XXL Nutrition

Vaso grow

Bezoekers in dit topic

ryan r

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2009
Berichten
2.710
Waardering
4.780
Lengte
1m88
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Helpen die pomp producten nou eigenlijk echt? Ga je het op camera bijvoorbeeld terugzien, dat je ineens een paar kg zwaarder lijkt?

Los van een pomp, heeft het effect op je gains? Of is het puur voor het visuele aspect.
 
Helpen die pomp producten nou eigenlijk echt? Ga je het op camera bijvoorbeeld terugzien, dat je ineens een paar kg zwaarder lijkt?

Los van een pomp, heeft het effect op je gains? Of is het puur voor het visuele aspect.
Pompproducten werken tijdelijk, tijdens de training gaat er meer vocht en bloed naar de spieren en krijg je meer een pomp dan normaal, na de training trekt dit weer weg. Echt een effect op de gains zal het niet hebben, mischien een beetje omdat er meer bloed en voedingsstoffen naar de spieren gaan. Echter is het wel erg overpriced, neem wat zout voor je training en je pomp word ook al beter
 
Pompproducten werken tijdelijk, tijdens de training gaat er meer vocht en bloed naar de spieren en krijg je meer een pomp dan normaal, na de training trekt dit weer weg. Echt een effect op de gains zal het niet hebben, mischien een beetje omdat er meer bloed en voedingsstoffen naar de spieren gaan. Echter is het wel erg overpriced, neem wat zout voor je training en je pomp word ook al
Dank voor je reactie. Het doet wel echt iets anders dan een pwo? Er zitten geloof ik wat vergelijkbare producten in, alleen geen caffeine in vaso geloof ik. Heb wel al een post besteld inmiddels.
 
Dank voor je reactie. Het doet wel echt iets anders dan een pwo? Er zitten geloof ik wat vergelijkbare producten in, alleen geen caffeine in vaso geloof ik. Heb wel al een post besteld inmiddels.
Het is eigenlijk het zelfde al een pwo, alleen zonder stimulaten zoals caffeine. Vaak zijn pwo's ondergedoseerd en pump producten beter gedoseerd, verder is er geen tot weinig verschil
 
Het is eigenlijk het zelfde al een pwo, alleen zonder stimulaten zoals caffeine. Vaak zijn pwo's ondergedoseerd en pump producten beter gedoseerd, verder is er geen tot weinig verschil
Vaso pump stacken met caffeine is dan zo'n slecht idee nog niet? Heb je pwo/pump mix
 
Back
Naar boven