Bestelde 2x uit de VS, maar kan geen berekening meer maken omdat ik de eerste maal ook eiwitrepen van MetRx besteld had en de tweede keer een extra kg aan glutamine poeder kocht.
OK, nog even de brochure bekeken. 1 kg glutamine kost 36 dollar, 10 lbs weipoeder 49 dollar.
De verzendkosten zijn echter niet misselijk en komt neer op rond 30 dollar.
Ff rekenen komt dan uit op 24,5 dollar voor de weipoeder (als je het lineair neemt). En als ik ff simplistisch de dollar gelijk stel aan de euro (besteld in oktober, dus toen was dat nog zo), kom ik uit op... ta da: 16,5 pleuro/kg.
En dan was het nog bootpost! De eerste levering kwam goed aan, maar de tweede levering is nooit gekomen. Gelukkig had ik bij iem besteld die ik 'kende' en hij heeft het nog een keer verzonden (verzekerd?). Nu echter naar een kennis in SF, dus ik kon me een breuk sjouwen aan bagage en het was deels een voordeel dat ik niet ook nog eens een racefiets mee had.
Espi, die ooit 30 euro betaalde bij de plaatselijke natuurvoedingszaak voor slechts 500 gram: da's 60 pleuro/kg en het was niet eens te vreten ook! Wat een meuk!