MuscleMeat

Vechtende vrouwen, hoe handel jij? (2 bezoekers)

Hoe ga jij hiermee om?

  • Idioot dit, ik spring er direct tussen

    Stemmen: 8 7,1%
  • Laat ze maar vechten, ik lach me kapot

    Stemmen: 50 44,2%
  • Bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

    Stemmen: 44 38,9%
  • Anders, namelijk;

    Stemmen: 11 9,7%

  • Totaal stemmers
    113

Bezoekers in dit topic

Het ziet er inderdaad lachwekkend uit, ik denk niet dat ik in staat zou zijn in te grijpen, haha.
 
Bekende zal ik uit elkaar halen , maar vreemden hangt af van de situatie.
 
nah ik haal nooit meer iemand uit elkaar, kan me zomaar nog een taakstraf geven
 
meisjes die elkaar halfdood slaan en idioten op het forum die er om lachen.
Te weinig levenservaring zeker met jullie misselijke reacties...


GA ZO VOORAL DOOR :D:D:D

halfdood? overdrijf je niet een beetje, er was er eentje met een bloedneusje, de rest is ongedeerd.

dat wijf in het rood is trouwens skinny fat volgens mij, ze kan amper op haar benen staan en als van de grond moet komen kost dat haar alle moeite van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
anders; nl met modder gooien
 
bij bloed/ zware verwondingen haal ik ze uit elkaar

lol@ die dikke epic-judo-roll-over :P
 
Elke seconde onthouden en me het later dan visualiseren terwijl ze het naakt doen in een oliebad.
 
Deel 1
ok vooruit dan maar, het was een mooie avond op de veluwe, 3 knappe en brede jongens waren aan het wokken (waaronder ik) totdat er een vervelend groepje jongens kwam om 1 van ons te plagen (die toevallig een turk is :P) halfbezopen gaat mijn turkmattie (jwz) na buiten om sigaretje te roken. terwijl hij daar staat onder het genot van een sigaretje zie ik en me brede vriend(niet verkeerd opvatten) dat vervelende groepje naar buiten gaan. wij erachter aan. al die niet stoere jongens gingen om mijn turkemattie staan. dus heldhaftig dat ik ben ga ik ertussen staan en duw al die poesjes weg. waaronder een of ander zielig jochie. komt die zus op me af van blijf van me broer af en slaat me met de platte hand. dus ik duw haar ook weg.. ondertussen word me turkemattie neergeslagen en hij valt op ze hoofd op het asfalt en is helemaal weg. die groep jongetjes snel wegrennen voordat politie er is.

deel 2:
later als de politie weg is en me halfdode vriend word afgevoerd met de ambulance en ik en dat andere joch weer verder aan t wokken zijn. komen die stoere jongens terug. ik stond stoer buiten met wat brede jongens die ik ken van daar (die er niet waren bij deel 1). en 1 van hun slaat mij met een bamboe stok (loL!?) en algemeen bekend is dat ik een hard hoofd heb met weinig hersenen dus ik voelde er ook niet veel van.. ik snel na binnen bij die wok politie weer terug (hun waren met minstens 10 lui wij 4 :P. daarna verliep de avond rustig en heb ik me 26.90 van het wokken er makkelijk uit kunnen eten..

edit: owja en ik kreeg die taakstraf omdat ik dat meisje wegduwde (wtf?)
 
Haha :p.

Ik zou toch best wel schrikken,ook omdat ik niet vaak in dat soort situaties terecht ben gekomen en anders was het niet tegen mij gericht.

Misschien ben je wel een amazone achtige vrouw en reageer je in dat soort situaties met sublieme kung-fu moves.;)
 
Misschien ben je wel een amazone achtige vrouw en reageer je in dat soort situaties met sublieme kung-fu moves.;)

Ik heb echt totaal geen ervaring met dat soort dingen,waarschijnlijk sta ik dus te trillen op mijn benen :p.
 
Ik heb echt totaal geen ervaring met dat soort dingen,waarschijnlijk sta ik dus te trillen op mijn benen :p.

Heheh, dacht ik ook voordat ik in mn eerste gevecht belandde. Was haast een copy van bruce lee al zeg ik het zelf, je weet het dus nooit.:D
 
Het ziet er inderdaad lachwekkend uit, ik denk niet dat ik in staat zou zijn in te grijpen, haha.

:roflol: idd gewoon keihard lache haha dat kan is toch kansloos om te zien. af en toe hoer en k*tsnol roepen en bier zuipe.

en als er moet worden ingegrepen gewoon de lekkerste bij de tieten pakken.
 
Dat dikkertje komt niet goed overeind :eek:. Toch had ik verwacht dat de blonde neer zou gaan eigenlijk :o.
 
:roflol: idd gewoon keihard lache haha dat kan is toch kansloos om te zien. af en toe hoer en k*tsnol roepen en bier zuipe.

en als er moet worden ingegrepen gewoon de lekkerste bij de tieten pakken.

+1 :roflol:
 
Zou alleen uit elkaar halen als het een bekende is.
 
Back
Naar boven