XXL Nutrition

TV Gids (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zometeen de Doc. Shoah Op NPO 2. Is volgens kenners de film die gezien moet worden omtrent de Holocaust.
 
Daar weet Corleoné alles van.

Hoezo? Alsof ik ooit alcoholicus ben geweest..roflol 1 keer per week wat overmatig alcoholgebruik nuttigen bij het uitgaan maakt je nog geen alcoholicus. En ga al 3/4 jaar bijna nooit meer uit, dus de laatste 3/4 jaren drink ik maar zeer zelden nog alcohol, mss nog 1 keer om de 4 a 5 maanden.
 
Waar is de tijd gebleven dat je lag te slapen langs de Leie.

Wegh :(
 
Waar is de tijd gebleven dat je lag te slapen langs de Leie.

Wegh :(

Tijden veranderen.. was toen 17 jaar. Zou maar triest zijn moest ik nu nog altijd zo naïef en onbezonnen zijn.
 
Raar stelletje nu op 1. De mannelijke helft is toch duidelijk fag.
 
Raar stelletje nu op 1. De mannelijke helft is toch duidelijk fag.
Een succes werd het avontuur in het Franse Thénioux niet. In 2007, tijdens een terugblikaflevering van Ik vertrek, bleek dat Erica niet in de wieg was gelegd voor de bediening. Martien wilde het nog wel langer proberen, maar uiteindelijk trok het gezin weer weg uit het kasteel. Terug in Nederland reflecteert het stel op de impact van het programma. Martien kreeg op sociale media namelijk veel kritiek te verduren. Niet op zijn kluscapaciteiten, maar op zijn geaardheid. "Mensen zeiden: 'ziet die Erika dan niet dat die Marien homo is?'. Al die negativiteit..." In deze aflevering antwoord op de vraag wat het stel nu doet.
 
Misschien was het een idee geweest om een kok in dienst te nemen desnoods part-time. Ze hadden het er wel goed voor mekaar. Genoeg omzet.
 
Broodje gezond vanavond Nederland 3.
 
Op 2 nu over de heroineverslaafde broer van Bram Moszkowicz.
 
RTL 8 film met Samuel Jackson en Christina Ricci. Geil mokkel die Ricci. Zo zag ik haar vroeger nooit
 
Back
Naar boven