AndroidHealthClinic

Vechtende vrouwen, hoe handel jij? (1 bezoeker)

Hoe ga jij hiermee om?

  • Idioot dit, ik spring er direct tussen

    Stemmen: 8 7,1%
  • Laat ze maar vechten, ik lach me kapot

    Stemmen: 50 44,2%
  • Bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

    Stemmen: 44 38,9%
  • Anders, namelijk;

    Stemmen: 11 9,7%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

laat die wijven maar vechten, ze hebebn pak slaag nodig tegenwoordig en als ik niet politiek correct mag zijn mag ik toch wel genieten hoe ze elkaar slaan? :)
 
Hangt er vanaf wie het is en wat er aan de hand is, ik laat niemand, en dus ook geen wijf, mijn vriendin slaan. Zelf heb ik enkele jaren als uitsmijter/portier gewerkt, en weet ik dat wijven echt *%##$#@lijers kunnen zijn. heb er ook wel eens een gehad die dan mij opeens in mijn gezicht ging krabben - *armpje op de rug, deur open en naar buiten werpen*.

In dit geval zou ik die gast in dat oranje shirt slaan, en eigenlijk wel alle gasten eromheen.. waarom..? gewoon omdat het kan!
 
Laatst bewerkt:
ze laten vechten natuurlijk :D

die domme wijven zijn sowieso meestal de oorzaak van alle andere gevechten, dus laat ze maar eens goed elkaar af rossen voor de verandering....kom ik es een keertje niet met blauwe plekken en een proces verbaal thuis :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
zwaffelen, kan het mss nog uitdraaien in trio
 
Kneusje, neem je verantwoordelijkheid en haal ze in zo'n geval uit elkaar.


wiens verantwoordelijkheid is het zoiets om aan een knokpartijtje mee te doen.


Overal heb je op zaterdagavond wel knokpartijtjes.. Wat ik uti ervaring weet is dat t nooit een goed idee is om je er mee te bemoeien. De pot uit laten doven en meestal valt t dan wel mee.
 
ik kijk even toe of er mss een shirtje kapot getrokken word.

voor de rest denk ik maar idiote wijven en trek het me niet aan.
 
zolang ik ze niet ken boeit het me niet, is 1 van hun een bekende die in een voor haar oneerlijke positie is belandt zal ik even een handje helpen
 
Als ik ergens niet tegen kan dan is het als mensen die niet kunnen vechten gaan vechten. Het is geen gezicht, en behoorlijk triest.

Als ik weet waarover het gaat en denk dat ik me ermee kan bemoeien dan doe ik dat, maar anders laat ik ze zichzelf maar lekker voor schut zetten. Ligt natuurlijk ook aan de dames, je ziet hier vaak genoeg van die dikke aso wijven die elkaar neerhoeken, daar wil je echt niet tussenstaan. Dat is hele andere koek dan een paar klappen incasseren van een klein meisje van 45 kilo.
 
meisjes die elkaar halfdood slaan en idioten op het forum die er om lachen.
Te weinig levenservaring zeker met jullie misselijke reacties...


GA ZO VOORAL DOOR :D:D:D
omfg stfu nooooob jwtz
 
ligt totaal aan de situatie.

Het idee dat t daarentegen mijn zusje zou zijn of vriendin zou ik gek worden en meehelpen/het overnemen...bij de gedachte alleen al word ik aggressief :o
 
Haha, ik heb me kapot gelachen om het filmje.
Ik zou ze pas uitelkaar halen als ik zie dat het uit de handloopt

edit: ik zie dat de meisjes niet echt wouden vechten maar "gedwongen" zijn, omdat ze hun vrienden/vreindinen niet willen teleurstellen.
 
vind het altijd super om te zien, vooral als ze een bikini aanhebben en samen door de modder rollen:)
 
hahahahahaha gvd ik kan dit filmpje wel de hele dag kijken echt respect voor dat blonde chickie lijkt wel de dochter van FEDOR hahaha :roflol: prachtig !!!
het zou helemaal te mooi zijn als ze een submission maakte :roflol: :roflol:
ik zie biggie smalls ook in het filmpje en ook nog zo'n superdude dit filmpje verdiend echt 5 rotkankertjes
 
Vet filmpje!! Wat ik helemaal lachwekkend vind is dat je die blonde snel de broek omhoog ziet hijzen wanneer die naar beneden word getrokken :roflol:
 
HAHAHA wat een kattengejank, krabben en harentrekken zeg....

Pfff kom niet in dat soort gevechten terecht, heb daar niks te zoeken...trieste wijven. En als ik ze zou zien, dan laat ik ze lekker hun gang gaan...wat boeit mij het. Maar als zo'n gek onbekend wijf bij mij zo blij gaat doen, houdt het gauw op... geen harentrekken dus.
 
Die blonde is lekker, man! Ik zou gewoon alles filmen.
 
Back
Naar boven