel heeft.

Het moet in ieder geval geschikt zijn voor streaming, dus als het kan lekker snel.
 
Hm, wordt erg groot...

Liefst windows media player. Dus gewoon divx avi of mpeg. Dan heb je toch beste compressie denk ik zo.

Ik kan 'm denk ik wel redelijk snel hosten, kan alleen geen 100mb kwijt :(
 
Ze hadden het juist helemaal niet over anabolen terwijl ik me niet kan voorstellen dat al die gasten naturel waren.



Maar het was zeker een interesante docu. Ik vond het alleen jammer dat de jongens alleen gevolgd werden bij de voorbereiding op hun wedstrijd. Terwijl ze zwaar aan het cutten waren. Ik had graag nog wat meer over ze gezien. Hoe ze de rest van het jaar trainen, eten, etc.
 
Ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog wat van die knapen zullen horen, Mr Olympia misschien ? ;)
 
is die documentaire eigenlijk nou al ergens te downloaden/bekijken, ben wel errrrg benieuwd !! :)
 
Nog even geduld, iemand ging dit proberen regelen alleen zal het 100 MB zijn dus wel groot bestand.
 
Ik vind 100 MB nog steeds niet veel eigenlijk, aangezien een normale film al 700 MB minimaal is....
Dus de kwaliteit zal daardoor wel achteruit gaan...ach ja....was ik maar niet zo dom geweest om het vergeten op te nemen!!!!
*** VIDEO
 
Ja de originele file was 2GB dus dat was beetje groot :D
 
ik heb ze nu in totaal rond de 75 mb.... waar kan ik ze ergens op internet zetten zodat ze snel te downloaden zijn?
 
Originally posted by jimbo
Ben trouwens ook benieuwd of we ooit nog wat van die knapen zullen horen, Mr Olympia misschien ? ;)

whahaha, nee hoor ,mr O zullen ze nooit worden

greets serge;)
 
Originally posted by Sayakoreante
ik heb ze nu in totaal rond de 75 mb.... waar kan ik ze ergens op internet zetten zodat ze snel te downloaden zijn?

------->

Originally posted by admin
Kan iemand deze aflevering digitaliseren voor MPEG of divx? Dan kan ik deze op het board zetten zodat iedereen deze kan downen...

? :)
 
Mike, het verschil is:

- de admin wil ze op het board zetten als link (zodat hij meer bezoekers krijgt)
- ik moet ze ergens kwijt op een computer die snel is

Vraag en antwoord kwamen bijna bij elkaar, maar dit is iets anders. Alsof het de admin interesseert WAAR die bestanden staan, ALS hij maar die link heeft.

Mij interesseert het niet waar die link naar toegaat, ALS ie maar snel is!

Tenminste.... admin, dat bedoelde je toch? Of kunnen de video's op jouw server terecht?
 
Laatst bewerkt:
Vond het wel leuk om te kijken op zich maar was wel negatief.
Zo krijg je dusal die negatieve verhalen en ik denk dat dat mede komt omdat veel mensen gewoon jaloers zijn.
Ik denk dat bijna iedere man grag breed is maar dat de meeste er te lui voor zijn om er iets aan te doen en er dan maar negetaief over gaan praten.


Maar als die jongens met die leeftijd zo`n lichaam natural hebben verkregen dan wil ik wel eens weten hoe ze dat gedaan hebben :)
 
Volgens mij zit er in de Kip in america veel hormonen, en die americanen vreten zich vol met kip.

Kentucky Fried Chicken :) Hmmmmmmm.........
 
zo'n lichaam krijg je op die leeftijd dus echt niet door alleen veel kip te eten hoor:D
 
niet ?? whehehehehe, mijn droom stort in elkaar, bedankt hoor patser! :mad:
 
Sayakoreante, enkel en exclusief voor de leden hier, anders ga ik boven mijn bandbreedte en de snelheid zal voor het board dan ook minderen als ook jouw bezoekers een hogere download frequentie veroorzaken.
Moest het nu een filmpje van tien-twintigtal mb zijn dan zou ik het direct doen maar dit is een beetje veel :)
 
ohw noh, maakt ook niet uit. Ik zoek wel verder...

"School vond ik nooit wat aan, maar had ik nu universiteit gedaan, dan had ik tenminste een redelijke server":mad:
 
Originally posted by Elmar
Volgens mij zit er in de Kip in america veel hormonen, en die americanen vreten zich vol met kip.

Kentucky Fried Chicken :) Hmmmmmmm.........

Een vriendin van mijn vriendin heeft een vriend in Amerika en die komt in Mei in Nederland wonen.
Hij is 21 jaar en schijnt ook best groot te zijn.
Ben al een beetje met hem aan het mailen en hij zegt alleen veel te eten en veel water te drinken en af en toe een shakeje maar meer niet.
Ben benieuwd, heb nu wel een leuk trainingsmaatje :)
 
Back
Naar boven