Fitness Seller

Vasculariteit op borst/schouders/armen

Bezoekers in dit topic

skld

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2009
Berichten
1.326
Waardering
117
Vetpercentage
10%
Ik heb dat heel erg, het heeft wat weg van een wegenkaart ofzo, heel droog sta ik ook niet (11%). Dit viel me al eerder op maar ik dacht ik zal er eens een topic over aanmaken, omdat ik toch wel benieuwd ben naar waar het vandaan komt. Ik train 3x per week en gebruik dan een pre-workout (wissel af met crack en nox pump), kan het hierdoor komen? Ik heb een tijdje terug een week pauze genomen (en dus ook geen pre-workouts genomen) en naar mijn weten verminderde het niet.
 
Ik had eerst altijd de gebruikelijke 3 aders over mn onderarmen lopen en eentje over mn biceps. Maar nu begint het op een mega netwerk te lijken op mn onderarmen en op mn biceps zijn er ook talloze kleintjes bij gekomen, lijkt wel steeds erger te worden. Heb het ook op mn lies die steeds erger worden, eentje loopt (alleen onder het trainen) echt van onder vlak langs mn navel tot de onderkant van mn borstkas. En in mn nek zit er ook een sinds kort.

Maar hoe het komt, misschien persen de spieren je aders meer naar het oppervlak? Waarvoor dat goed zou zijn, geen idee, misschien gewoon dichtheid ofzo.

Gebruik zelf NOX Pump en NO Shotgun, maar daar komt het niet door denk ik. Misschien de sporen van arginineieiene (weet ik het) die voor een lichte pomp zorgen? Ook maakt het persoonlijk aardig uit of het warm is, en als ik lichtelijk shitfaced raak wil het ook nog wel eens gebeuren. En volgens mij heeft paffen ook nog wel een invloed, verhoogde hartslag wil ook nog wel eens de aders iets meer blootleggen.

Maar om eerlijk te zijn, ik vind het absoluut niet erg ofzo, eerder ****n awesome. Het kan sowieso alleen maar goed zijn als je aders vol staan, niet?:D
 
Het lijkt me wel dat als je aders net onder het oppervlak van je huid liggen dat je dan meer bloed bij wondjes. Of niet?
 
verkeerd subforum?

das gewoion genetisch bepaald voor een stuk denk ik. hoe droger je staat en hoe minder vocht je vasthoud hoe meer je aders ziet. zoek is pics op van stallone in rambo 4 en rocky 6, daar heeft hij ook erg veel aders lang een kant van zen borst
 
branch warren heeft dit ook heel hard op zijn borst
 
Back
Naar boven