AndroidHealthClinic

Vechtsport muy thai / kickboks

Bezoekers in dit topic

fitbrunette

Cool Novice
Waardering
28
Lengte
1m65
Massa
62kg
Hallo allemaal, vraag over effectieve aanpak training per week.
Ik train 1-2 keer per week fullbody krachttraining bij basicfit. Nu wil ik samen met een vriendin duo personal training doen bij ene vechtsport (muy thai of kickboksen).

Welke is het meest effectief om zowel sterker te worden, als vet percentage omlaag, en weerbaarder? 🤷🏻‍♀️💪🏼

Hallo allemaal, vraag over effectieve aanpak training per week.
Ik train 1-2 keer per week fullbody krachttraining bij basicfit. Nu wil ik samen met een vriendin duo personal training doen bij ene vechtsport (muy thai of kickboksen).

Welke is het meest effectief om zowel sterker te worden, als vet percentage omlaag, en weerbaarder? 🤷🏻‍♀️💪🏼
Allebei is even effectief. Heb zelf een paar jaar Muay Thai gedaan, is wel lekker zwaar, ga je veel van zweten.

Combi krachttraining met MuayThai/Kickboxen is wel te doen. Let wel een beetje op dat je niet je benen heel zwaar gaat trainen en dan de volgende dag gaat Kickboxen.....is lastig ivm spierpijn

lekker maandje naar thailand gaan, je kan daar hele dage traine en eten in muaythai gyms (tegen kleine betaling) geloof me je komt hardcore terug conditie, drop bf%, kracht, ...

Ik geef trainingen in krav-maga
Heb een tijd lang Jujutsu gedaan, Krav-Maga vind ik daar echt veel op lijken, maatje van me doet KM en geeft mij daar gelijk in. Alleen heb je bij KM geen pak of banden, bij Jujutsu wel. En Jujutsu is een martial art en KM niet.

Maar als jij les geeft dan heb je sowieso expert level 1 , als dat nog zo heet tenminste. Hoe lang doe je dit al?

Heb een tijd lang Jujutsu gedaan, Krav-Maga vind ik daar echt veel op lijken, maatje van me doet KM en geeft mij daar gelijk in. Alleen heb je bij KM geen pak of banden, bij Jujutsu wel. En Jujutsu is een martial art en KM niet.

Maar als jij les geeft dan heb je sowieso expert level 1 , als dat nog zo heet tenminste. Hoe lang doe je dit al?
Krav-maga is a way of life, wij kennen geen gekleurde banden maar gradaties, wij hebben geen regels en wedstrijden, omdat alles is toegestaan, krav-maga betekent letterlijk bereid zijn om te doden.
ITS NOT THE PAINT THAT MAKES THE WARRIOR, oftewel het is niet de level patch die je redt op straat, maar voldoende krav-maga training.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven