MuscleMeat

Vaste schema maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bruuut

Novice
Lid geworden
15 mei 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
72kg
dames en heren ,
Ik ben nieuw ik ga al een tijdje naar de sport school maar wil toch een vaste training schema maken met wat hulp en tips van anderen ipv als een dolleman van apparaat naar apparaat tegaan
Excuses als ik de benaming niet goed heb

Dit is minimaal als ik meer kan doe ik er meer

/ rug
Latpulldown12 10 10
Close grip puldown 12 10 10
Cable seated low row 12 10 10
Beetje optrekken en wat andere apparaten waar ik de naam niet van weet

Bicep :
Barbell curls 12 10 10
Bicep curls op de machine 12 10 10
————————
Borst
Bankdrukken 10 10 10
dicline bankdrukken 10 10 10
Incline bankdrukken 10 10 10
En horizontaal zittend op de appraat een setje of drie

Tricebs
Dips 10 10 10
Cable tricep pushdown 10 10 10 meestal tot hoeveel ik kan
Tricep pushdowns hoeveel ik kan
Dumbel extensions zovee ik kan

———————————-
Benen:
Squats 10 10 10
Raised calves ofzo :p zoveel ik kan
Legprss 10 10 10
Leg curles 10 10 10

Schouders zijn helemaal naar de klote

Cable raises zoveel ik kan
Front raises. 10 10 10
Side raises 10 10 10
Shoulder press 10 10 10

Sorry voor de lange post ik ben net fanatiek aan de gang zie al heel wat vooruit gang ben wel geintrsseerd in wat tips en trics
 
Hoevaak train je in de week?
 
Je komt duidelijk over als een beginner die nog een hoop leeswerk voor de boeg heeft. Schema is ronduit slecht en totaal uit balans.

Begin lekker met een beginnersschema zoals hier in de stickies wordt aangeraden, lees de topics over voeding en metabolisme en je maakt al een flinke inhaalslag.
In je beginnerstijd kan je enorm snel vooruitgaan, maar dan moet je wel weten wat je doet.
 
Je komt duidelijk over als een beginner die nog een hoop leeswerk voor de boeg heeft. Schema is ronduit slecht en totaal uit balans.

Begin lekker met een beginnersschema zoals hier in de stickies wordt aangeraden, lees de topics over voeding en metabolisme en je maakt al een flinke inhaalslag.
In je beginnerstijd kan je enorm snel vooruitgaan, maar dan moet je wel weten wat je doet.

Dat schrijf ik zelf boven aan wat maakt het uit hoe ik over kom dat zal jou een zorg wezen maar goed toch neem ik je advies van harte
 
Back
Naar boven