XXL Nutrition

Vanavond school feest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL @ sommige reacties. Maar het was gezellig gisteren avond en volgens mij nog een meisje aan overgehouden ook.
 
Van te voren goed eten. En tijdens het stappen als de moeglijkheid zich voor doet eet ik om de 2,5 tot 3 uur 2 kaddetjes met 150 gram kipfilet. Gewoon te bestellen bij een broodjescafe. Ze kijken je wat raar aan als je zegt: 2 broodjes met zoveel mogelijk kip ik betaal wel extra, maar het werkt wel.

Als het niet mogelijk is bijvoorbeeld in discotheken etc. en je zuipt jezelf niet naar de tering dan kun je melk drinken.

Maarja af en toe zijn er van die avonden dat er gewoon keihard gezopen wordt. Bij mij maximaal 1 x per maand en soms tijden niet. En dan eet ik pas weer kwark tot ik thuis ben. Als het echt te lang duurt dan junk (kipshoarma zonder sausen) ik om me metabolisme hoog te houden.
 
S0m30n3 zei:
LOL @ sommige reacties. Maar het was gezellig gisteren avond en volgens mij nog een meisje aan overgehouden ook.

Speler :p
 
Kipburer bij 'Du Nord' halen.. super lekker!
 
willem9 zei:
Ik ben geen speler. Maar dat meisje dat ik ontmoet heb is serieus leuk, denk dat ik haar straks maar ff ga bellen voor een etentje. :o
 
boogie zei:
Gewoon voor het stappen even goed eten, en als je gaat slapen nog even een bak kwark ofzo.

veel plezier vanavond en denk niet teveel na over eten enzo.

Mee eens ik doe het het zelfde gaat goed ;)
 
Back
Naar boven