Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Merel E.K, pittige journaliste, prettige stem, prima om naar te kijken.

Heerlijk hoe ze Gideon van Meijeren wat vragen stelt! :roflol:
Merel EK. Ik dacht in eerste instantie dat ze er zat voor het EK als in Europees kampioenschap :D
Prima journalist.
 
VI,heb nog nergens gehoord dat offside ook het WK gaat doen

Het kabinet gaat wel.
De Koning gaat wel.
Want, dat is immers niet slecht voor de mensenrechten.

Brand maar los...
 
Ze moeten niet de fout maken er iedereen maar bij te zetten. Ook bij Andy heb ik mijn bedenkingen tussen Derksen en Gijp. Paar keer prima maar aub geen vaste tafelgast is die gek telkens aan het woord.
 
Ze moeten niet de fout maken er iedereen maar bij te zetten. Ook bij Andy heb ik mijn bedenkingen tussen Derksen en Gijp. Paar keer prima maar aub geen vaste tafelgast is die gek telkens aan het woord.
Dat lijkt me ook kunnen botsten, dat probleem heb je met Theo Jansen en Wesley Sneijder een stuk minder.
 
Denk ook niet dat er een vaste tafelgast komt, dat wisselt altijd.
 
Dat lijkt me ook kunnen botsten, dat probleem heb je met Theo Jansen en Wesley Sneijder een stuk minder.

Van der Vaart lijkt me een aanwinst, geen idee of hij er een keer mag of wil aanschuiven. Nog een keer Joling is ook lachen. Het is toch de laatste VI Oranje voor Derksen.
 
Van der Vaart lijkt me een aanwinst, geen idee of hij er een keer mag of wil aanschuiven. Nog een keer Joling is ook lachen. Het is toch de laatste VI Oranje voor Derksen.
Mevrouw Van der Vaart zal ook wel aan tafel komen zitten, is altijd een uitstekende toevoeging.
 
Slap aftreksel van Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen
Media Inside :laugh:

 
Slap aftreksel van Gijs Groenteman en Marcel van Roosmalen
Media Inside :laugh:

Geen door komen aan.
 
Ze moeten niet de fout maken er iedereen maar bij te zetten. Ook bij Andy heb ik mijn bedenkingen tussen Derksen en Gijp. Paar keer prima maar aub geen vaste tafelgast is die gek telkens aan het woord.

Dat lijkt me ook kunnen botsten, dat probleem heb je met Theo Jansen en Wesley Sneijder een stuk minder.
Derksen was niet zo enthousiast over Andy.
 
Back
Naar boven