XXL Nutrition

.

Bezoekers in dit topic

Ben je op die manier afgevallen naar 80kg? Dat weekje cutten lijkt me niet zoveel uitmaken, maar als je op de lange termijn afvalt of niet richting je doel kan aankomen dan gaat er toch ergens iets mis.


Afvallen was 20kg, dat deed ik door volgas te cutten. 1 cheat day per week. Van 70 opgebulkt naar 80, maar natuurlijk wel een veel hoger vetpercentage dan met 70.
 
Afvallen was 20kg, dat deed ik door volgas te cutten. 1 cheat day per week. Van 70 opgebulkt naar 80, maar natuurlijk wel een veel hoger vetpercentage dan met 70.
Dan heb ik daar niks over gezegd.

6w 60 ed doen velen wel (met nakuur) maar het kan ook wat te veel zijn en averechts werken doordat je meer bijwerkingen/nadelen/shutdown krijgt en dus ook meer herstel nodig hebt. Dat terwijl je het meeste aan de eerste paar weken hebt. Alternatief is 4w 30 ed zonder nakuur, zijn hier wel wat ervaringen van te vinden.

Je kunt ook overwegen om hcg erbij te nemen.
 
Misschien kan je een oud voedingschematje erbij pakken en hier neer gooie ? Met macros en al uitgerekend misschien steek je er nog wat van op. Kwaad kan het niet veel doen toch ? Of het bulk voeding schema wat je gaat volgen als je aan de anavar zou gaan ? Ik neem aan dat je die al klaar hebt staan als je van plan bent/was het te gaan doen.

Ik eet minstens 4000kcal en voer alles in in myfitnesspal. Ik weeg alles met een keukenschaal of kijk op de verpakking en zie hoeveel ik er van eet. Ik zorg voor minstens 160 gr prot tijdens de bulk. Met Var zou ik wat hoger gaan met mijn minimale proteine inname. 200gr. Mijn vet en carb inname komen automatisch wel op hun plek. Soms zit ik op een kleine 200gr vet, soms slechts 130. De rest carbs.
 
Ik eet minstens 4000kcal en voer alles in in myfitnesspal. Ik weeg alles met een keukenschaal of kijk op de verpakking en zie hoeveel ik er van eet. Ik zorg voor minstens 160 gr prot tijdens de bulk. Met Var zou ik wat hoger gaan met mijn minimale proteine inname. 200gr. Mijn vet en carb inname komen automatisch wel op hun plek. Soms zit ik op een kleine 200gr vet, soms slechts 130. De rest carbs.
Hmm dus geen vast schema Misschien ligt daar de prob. Ik zou zelf aimen op

2.5g eiwit per kg
1gram vet per kg
Rest aanvullen met carbs
 
Ik weet dat ik niet veel moet verwchten hier van. 1 kilo vetvrije massa in 6 weken zou al mooi zijn. Naturel ben ik daar VEEL langer mee bezig

Kan gaan lukken. mijn eerste kuurtje was anavar 30 mg per dag gedurende 5 weken en ik kwam bijna 4,5 kg aan. Uiteindelijk heb ik 1,5-2 kg aan overgehouden.

Maar het zou ook winstrol kunnen zijn geweest. Ik kreeg namelijk wat last van mijn gewrichten, hoewel het merk anavar toen als Real werd bestempeld.
 
Laatst bewerkt:
Kan gaan lukken. mijn eerste kuurtje was anavar 30 mg per dag gedurende 5 weken en ik kwam bijna 4,5 kg aan. Uiteindelijk heb ik 1,5-2 kg aan overgehouden.

Maar het zou ook winstrol kunnen zijn geweest. Ik kreeg namelijk wat last van mijn gewrichten, hoewel het merk anavar toen als Real werd bestempeld.

4,5 kilo? Is zowel op anavar als winstrol onmogelijk.
 
Kan gaan lukken. mijn eerste kuurtje was anavar 30 mg per dag gedurende 5 weken en ik kwam bijna 4,5 kg aan. Uiteindelijk heb ik 1,5-2 kg aan overgehouden.

Maar het zou ook winstrol kunnen zijn geweest. Ik kreeg namelijk wat last van mijn gewrichten, hoewel het merk anavar toen als Real werd bestempeld.

Ging je bulken op meer calorieen dan normaal, of gooide je alleen je protein omhoog?
 
4,5 kilo? Is zowel op anavar als winstrol onmogelijk.

Waarom is dat onmogelijk?
Voor mij was dat de 1e keer dat ik AAS nam. Ik had al een goede basis van 20 jaar naturel trainen.
Kennelijk ben ik een goede responder.
Op mijn 3e kuurtje van 1 ml test E en 30 mg anavar ben ik 6 kg aangekomen en heb er 3,5 kg aan overgehouden.
 
Ging je bulken op meer calorieen dan normaal, of gooide je alleen je protein omhoog?

Ik ging in totaliteit iets meer proteinen eten, maar ook niet echt veel meer. 1 shake extra per dag.
 
winstrol test cycle eind 2016 na 8 weken van 99.5 naar 104.5 zichtbaar droger misschien 2-3 kilo, bankdruk van 100kg 10x naar 120kg 10x.
moet wel zeggen dat ik nog lang niet op naturel potentieel zat.
 
Back
Naar boven