MuscleMeat

Vechtende vrouwen, hoe handel jij? (1 bezoeker)

Hoe ga jij hiermee om?

  • Idioot dit, ik spring er direct tussen

    Stemmen: 8 7,1%
  • Laat ze maar vechten, ik lach me kapot

    Stemmen: 50 44,2%
  • Bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

    Stemmen: 44 38,9%
  • Anders, namelijk;

    Stemmen: 11 9,7%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

HAHAHHAHA
die blonde vecht veel beter dan mohammed ali:P
 
ik zou ze filmen en op dumpert zetten, en hopen dat ik eindelijk 1000+ kudo's krijg!
 
Titties all over the place
 
Die 4 aan de rechterkant zijn ook een stelletje lafbekken. Wilden ze met zijn 4en die ene aan de linkerkant in elkaar meppen. Toen kwam die dikke tussenbeide, en ging een van hen met die dikke vechten, de andere 3 nog steeds tegen die met dat donkere haar (achtergrond). :rolleyes:
 
Wooow, die dikke kreeg volle meppen gek:roflol: I LOVE IT
 
geile rukvoer, zou openbare zedenschennis plegen bij het zien van een bitchfight! :p
 
Geld inzetten op degene wie ik denk dat er gaat winnen ! duidelijke zaak.
 
Laten vechten tot dat er een winnaar is, dan uitelkaar halen
 
wahaha, nice !!!1!1!!

bitchfights are always fun to watch :laugh:

dit kon wel een filmpje van een uit de hand gelopen DBB-meet zijn. ik zag oa in order of appearance : roxxe, Jesaja, Sanne89, Flowergrrl, Purple en hmmm, voor die dikke koe kan ik niet zo meteen een vergelijking vinden :D
 
meisjes die elkaar halfdood slaan en idioten op het forum die er om lachen.
Te weinig levenservaring zeker met jullie misselijke reacties...


GA ZO VOORAL DOOR :D:D:D
 
de lekkerste van de twee in bedwang houden en stiekem in de kont/tieten knijpen:p
 
meisjes die elkaar halfdood slaan en idioten op het forum die er om lachen.
Te weinig levenservaring zeker met jullie misselijke reacties...


GA ZO VOORAL DOOR :D:D:D

omg wat ben jij voor een hypocriet, in de enige topic lijk je wel de 2de hitler, en in de andere ga je ff de moraalridder uithangen. bol het toch gewoon af, niemand die je gaat missen
 
Ik ga ze keihard aanmoedigen terwijl ik water en modder over ze heen gooi en ze film.
Als ze uitgevochten zijn pis ik nog is over ze heen met de mededeling dat ze op internet staan.

Als er iets is dat ik werkelijk walgelijk en niet normaal onbeschaafd vind dan zijn het wel vechtende vrouwen.
 
omg wat ben jij voor een hypocriet, in de enige topic lijk je wel de 2de hitler, en in de andere ga je ff de moraalridder uithangen. bol het toch gewoon af, niemand die je gaat missen

Hier is die sarcastisch toch?
 
Hier is die sarcastisch toch?

boeit nie als hij hier wel of niet sarcastisch is, heb genoeg andere topics gezien waar hij zn moraalridder posts wel meent
 
Ik haal mijn piem0l uit de broek en begin met masturberen. :o
 
Zie die dikke rollen
 
Back
Naar boven