MuscleMeat

Vaso Grow - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Er stond nog niets op de pagina van Dedicated nutrition.

    Ik kon bij fabrikant niet Dedicated Nutrition aanklikken dus heb ik er maar Body&Fit van gemaakt want daar is het gekocht.


    Onderstaande komt van de B&F pagina:

    24/7 monsterlijke spiergroei en pomp:
    Als je optimaal wilt groeien en presteren is het van essentieel belang om continue in een spieropbouwende modus te blijven. Vaso Grow verlengt deze modus van minuten naar uren en dagen. De unieke formule van Vaso Grow is zo krachtig dat je niet alleen de werking binnen een dag zult voelen, maar je zult het duidelijk zien in de spiegel. Na 1 training zul je al “WOW!!!” zeggen, na een week zal iedereen in de gym zeggen “Dit is niet normaal”! Vaso Grow maakt van je trainingen en pomp een monsterlijk feest. Iedere training, iedere set denk je weer “dit is niet mogelijk”. De spiegel laat je zien dat het wel kan.

    Wat maakt Vasogrow nu precies zo sterk?

    Vaso Grow bevat de volgende ingrediënten in een heel specifieke verhouding per dosering:

    2000mg Glycerol Monosteraat - Glycerol komt van nature voor in het lichaam en zorgt ervoor dat spieren water als het ware opzuigen. Hierdoor wordt extra water dat je drinkt en wat onder de huid zit direct opgezogen en vast gehouden. Met andere woorden, de hydratatie wordt dramatisch verbeterd en de opname van andere voedingssupplementen verbeterd. Omdat spieren voornamelijk uit water bestaan, leidt meer water in de spier direct tot meer kracht, een super pomp en betere spiermassa opbouw. De spiercel wordt dus als het ware “voller en dikker” van het extra water. Dit extra water zit in de spier en dus niet onder je huid; je zult er droger en voller uit gaan zien, en dus geen vocht vast houden!

    2000mg L-Citrulline – Het aminozuur Citrulline is een absolute alleskunner voor krachtsporters! Het geeft nagenoeg direct meer uithoudingsvermogen, kan verzuring uitstellen, geeft een geweldige pomp en transporteert meer bloed en dus voedingsstoffen naar de spieren.

    1500mg Leucine Nitraat - Dit is voor iedereen die maximaal wil presteren het allerbelangrijkste aminozuur. Zodra je Leucine binnen krijgt, wordt er een signaal af gegeven waardoor het lichaam gestimuleerd wordt om spiermassa op te bouwen en te behouden voor spierafbraak. Leucine wordt daarom ook wel de “groeischakelaar” genoemd. Zonder Leucine kan het lichaam dus niet of nauwelijks spiermassa opbouwen EN behouden. Trainen zonder Leucine te nemen is dus eigenlijk zinloos!
    Leucine Nitraat werkt nog eens 8x zo sterk als gewone Leucine omdat gewone Leucine slechts een uur actief in het lichaam blijft. Leucine Nitraat blijft minstens 8 uur lang werken en wordt vele malen beter opgenomen, zoals duidelijk te zien in onderstaande grafiek. Als klap op de vuurpijl geeft Leucine Nitraat een waanzinnige pomp.

    1000mg L-Citrulline Nitraat – Alles wat Citrulline doet (spiergroei, pomp, uithoudingsvermogen) doet Citrulline Nitraat vele malen beter. De pomp die je van Citrulline Nitraat zult krijgen wordt door nagenoeg alle gebruikers omschreven als “bizar”. De pomp zal niet van de eerste paar setjes sterk zijn, hij zal set naar set heftiger worden. Zo heftig dat het lijkt alsof je spieren uit elkaar scheuren!

    De bovenste 4 ingrediënten zouden al voldoende zijn voor maximale resultaten van Vaso Grow. Het team van Dedicated wil van Vaso Grow, net als van de andere producten, het sterkste product ter wereld maken. De onderstaande ingrediënten versterken de werking van de bovenste ingrediënten voor betere en snellere resultaten.

    600mg Vitamine C – Waarschijnlijk de meest bekende, maar ook krachtigste vitamine ter wereld. Vaso Grow bevat een zeer hoge dosering Vitamine C vanwege de pomp, spiergroei en herstel ondersteunende werking. Vitamine C remt namelijk de afbraak van stikstof oxide (de pomp) in de spiercel. Vitamine C is essentieel voor een super pomp!

    200mg Quercetine – Net zoals Vitamine C is Quercetine een zeer krachtige anti-oxidant. Quercetine werkt tevens net als Vitamine C; het verlengt en versterkt de pomp en de spieropbouwende werking van Vaso Grow.

    200mg Pijnboomschors Extract – Dit extract verhoogt klinisch bewezen de bloed en zuurstof toevoer naar de spieren. Meer bloed en zuurstof betekenen direct beter presteren en meer spiermassa opbouw. Daarnaast is het een zeer krachtige anti-oxidant en kan het herstel van een training aanzienlijk versnellen.

    160mg L-Norvaline – Dit aminozuur remt de afbraak van stikstof in het lichaam. Dit versterkt en verlengt de pomp en de verhoogde bloedtoevoer naar de spieren.

    100mg Astragin™ - Dit unieke gepatenteerde extract kan de opname van de meeste aminozuren, eiwitten en vitamines in het lichaam dramatisch verhogen. Een optimale opname is namelijk essentieel voor een optimale werking van ieder product. Het mooie van Astragin™ is dat het niet alleen Vaso Grow veel beter laat werken, het laat alles wat je eet en aan supplementen gebruikt beter werken.

    Net zoals alle andere Dedicated producten bevat Vaso Grow de juiste ingrediënten in de hoogst mogelijke dosering voor optimale resultaten. Vaso Grow laat tevens duidelijk zien wat je precies per dosering binnen krijgt. Niets wordt verstopt in rare mixen; zo weet je precies wat je wel en niet binnen krijgt in welke dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Pillen, geen smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x 4 tabletten per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? B&F Amersfoort
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitleg, samples, gratis T-shirt
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja ik vond het super, tweede potje is alweer gekocht.

Mijn review:

Ik heb Vaso Grow gekocht omdat ik erg te spreken ben over de andere producten van het merk Dedicated Nutrition en dit dus ook wilde proberen.
Ik heb vrij veel ervaring met NO producten (Yok3d, NO-Bomb, etc.) en kan het product dus goed met andere producten vergelijken.
De verkoper vertelde mij dat Vaso Grow meer was dan alleen een NO product en dat vooral de Leucine nitraat enorm aan spiergroei zou bijdragen. Ik heb het echter gekocht vanwege de pomp.
Ik heb een kleine 3 weken met het potje kunnen doen maar dit komt omdat al mijn trainingsmaten het ook wel een keer wilden proberen, potje was dus zo leeg :p

Ik heb Vaso Grow elke dag 2x per dag genomen. 4 tabletten direct na het opstaan en 4 tabletten in de avond (niet trainingsdagen) of 4 tabletten 1 uur voor het trainen. Naast Vaso Grow gebruik ik verder op dit moment: Epic, Fusion Pro, Whey Perfection en WMS.

Ik ben erg onder de indruk van de werking van Vaso Grow. Tijdens de training krijg ik een enorme pomp die soms zelf zo krachtig is dat hij pijnlijk wordt, ik merkte dit vooral in mijn schouders en biceps. Het verschil tussen Vaso Grow en bijvb. NO Bomb zit hem bij mij in de duur dat de pomp blijft hangen. Bij NO Bomb was deze aan het einde van de avond weer weg, bij Vaso Grow houdt hij gewoon aan. Bij het opstaan voelde ik nog steeds hard en vol aan maar was de pomp wel grotendeels weg. Echter een dik uur na de eerste 4 tabletten had ik het gevoel dat de pomp weer kwam opzetten.

Ik vind een goede pomp heerlijk bij het trainen en beter dan dit heb ik nog nooit gehad. Ik kan niets zeggen over toename van massa aangezien ik het daarvoor te kort heb gebruikt.

Ik zou het product ook zeker weer kopen (ook al gedaan).

Echter geen 10 maar een 9, ik kan mij voorstellen dat mensen 8 tabletten wat veel vinden. Ik heb er echter geen moeite mee.

b213547c36a41a6db549e0a9066e8424.jpg
 
Beste mensen,

Even een aantal vraagjes over dit product.

1. Als je stopt met dit product verlies je dan weer snel je gewonnen spiermassa die je eventueel hebt opgebouwd met dit product?
2. Is/kan het schadelijk zijn voor je gezondheid?
3. Zijn er eventuele bijwerkingen?

Mvg,
 
Beste mensen,

Even een aantal vraagjes over dit product.

1. Als je stopt met dit product verlies je dan weer snel je gewonnen spiermassa die je eventueel hebt opgebouwd met dit product?
2. Is/kan het schadelijk zijn voor je gezondheid?
3. Zijn er eventuele bijwerkingen?

Mvg,

1 nee je zal wel iets minder heftige pomp hebben , verwacht zowieso geen wonderen van supplementen het is een aanvulling op je basis ( voeding training en rust) .
2 nee anders werd het niet verkocht, probeer je zo goed mogelijk aan de aanbevolen dosering te houden. Ik doseer wel eens iets meer als ik de effecten niet zo voel maar probeer een product ook de tijd te geven om te werken.
3 bijwerkingen weet ik nog niet in begin volgende week pas met de pot
 
Ik heb net alle bestanddelen van Vaso Grow op het internet gezocht en gelezen maar heb niets kunnen vinden wat mij zou kunnen verontrusten.
Alle door mij gevonden bestanddelen, staan goed tot zeer goed aan gegeven.
En doen waarvoor wij ze kopen!
De hoeveelheden zitten wel goed aan de veilige kant,dus niet over gedoseerd.
Dus als je ook andere supplementen gebruikt zal je in het totaal niet ergens gauw teveel van binnen krijgen.
Binnen kort ga ik hiermee starten samen met Epic dus zal zien of het zoden aan de dijk zet?
 
Had zelf de eerste paar dagen behoorlijke buikpijn na gebruik van Vaso Grow
Dus schrik niet ;)

Behalve de pomp en de aders die tevorschijn kwamen weinig van gemerkt .
 
Had zelf de eerste paar dagen behoorlijke buikpijn na gebruik van Vaso Grow
Dus schrik niet ;)

Behalve de pomp en de aders die tevorschijn kwamen weinig van gemerkt .

Oké raar hé dat het bij veel mensen weer anders werkt.
Maar ja we zullen het wel beleven,als het niet werkt had ik er beter biefstuk voor kennen kopen :eating:
 
Bedankt jongens, ik ga er maandag mee beginnen.
Ik laat jullie weten of het bij mij werkt. Met subs is de werking per lichaam altijd zo verschillend:(
 
Bedankt jongens, ik ga er maandag mee beginnen.
Ik laat jullie weten of het bij mij werkt. Met subs is de werking per lichaam altijd zo verschillend:(

Zo is het maar net ;) We zijn erg benieuwd naar jouw bevindingen en resultaten:lifter: met de Vaso Grow.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt jongens, ik ga er maandag mee beginnen.
Ik laat jullie weten of het bij mij werkt. Met subs is de werking per lichaam altijd zo verschillend:(

Okè ben benieuwd, laat het maar weten.
Maar niet na het gebruik van 1 dag,kijk het eerst eens een week of wat aan.
Hoor het wel!
 
vaso grow epic en dominate

Hallo allemaal,

Ik ben een 17 jarige jongen die zichzelf wat wil oppompen met spiermassa, weeg maar 61 KG en ben 1.82 lang.
Ik heb op b&f shop gekeken naar dedicated nutrition wat erg veel belooft, de producten epic , vaso-grow en dominate spreken mij erg aan.
Ik lees dat de pillen erg groot zijn, kan je deze ook fijnmalen en met water inslikken??? of moet je ze perse snijden in stukjes? Mijn andere vraag is werken ze ook echt? en zo ja hoe snel zie je resultaat in b.v biceps en borst? Het is wat prijzig de max domination stack maar heb het er voor over.
Ik lees ook op forums dat het niet op de verboden lijst staat en dus ook niet werkt, klopt dit?
Mij gaat het niet om de werking hoe snel maar om het resultaat.

Kan iemand mij hiermee helpen, ik zit enorm te twijfelen hierover.

m.v.g Menno
 
Oké Menno,
Allereerst zou ik jou adviseren om eerst eens een goed voedingsschema te maken, en als je wil aankomen en spiermassa wil krijgen koop dan i.p.v. de producten van EPIC een goede Mass Gainer.
En kijk eens goed rond op dit forum er staan genoeg onderwerpen op die jou op weg kunnen helpen.
Succes!
 
bedankt

dank u wel ik zal eens ernaar kijken. ik woon binnenkort in juni op mezelf dan kan ik het gaan gebruiken pas dat voedingsschema want nu weinig geld ( en ouders ook ) kan ik ook nu alvast alleen vaso grow en epic gebruiken en dan later mass gainer??? dominate doe ik dan als ik 18 ben zoals ze adviseren.
 
dank u wel ik zal eens ernaar kijken. ik woon binnenkort in juni op mezelf dan kan ik het gaan gebruiken pas dat voedingsschema want nu weinig geld ( en ouders ook ) kan ik ook nu alvast alleen vaso grow en epic gebruiken en dan later mass gainer??? dominate doe ik dan als ik 18 ben zoals ze adviseren.

https://www.youtube.com/watch?v=1xTOVasoBdU

Eerst voeding, supplementen zoals Vaso Grow pas helemaal aan het einde.
 
oke dan zal ik dat advies opvolgen, alleen wat kan ik voor goedkoop iets nou kopen om goed te kunnen eten en aan te komen met mass gainer? en welke mass gainer raden jullie mij aan?
 
Laatst bewerkt:
Let wel een mass gainer is dus niet goedkoop, moet je zo'n 3 keer per dag nemen dus is ook snel op!
Hoe lang train je eigenlijk al?
 
Havermout, pindakaas en chocolademelk
 
Bijna klaar met vaso grow,, ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht na al die wilde verhalen ik neem het in de ochtend en voor het trainen beide op een nuchtere maag (zo goed als) ik zit misschien wel iets voller maar ik ben van mening dat je beter een goede creatine kan pakken
 
Bijna klaar met vaso grow,, ik moet zeggen dat ik er meer van had verwacht na al die wilde verhalen ik neem het in de ochtend en voor het trainen beide op een nuchtere maag (zo goed als) ik zit misschien wel iets voller maar ik ben van mening dat je beter een goede creatine kan pakken

Oké,jammer.
Heb je dit in combinatie genomen?
Denk bijv. aan EPIC of zoiets?
Bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet,daarom moet je het zelf uit proberen zie je ook met een
pre-workout.
 
Oké,jammer.
Heb je dit in combinatie genomen?
Denk bijv. aan EPIC of zoiets?
Bij de 1 werkt het wel en bij de ander niet,daarom moet je het zelf uit proberen zie je ook met een
pre-workout.
Ja dat is zeker zo je moet het idd gewoon uitproberen ik heb al zoveel geprobeert en het een werkt beter als het ander , geen combo genomen misschien pak ik die wtf stack nog wel eens ,, maar zoals ik al zei ben ik meer van een goede creatine met miss een goede pre workout erbij
 
Vandaag komt hier de stack ook binnen. Ben bezig met 12 week musclebuilding schema van Kris gethin ( nu week 3).
Vanaf week 5 wil ik de wtf stack gaan gebruiken. Ben heel benieuwd!
Ik hoop dat de succes verhalen ook voor mij gaan gelden ;)
 
Back
Naar boven