AndroidHealthClinic

Vanavond spectaculaire meteorenzwerm! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

als je dit wil zien moet je denk ik toch echt ergens hoog en donker zitten. zonder huizen of bomen in de weg
 
Niets te zien hier :(
 
heb er al 10 minuten aan verspild.
Het is zeker 1 of ander grapje onder astereologen?
 
Nog niks te zien hiero :(
 
hier is er echt geen enkele wolk,ik zie veel sterren maar geen vallende...
 
Potverdomme, teringmeteorieten. Heb net 20 minuten buiten staan koekeloeren terwijl ik een toets morgen heb! En niks gezien. :(
Behalve wat rode stipjes die bewogen.
Het is hier (omg. hilversum) onbewolkt en ik stond half op een weiland dus zeker geen lichtvervuiling die het verdoet.
 
alleen sterren en vliegtuigies.

lijkt me wel vet om zoiets ooit te zien


een grote naai actie dit, bedankt voor de frisse lucht :p
 
We worden genaaid ! :D
 
Wel wat meer steren aan de hemel. Een flikkerende ster met daarnaast 3 sterren onder elkaar, maar ik heb verder niets gezien. Helaas.
 
Heldere hemel hier maar daar blijft het ook bij. Ben ik geowned nu??
 
ik ook niets gezien, 20 minuten in de kou gestaan :(
 
Heb potverdomme langer dan 20 minuten in de kou gestaan en niks behalve vliegtuigen en sterren gezien:( wel mooie sterrenhemel trouwens
 
Sja, heb zo'n stijf thuis met alle constellaties. Pas om 2 uur 's nachts is Leo goed te zien, op het moment staat het veel te dichtbij de horizon.
 
Wel wat meer steren aan de hemel. Een flikkerende ster met daarnaast 3 sterren onder elkaar, maar ik heb verder niets gezien. Helaas.

daar zat ik ook naar te kijken :D
 
helemaal onbewolkt hier.. genoeg sterren te zien.. maar niks vallends :/
 
Geen wolkje aan de lucht hier in Fryslân! Stond hier op een weiland 20min te kijken in elke windrichting. HELEMAAL NIKS! FAIL! FFFFFFUUUUUUU-
 
Back
Naar boven