MuscleMeat

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meneer Rutte, jij u , mark , u , jij , je
 
Daar walst Rutte vanavond met z'n dossierkennis en debatvaardigheden zo overheen!
Dit had iedereen natuurlijk kunnen voorspellen.

Echt moeilijk heeft ie het niet eens gehad, walk in the park.
 
Dit had iedereen natuurlijk kunnen voorspellen.

Echt moeilijk heeft ie het niet eens gehad, walk in the park.
Dat zeiden de gasten vooraf al, ook om zgn de afspraak te cancelen. Ook Sven Kockelmann heeft geen kans
 
Dat zeiden de gasten vooraf al, ook om zgn de afspraak te cancelen
De kracht van VI is dat het onvoorspelbaar kan zijn, daar kan een politicus makkelijk op stuk gaan. Ook kan Rutte verschillende registers opentrekken, daar heeft een Kaag het al veel moeilijker mee.

In zekere zin denk ik dat dit bijna een no-lose scenario was voor Rutte. Van de VI kijkers stemmen de VVDers toch wel op Rutte en anderen kan hij over de streep trekken, tenzij hij een grote fout zou maken die morgen breed uitgemeten wordt.
 
De kracht van VI is dat het onvoorspelbaar kan zijn, daar kan een politicus makkelijk op stuk gaan. Ook kan Rutte verschillende registers opentrekken, daar heeft een Kaag het al veel moeilijker mee.
Rutte is de slimste, en lult zich overal uit.
 
In Duitsland kan dat echt niet, daar gaan ze ook anders met elkaar om. Minder amicaal zeg maar. Daar wordt zoiets als respectloos beoordeeld
 
on-respectloos
???

Ik kan me geen land bedenken waar zoiets kan en weinig politici die dat kunnen of willen.

Daarentegen schijnen ze in Duitsland wel langere debatten op de inhoud te voeren, dat zou ik ook wel de moeite vinden.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Wou wat anders schrijven, maar iphone had eerste nog niet gewist 😂
Vermoedde al zoiets, maar is wel leuk als er dan precies het tegengestelde staat van wat iedereen weet wat je bedoelt.
 
Vermoedde al zoiets, maar is wel leuk als er dan precies het tegengestelde staat van wat iedereen weet wat je bedoelt.
Onrespectvol maar dat herkent ie niet 😂
 
Daarentegen schijnen ze in Duitsland wel langere debatten op de inhoud te voeren, dat zou ik ook wel de moeite vinden.
Ik heb een aantal jaar geleden een debat gezien tussen Merkel en Martin Schulz. Ook onder zeer strenge regie van journalisten. Er werd niets gelachen, maar feiten werden direct gecorrigeerd en de politici werden keihard aan de tand gevoeld door zowel de journalisten als de tegenstander. Ik was zeer aangenaam verrast door de inhoud. Heel anders dan dat halve geschreeuw met random cijfers (waarvan achteraf de helft niet blijkt te kloppen), zoals we dat hier gewend zijn.
 
Ik heb een aantal jaar geleden een debat gezien tussen Merkel en Martin Schulz. Ook onder zeer strenge regie van journalisten. Er werd niets gelachen, maar feiten werden direct gecorrigeerd en de politici werden keihard aan de tand gevoeld door zowel de journalisten als de tegenstander. Ik was zeer aangenaam verrast door de inhoud. Heel anders dan dat halve geschreeuw met random cijfers (waarvan achteraf de helft niet blijkt te kloppen), zoals we dat hier gewend zijn.
Zo heeft Rutte de SP onder Roemer een keer voor de verkiezingen kapot gemaakt, toen stond de SP een keer goed.

Roemer maakte een klein foutje tussen twee termen en daardoor kon Rutte keihard ontkennen dat het in het verkiezingsprogramma stond.

Merkel en Schultz, dan heb je wel de lachebekjes bij elkaar hoor...
 
  • Haha
Waarderingen: Pren
Dit gaat toch gewoon om een waterschapsverkiezinkje? :scratch:

Zeiden ze nog wat over Tom Egbers? :roflol:
 
Lelijk kindje.
 
Back
Naar boven