AndroidHealthClinic

vandaag begonnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
22 aug 2012
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
ff een kleine inleiding,

in het einde van het jaar 2006 begonnen met krachttraining.
(wel laat want was toen 33 jaar heb er wek spijt van dat ik niet vroeger was begonnen maar dat is een ander verhaal,)

eerste paar maanden naturel en in 2007 begonnen met kreatine en shakes
Woog toen 76 kilo en ben 1.80n ongeveer.

2 jaar lang trainen 5 dagen in de week 'smorgens kracht en 'savonds veel voetbal en volleybal en cardio ook zwemmen.

2009 was ik rond de 90 kilo.
2010 gestopt met trainen tot 2011 wegens omstandigheden.

eind 2011 weer de draad opgepakt en train nu weer 5 dagen in de week alleen in de ochtend (fiets wel elke dag veel) de eerste 2 maand ff met kreatine mijn power terug gepakt en nu helemaal naturel aan het trainen.

Sinds vandaag ben ik met een kuur begonnen (dianabol, testoron en nolvadex) dit doe ik een week of 10 en dan stoppen met alles weer.

Mja waarom kuren ik wil toch net ff wat meer spiermassa en vorming dus hoop dat ik krijg wat ik wil hebben. Ben bijna 40 (hahaha) en wil dan mijn lichaam hebbe zoals ik het wilde hebbe altijd (geen zwartznegger stijl)

hier een foto van recent nu zonder gebruik. Ik zal een foto sturen na een maand weer.
nu ben ik 82 kilo


voorkantmail.jpg



groet

RAVI
 
Laatst bewerkt:
Bescherm het forum aub tegen dit soort mensen.

eerste paar maanden naturel en in 2007 begonnen met kreatine en shakes

:rolleyes:

Sinds vandaag ben ik met een kuur begonnen (dianabol, testoron en nolvadex) dit doe ik een week of 10 en dan stoppen met alles weer.

Mja waarom kuren ik wil toch net ff wat meer spiermassa en vorming dus hoop dat ik krijg wat ik wil hebben. Ben bijna 40 (hahaha) en wil dan mijn lichaam hebbe zoals ik het wilde hebbe altijd (geen zwartznegger stijl)

:headbang:
 
mijn god, ga jij al kuren? :roflol::roflol:

dat kan je niet serieus menen? ga eerst effe deftig trainen.. dit is nog niet eens dichtbij je natuurlijke potentieel.. Zucht, er wordt zo snel naar producten gegrepen :s
 
Ja en meneer vangt zijn urine op om deze vervolgens te filteren op kreatinine. Daar haalt meneer vervolgens de ine af en plakt er een e achter. Deze kreatine lost hij vervolgens op in water en drinkt dit op. Omdat meneer nu zijn eigen lichaamssappen eet ben je niet naturel meer.;) Of toch wel? ???

Ik weet het niet maar ik zou gewoon creatine nemen dan weet je zeker dat de kilo's er aan vliegen. Want zon sterke hormonen booster als creatine is er niet.
 
Ze zeggen dat kennis met de jaren komt.....
 
Godver

D-bol, test en nolva toch wel vanaf week 1 he?
Intelligente uitdrukking op je giechel ook.
 
Welcome to DutchBodyBashing.com :cool:
 
Dit kan toch niet waar zijn, ik dacht echt SOW das er een met een goede basis om te beginnen, had alleen de tekst nog niet doorgelezen.............................................
 
the pauper is strong in this one
 
DoubleFacePalm.jpg


hahahaha lache me alleen al dood door alle opmerkingen! Laat staan door die gast zijn verhaal!
 
En als je dan toch op internet zit..
Google dan zo nu en dan eens een woord als je niet zeker bent van de schrijfwijze. Schwarzenegger wordt hier toch wel serieus verkracht.
 
Is het lullig om hier om te lachen?

Goed geïnformeerd ook: "een week of 10". En dan stopt die en binnen een paar weken zakt hij in elkaar als een pudding.
:roflol:
 
is Arnold's zoon n endo??
 
Back
Naar boven