AndroidHealthClinic

Breaking News Vandaag DBB in Netwerk op Nederland 2 over doping

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 280
  • Weergaven 20K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

maar kunnen ze dan ook een boete opleggen, of heeft het gevolgen voor de sportschool zelf als je er niet aan mee wilt doen.

Ik bedoel het heeft eigenlijk bijna de zelfde gedogenheid als bij weed, het is niet legaal maar ook niet illegaal.
 
maar kunnen ze dan ook een boete opleggen, of heeft het gevolgen voor de sportschool zelf als je er niet aan mee wilt doen.
Goede vraag. Ik heb wel eens gehoord dat er boetes gegeven worden. Of ze je kunnen weigeren weet ik echt niet.
 
Volgens mij staat dat in mijn post als je goed leest. En volgens mij is dat ook de correcte deontologie van een journalist.

Jou definitie weten we idd. Ik doel meer naar de definitie in het algemeen.
 
Goede journalistiek laat alles zien (en alleen bewezen feiten), zodat de kijker een totaalplaatje te zien krijgt en een eigen mening kan gaan vormen. Als jij als journalist maar 1 zijde van het verhaal laat zien omdat je geen interesse hebt in de andere zijde van het verhaal, dan ben je helemaal niet goed bezig.

The matrix has you.

Elk (nieuws) medium heeft tegenwoordig een politieke kleur binnen het kantoor van waaruit ze opereren. Het is aan hen de kunst om de schijn te vermijden maar toch het specifieke politieke geluid slim te vervaardigen in alles wat ze als eind projectie op de massa trachten te projecteren. Daags waar velen denken objectiviteit te aanvaarden wordt hen een gedeformeerde weergave opgediend.

Bodybuilding is nu eenmaal een sport waarbij je als man echt iets voor jezelf kunt verwerven en niemand anders, dat wij eigenlijk geen publiek hebben is omdat niet trainende mannen de afgunst niet aankunnen en hun pik er klein van wordt. En natuurlijk zullen media producerende haantjes geen gelegenheid onbenut laten om onze mooie sport te demoniseren omdat elke kerel gewoon groot en droog wil zijn maar het niet iedereen toekomt.
 
The matrix has you.

Elk (nieuws) medium heeft tegenwoordig een politieke kleur binnen het kantoor van waaruit ze opereren. Het is aan hen de kunst om de schijn te vermijden maar toch het specifieke politieke geluid slim te vervaardigen in alles wat ze als eind projectie op de massa trachten te projecteren. Daags waar velen denken objectiviteit te aanvaarden wordt hen een gedeformeerde weergave opgediend.

Bodybuilding is nu eenmaal een sport waarbij je als man echt iets voor jezelf kunt verwerven en niemand anders, dat wij eigenlijk geen publiek hebben is omdat niet trainende mannen de afgunst niet aankunnen en hun pik er klein van wordt. En natuurlijk zullen media producerende haantjes geen gelegenheid onbenut laten om onze mooie sport te demoniseren omdat elke kerel gewoon groot en droog wil zijn maar het niet iedereen toekomt.

zoveel respect voor je stukje!!
 
Weer eens een negatieve documentaire.
 
Jij ziet er niet uit als een bb'er daarom heb jij er geen last van. Maar er zijn genoeg mensen die dagelijks weer last van anderen hebben doordat er een negatief en vervormd beeld over BB bestaat.

Nou ik kan me echt voorstellen hoeveel last je er van kan hebben. ???
 
Nou ik kan me echt voorstellen hoeveel last je er van kan hebben. ???

onwetenden hebben vooroordelen en een eigen gedachtegang en dat merk je
 
die denken dat mg=ml
 
Laat ' the public ' toch met hun meningen ookal zeg je precies wat AAS inhoud zullen ze nog altijd vooroordelen hebben. Deze vooroordelen komen uit ignorance. Zelf naturel bodybuilders worden 'scheef' bekeken. Niet erg , dit komt door ignorance en jaloezie.
 
het zal me echt niet boeien wat de uitkomst op de publieke opinie is door de uitzending van Netwerk. Als mensen erdoor nog negatiever over de sport BB zijn geworden...jammer dan. Liever zo dan dat elke malloot de sportschool inrent. Ik hoef geen massa product te zijn.

Als uit zon uitzending blijkt dat doping (mits correct gebruikt) niet heel schadelijk hoeft te zijn... dan grijpen er nog meer mensen naar. Een deel daarvan zal het niet zo nouw nemen met hoeveelheden, nakuren etc.. met als gevolg dat de negatieve gevolgen van misbruik nog veel breder worden bekend worden bij het publiek met als gevolg daarvan een algeheel verbod op bezit én gebruik van doping.

Kijk maar naar ephedrine.. jarenlang wordt het zonder problemen gebruikt..totdat de partyscene het zooitje als snoepjes gaat innemen. Er gaan er een paar dood aan en vervolgens wordt het geheel verboden...
het punt is dat dergelijke gebeurtenissen vaak een opstapje zijn voor het maken van beleid... ze creeeren de mogelijkheid om iets te doen aan een bepaald "probleem". beleid dat uit onzin voort komt zal vaak ook niet heel goed beleid zijn, dat is storend.

Ik ben ook van mening dat zoiets objectief moet zijn, zodat de kijker zelf een een mening kan vormen. Nu is er al heel duidelijk een standpunt ingenomen, waardoor het overgrote deel van de kijkers dezelfde mening vormt: doping is een groot probleem voor de volksgezondheid. Dat dit gebeurde wist ik al wel, maar niet in zulke mate. Ik kijk regelmatig netwerk en ik zal er vanaf nu zeker op een andere manier naar kijken...

Ik denk niet dat er iemand iets te verwijten valt, want al hadden ze niemand via DBB voor hun programma kunnen krijgen. Dan hadden ze wel een random breed iemand uit de sportschool geprikt en dan was het net zo, of misschien nog wel negatiever.
en wat is objectief dan? objectiviteit bestaat niet, iedereen heeft een andere versie en visie op de werklijkheid.
 
Beter kun je gewoon natural trainen. Net als Kevin Levrone tegenwoordig, die heeft echt zijn leven gebeterd! :thumbs:
 
Ik vind het getuigen van lef, maar ook van naiviteit dat je denkt dat je door hier openlijk met de "sensatie" media over te praten dit taboe kan doorbreken.

Mss is het een idee om een mail naar zembla of tegenlicht te sturen of het niet iets is voor hun om een "objectieve" reportage te maken. Ik vind de programma's die zij maken altijd erg goed. Bij hun zou ikzelf ook wel mee willen werken.
 
Ze sluiten de sportschool helemaal af en iedereen die binnen is kan getest worden dacht ik. Of ze iedereen testen weet ik niet zeker, nooit meegemaakt. Gaat via plassen in potje. Ik zou het zelf gewoon weigeren, of ik nu gebruik of niet. Gewoon uit principe, dit is imo pure schending van de privacy. Alcoholtests ok, maar als je gewoon in een privéomgeving bent en je ziet er nuchter uit vind ik niet dat iemand je mag vragen om je urine te laten onderzoeken.

wat zijn dit voor nazi praktijken, belachelijk...hoop dat je het mis hebt
 
Toevallig hoorde ik vandaag twee oude dames erover praten bij ons in de praktijk. Die vonden het een zeer slecht stukje televisie dat helemaal nergens over ging. :thumbup:
 
Toevallig hoorde ik vandaag twee oude dames erover praten bij ons in de praktijk. Die vonden het een zeer slecht stukje televisie dat helemaal nergens over ging. :thumbup:

Ik denk dat die twee aan de clen zitten:rolleyes:
 
wat zijn dit voor nazi praktijken, belachelijk...hoop dat je het mis hebt

:eek:Vreselijk van je om die nette, gedisiplineerde beweging associeert met deze nare praktijken!

Doet me meer denken aan de jaren 20 in US tijdens de drooglegging.
Binnenstormen, deuren sluiten en inrekenen!!:o
 
Als allerlei soorten drugs en vooral alcohol gewoon toegestaan worden, terwijl daar ook allerlei verhalen over rondgaan dat het slecht voor je is en ernstige gezondheidsproblemen kan geven, dan mag AAS ook wel in dit rijtje toch?
Gewoon gedogen en betere begeleiding en voorlichting geven.

Leve de macht van de farmaceutische industrie. Geneesmiddelen op recept zullen alleen worden vrijgegeven als er toch amper wat aan te verdienen valt of als de werking bij een enkele dosis niet noemenswaardig is.

Vrijgeven van AAS is een vrijbrief voor het vrijgeven van andere geneesmiddelen en dat zie ik niet snel gebeuren.
 
wat zijn dit voor nazi praktijken, belachelijk...hoop dat je het mis hebt
Ik dacht precies hetzelfde toen ik het van een ander hoorde, tot ik vernam dat er meerdere mensen dezelfde ervaring hadden meegemaakt.

Leve de macht van de farmaceutische industrie. Geneesmiddelen op recept zullen alleen worden vrijgegeven als er toch amper wat aan te verdienen valt of als de werking bij een enkele dosis niet noemenswaardig is.

Vrijgeven van AAS is een vrijbrief voor het vrijgeven van andere geneesmiddelen en dat zie ik niet snel gebeuren.
Was wiet ook geen geneesmiddel, uitstekende pijnstiller in bepaalde omstandigheden als ik me niet vergis, en laat wiet nu net wat schadelijker zijn voor de volksgezondheid dan AAS. Consequent durven zijn: wiet gedogen, dan AAS gedogen. AAS gebruik actief opsporen en beboeten, dan hetzelfde doen voor wiet.
 
Back
Naar boven