Fitness Seller

. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ryan r

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
2.710
Waardering
4.780
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hi allemaal,

Ik lees wisselende berichten over de nakuur met var, is dit nou nodig of niet? Ik las net uit een topic van dit forum uit 2008 dat nolvadex wellicht nog meer bijwerkingen kan geven dan anavar zelf. Wat denken jullie?

Over mij: ik train 3 jaar serieus, mijn stats zijn:
-Bench 110
-Squat 140
-Dead doe ik sinds jan 2020: 150
-Leg press 400kg for reps
Ik weeg ong 80 kilo bij 1.88

Maybe te vroeg voor een kuur, aan de andere kant, ik ga maar heel langzaam vooruit terwijl ik er boven op zit met voeding, training en rust. Vaak tot failure maar niet elke keer, drank inname beperkt, genoeg slaap etc. Doe alleen niet deloads.

Maar goed, ik twijfel dus over die nakuur!

Ik hoor graag hoe jullie er over denken.
 
Als men meer dan 30 mg Anavar per dag zou nemen, dan wordt aangeraden om een kleine nakuur te nemen. Anders niet.
 
Doe maar niet.
 
Eigen ervaring:
Mijn eerste kuurtje was 30mg aan anavar voor ongeveer een maandje. Wel grappig als eerste kennismaking, je merkt er wel wat van maar niet te vergelijken met injectables.
Een nakuur heb ik toen niet gedaan en ik merkte ook helemaal niks qua shutdown of iets dergelijks.
Maar dat kan natuurlijk per persoon verschillen.
 
Je kunt nog prima 10kg naturel gainen dat haal je niet met een paar weken anavar

terwijl ik er boven op zit met voeding,
Met welk gewicht begon je? In 3 jaar had je met goed eten toch al aardig in de buurt van 88-90kg bij je lengte van 1m88 kunnen komen.
 
Je kunt nog prima 10kg naturel gainen dat haal je niet met een paar weken anavar

Met welk gewicht begon je? In 3 jaar had je met goed eten toch al aardig in de buurt van 88-90kg bij je lengte van 1m88 kunnen komen.


Eerst 91 met 0 spier en veel vet, toen afgevallen naar 70kg, daarna langzaamaan lopen gainen. Heb te lang op weinig calorieen gezeten. Met de var wil ik niet droger worden, dus dit is niet 'ff een zomer-kuurtje'. Ben van plan flink te eten en sterker en wat groter te worden hiermee.
 
Eerst 91 met 0 spier en veel vet, toen afgevallen naar 70kg, daarna langzaamaan lopen gainen. Heb te lang op weinig calorieen gezeten. Met de var wil ik niet droger worden, dus dit is niet 'ff een zomer-kuurtje'. Ben van plan flink te eten en sterker en wat groter te worden hiermee.

Dat gaat niet lukken, beter doe je dan een "echte" kuur
 
De zomer is in aantocht. De orals only topics schieten als paddenstoelen uit de grond.

Heeft voor mij niks met de zomer te maken, wil er ook niet droger op worden.
 
Dat gaat niet lukken, beter doe je dan een "echte" kuur

Een cal inname van 4000+kcal, progressive overload en dan een var kuurtje (dit woord mag ik dus niet gebruiken volgens sommigen hier begrijp ik :p), dan moet ik toch wel wat massa pakken lijkt me
 
Ik denk dat je erna teleurgesteld bent....
 
Ik denk dat je erna teleurgesteld bent....


Ik weet dat ik niet veel moet verwchten hier van. 1 kilo vetvrije massa in 6 weken zou al mooi zijn. Naturel ben ik daar VEEL langer mee bezig
 
Ik weet dat ik niet veel moet verwchten hier van. 1 kilo vetvrije massa in 6 weken zou al mooi zijn. Naturel ben ik daar VEEL langer mee bezig

Twee hele weken langer? Zo hey, echt de moeite om met je hormonen te spelen voor twee weken. Kuur degelijk of kuur niet. Imo is er geen middenweg in deze.
 
Twee hele weken langer? Zo hey, echt de moeite om met je hormonen te spelen voor twee weken. Kuur degelijk of kuur niet. Imo is er geen middenweg in deze.


Waar haal jij 2 weken vandaan? ik zeg VEEL langer.
 
Nou succes dan maar, horen we je (teleurgesteld) na de "kuur" ? :D
 
  • Haha
Waarderingen: GJX
Back
Naar boven