MuscleMeat

Vanavond school feest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
3.143
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik heb een school feest van half 11 tot 4 uur s'nachts, maar hoe zal ik het met me maaltijden doen? Iemand tips? En kan ik eigenlijk bier drinken terwijl ik aan de creatine ben(zijn maar 3 glaasjes ofzo, ben niet zo een drinker)
Hoe doen jullie het als je gaat stappen?
 
Ik eet altijd een bakje kwark en wat noten voordat ik op stap ga.
 
Van te voren goed eten. Tijdens het stappen wat eten als je de mogelijkheid hebt (broodje kip ofzo, anders eiwitreepje) en als je thuis komt nog flink wat goede eiwitten eten. Bodybuilding en bier gaat niet samen maar als je het per se wil moet je het gewoon doen..
 
Gewoon voor half elf goed eten , neem je normaal maaltijden na elf uur ? Ik alvast niet , ga meestal tegen elf slapen en doe dan men laatste eiwitten naar binnen , ik zou zeggen net voor je door gaat een maaltijd en als je thuis bent eventueel nog wat extra , en ja bier kan niet zo veel kwaad tijdens creatine (breekt toch niet af), maar nooit overdrijven , als je 1x per week eens een pintje of 3 drinkt is echt niet erg hoor
 
Ik drink nooit bier, alleen op schoolfeest 1x per jaar. Dus om 10 uur neem ik dan nog ff een bak kwart met muslie, verteert ook lekker langzaam, dus dan ga je ook in de catabole situatie terecht komen.
Bedankt voor de reacties.
 
Wanneer je hier in belgiê naar fuiven ofzo gaat , kom je automatisch hotdog kraampjes tegen .
Is soms wel moeilijk om er voorbij te stappen .

Daarom neem ik ook steeds brrodjes kip ofzo mee die ik in mijn wagen leg om tussendoor te kunnen nuttigen .
 
Mixer zei:
Wanneer je hier in belgiê naar fuiven ofzo gaat , kom je automatisch hotdog kraampjes tegen .
Is soms wel moeilijk om er voorbij te stappen .

Daarom neem ik ook steeds brrodjes kip ofzo mee die ik in mijn wagen leg om tussendoor te kunnen nuttigen .
Probleem is dat het in een club is van half 11 tot 4 dus je kan ondertussen ook niet ff een broodje kip halen...
 
S0m30n3 zei:
Probleem is dat het in een club is van half 11 tot 4 dus je kan ondertussen ook niet ff een broodje kip halen...

Kan je niet even naar buiten?
 
Of zonnepitten+sultana meenemen :P Haha , doe ik wel eens. Binnenkort maar eens een stel eiwitrepen inslaan als ik geld heb.
 
Voordat je gaat stappen kun je ook een bak patat halen of een pizza eten. Dit is een stevige maaltijd maar niet zo gezond :p

Creatine kun je wel nemen als je 's avonds gaat stappen maar vergeet niet af en toe een glas water of fris te nemen want je lichaam houd wel meer water vast. (ik heb zelf niet zo last als ik creatine heb gebruikt maar het is wel beter)
 
mcchicken halen is ook goed voor de kcal :p
 
amilo zei:
mcchicken halen is ook goed voor de kcal :p

Als ik uitga en ik heb de kans , wordt het voor mij inderdaad vaak kip. Redelijk gezond nog om te eten en je krijgt toch het nodige weer binnen.
 
Stop gewoon wat eiwit/haermout repen in je broekzak!Ik had er een paar eigengemaakt bij mij laatst bij zo'n voetbalwedstrijd vh wk onder 20....ingewikkeld in aluminiumfolie!wel een verhoogde kans dat je gefoullieerd wordt haha
 
Ga gewoon lekker lol maken en achter de wijven aan man.
 
maakt in principe geen reet uit als je een keer niet zo goed eet. Gewoon voor het stappen even goed eten, en als je gaat slapen nog even een bak kwark ofzo.

Maar wat ik bijv. doe (ik woon midden in het centrum) is een bak kwark, havermout, aardbeien etc. in de blender, en dan gewoon 2x op de avond even naar buiten lopen om dat op te zuipen bij mij thuis (kan ook gewoon in de fietstas natuurlijk ofzoiets).

Was gister ook op een schoolfeest van mn oude school, was wel leuk; heb met een negerinnetje gedanst enzo...

veel plezier vanavond en denk niet teveel na over eten enzo.
 
Zelda zei:
Ga gewoon lekker lol maken en achter de wijven aan man.

:yes: Helemaal mee eens!

Die ene keer dat je bier drinkt en daarbij slecht/niet eet, ga je helemaal niet merken hoor! Ik ben er van overtuigd dat het zelfs goed voor je is om eens in de zoveel tijd lekker te drinken/eten.
 
Ok bedankt voor de reacties, wat ik doe is om 9 uur neem ik een bak kwark met mueslie en dan om 10 uur voordat ik de club binnen loop een eiwit reep en dan gewoon lekker feesten!
 
goed plan!maak je niet druk om 1 avondje man !
 
wat een gezever zeg... gewoon goed eten voordat je weg gaat!! en dan ga je flink zuipen, het eten komt vanzelf dan wel :D

enne... als ik jou was zou ik me meer druk maken om het vrouwenlijke schoon daaro, dan om me eten ;)
 
S0m30n3 zei:
Probleem is dat het in een club is van half 11 tot 4 dus je kan ondertussen ook niet ff een broodje kip halen...

de oplossing!!! Koop een broek met diepe zijzakken..kun je al je kipbroodjes, rosbiegbroodjes, bananbroodjes in kwijt..en in extreme diepe gevallen: nog n shake beker ook:D of t nou lekker stampt is een 2e:P
 
Back
Naar boven