Fitness Seller

vanwege urine test

Bezoekers in dit topic

Mrchevy

Novice
Lid geworden
16 dec 2018
Berichten
8
Waardering
5
Lengte
1m84
Massa
96kg
Vetpercentage
23%
Ik ga methyl testosteron
En methyl trenbolon gebruiken hoelang is dat zichtbaar in me urine?
 
Het zijn tabs had gehoord dat het maar 24 uur in me urine blijft
 
Het zijn tabs had gehoord dat het maar 24 uur in me urine blijft
Naar mijn weten zijn de metabolieten langer terug te vinden in je urine. Misschien kan Galen hier wat licht op schijnen.
 
Terug van je vakantie zo te zien?
 
Terug van je vakantie zo te zien?

Zo te lezen niet :roflol:

@ts laat dat kuren nou maar voor dat moment wanneer je weer volledig mag functioneren in de maatschappij. Wtf heeft het voor een zin om zo nu en dan wat te pakken.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Naar mijn weten zijn de metabolieten langer terug te vinden in je urine. Misschien kan Galen hier wat licht op schijnen.

Ik heb in Joe Rogan zijn podcast die dopingonderzoeker Jeff Novitzky laatst horen zeggen dat metabolieten van oral turinabol maanden later nog in je lichaam te vinden kunnen zijn. Blijft "hangen" in bepaalde weefsels ofzo.

Vond dat wel opmerkelijke shit.
 
Ik heb in Joe Rogan zijn podcast die dopingonderzoeker Jeff Novitzky laatst horen zeggen dat metabolieten van oral turinabol maanden later nog in je lichaam te vinden kunnen zijn. Blijft "hangen" in bepaalde weefsels ofzo.

Vond dat wel opmerkelijke shit.
Die kerel werkt nu voor de UFC.

Wat een lulverhaal over coke die versneden zou zijn met Creatine die weer vervuild was met Tbol.

TS zou er beter aan doen zich gedeisd te houden zo lang hij met de reclassering te maken heeft.
 
Die kerel werkt nu voor de UFC.

Wat een lulverhaal over coke die versneden zou zijn met Creatine die weer vervuild was met Tbol.

TS zou er beter aan doen zich gedeisd te houden zo lang hij met de reclassering te maken heeft.

Dat was een ronduit belachelijke theorie inderdaad. Sowieso is die Novitzky een mongool eerste klas. Hij heeft het kapotmaken van Armstrong tot zijn primaire levensdoel gemaakt en nu dat is gelukt zit hij het dopinggebruik van andere sporters zowat te verdedigen. De UFC zal hem wel fors betalen zeker.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb in Joe Rogan zijn podcast die dopingonderzoeker Jeff Novitzky laatst horen zeggen dat metabolieten van oral turinabol maanden later nog in je lichaam te vinden kunnen zijn. Blijft "hangen" in bepaalde weefsels ofzo.

Vond dat wel opmerkelijke shit.
Nandrolone is tot wel een jaar(misschien wel langer) na gebruik nog terug te vinden in je lichaam.
 
Nandrolone is tot wel een jaar(misschien wel langer) na gebruik nog terug te vinden in je lichaam.

Tot 18 maanden geloof ik zelfs... Maar van deca is het bekend. Van een milde oral a la Turinabol zou je dat niet gelijk verwachten, althans ik dan.
 
Maar hoe zit het nou met methyl tren en test tabs blijven die lang in je urine?
 
Probeer het uit en laat ons de resultaten weten :thumbs:
 
Back
Naar boven