Fitness Seller

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in topic

snowke90

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Waarderingsscore
2.251
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
Mijn voorkeur voor vechters wordt altijd bepaald uit naar hoe de persoon overkomt. Ik zou nooit puur voor iemand kunnen zijn doordat hij zo goed is of een aansprekende stijl heeft, terwijl het een arrogante respectloze eikel is.

Vechtershart moet natuurlijk niet ontbreken. Soms een kwestie van gevoel, ik heb Overeem bijv. nooit echt cocky gevonden terwijl hij op een gegeven moment wel erg veel haters had. Bij Colby is het overduidelijk een rol en heb ik dat ook totaal niet.

mcGregor wekt wel weer irritatie op, evenals Jones en Adesanya. Het tegenovergestelde weer van DC en Khabib. Was vroeger ook wel een fan van Bob Schreiber. Hij kon soms best dirty zijn maar op een manier dat het puur om het spelletje was. In tegenstelling tot Gilbert Yvel, de eerste vechter waar ik haat voor ontwikkelde.

hahahahaha ik denk dat wij serieuze matties zouden kunnen worden! Precies de namen die je noemt heb ik hetzelfde mee. Bob is chill, spreek hem vaker over fights. Heel aardige man. Yvel is een flikker. Ging een beetje mijn broertje (enkel judoka/samboka) uitdagen voor een potje "sparren" omdat ie zogenaamd een grote mond had tegen zijn (20 jaar jongere) sidechick die toevallig ook in het sambo team zat :roflol: )

Kieft

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Waarderingsscore
4.452
hahahahaha ik denk dat wij serieuze matties zouden kunnen worden! Precies de namen die je noemt heb ik hetzelfde mee. Bob is chill, spreek hem vaker over fights. Heel aardige man. Yvel is een flikker. Ging een beetje mijn broertje (enkel judoka/samboka) uitdagen voor een potje "sparren" omdat ie zogenaamd een grote mond had tegen zijn (20 jaar jongere) sidechick die toevallig ook in het sambo team zat :roflol: )

Wij hebben gewoon goede mensenkennis. Iedereen met andere mening heeft er geen verstand van. :D

De enige persoon die misschien wat "slechter" was en ik het toch pijnlijk vond om zien te verliezen was Tyson. Een nieuwe Tyson zal ik vast haten, maar hij kwam er toch mee weg door het bijzondere aura om hem heen.

snowke90

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Waarderingsscore
2.251
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
Nja precies wat je zegt. Motherfuckers in de ring/kooi heb ik geen moeite mee. Hoort erbij... Heb het vooral niet op mensen die zich als de "nice guy" of "heilige" voordoen (compleet met bijbelteksten als tattoos en al) en vervolgens doping gebruiken/coke snuiven/zwangere vrouwen aanrijden/etc. Niet dat ik heilig ben en je mag eigenlijk niet oordelen, maar iemand als "bones" maakt me dat verrekte lastig :roflol:

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
Waarderingsscore
724
Lengte
1m70
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Wauw Usman!

*jabbing knock down*

Kieft

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge Winner
5x Challenge Winner
+15 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2005
Waarderingsscore
4.452
Wauw Usman!

*jabbing knock down*

Zag Usman liever verliezen. Voorlopig wordt het niet spannend in die divisie. Eerste ronde leek het erop erg spannend te gaan worden.
Toch viel het mij tegen hoeveel moeite Burns had toen hij op de grond lag en Usman hem niet op liet staan, leek hem veel energie te kosten. Een verdienste van Usman? Meeste vechters nemen niet eens de moeite meer om hun tegenstander zo op de grond te houden en laten hem opstaan.

Leuk kanaal met goede interviews.

haaii

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2010
Waarderingsscore
724
Lengte
1m70
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Ik vind het juist sensationeel om te zien hoe iemand in zijn prime nog tastbaar verbeterd met ieder gevecht. Iedereen dacht dat Kamaru ging 'stallen' om het gevecht via punten te winnen en dan doet hij dit.

En als Adesanya niet direct naar Middleweight terugkomt, gaat Usman misschien naar MW. Dat heeft hij toch laten weten in een interview.

Hoewel ik hem nog graag zie vechten tegen Khamzat en de rematch met colby in WW.

Beowulf

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 nov 2007
Waarderingsscore
1.139
Toch viel het mij tegen hoeveel moeite Burns had toen hij op de grond lag en Usman hem niet op liet staan, leek hem veel energie te kosten. Een verdienste van Usman?
Zeker een verdienste van Usman maar ik denk ook dat Burns ook enigszins de hoop had dat Usman in zijn guard zou komen. Was slim gespeeld van Usman. Burns had het daarna over grote fouten die hij gemaakt had, ik denk dat dit er een van was.

Leuk kanaal met goede interviews.
Sowieso een van de betere nederlandse vechtsportkanalen, hoewel 1,5 uur Yvel is wel too much is maar dat is persoonlijk .

Naar boven