AndroidHealthClinic

Aankondiging Vanavond rond 22:00 verhuis naar nieuwe server (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sorry voor de problemen deze morgen, deze zijn nu verholpen. Mogelijke bugs graag melden via dit topic of PM.
Hoi T, ik heb opeens 4 rode kaarten, eerst waren dit er 0. Kun je dit terugzetten? Dankjewel.
 
Hoi T, ik heb opeens 8 rode kaarten, eerst waren dit er 0. Kun je dit terugzetten? Dankjewel.
 
Hoi T, ik heb opeens 8 rode kaarten, eerst waren dit er 0. Kun je dit terugzetten? Dankjewel.
Hoi T, ik kom er net achter dat ik er 14 in totaal heb, waarvan 4 nog actief. Dit kan dus niet, ik heb er nog nooit eentje gekregen.
 
Heb ineens ook allemaal kaarten, kan dit herstelt worden? ???
 
Hij gaat lekker snel(site) maar dat zal wel weer alleen in mijn bekrompen hoofd zijn :p
LOL ik type dit en krijg een gateway 502 error :roflol:
 
Ik eis schadeloosstelling!! Ik was klaar met trainen, wou mijn log updaten, en heb dat niet onmiddellijk kunnen doen. Mijn hele training voor niks dus!! daar gaan mijn gains!!! (heb de grap van iemand gestolen).
 
Ik eis schadeloosstelling!! Ik was klaar met trainen, wou mijn log updaten, en heb dat niet onmiddellijk kunnen doen. Mijn hele training voor niks dus!! daar gaan mijn gains!!! (heb de grap van iemand gestolen).

Beter jat je een leuk grapje van frej of nosje ofzo.
 
Inloggen via tapatalk lukt niet.
 
Ut dut ut [emoji2]
 
T dankzij jou heb ik me beseft hoe nutteloos mijn leven is zonder dbb
 
Iedere keer dat ik nu een post aan wil passen of wil quoten, komt alle tekst achter elkaar te staan. Is dit aan te passen?

Daarmee bedoel ik dus als ik doe:
1-alfa
2-bravo
3-charlie

Krijg ik:
1-alfa2-bravo3-charlie
 
Back
Naar boven