MuscleMeat

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Jammer, had meer ronden willen zien.
Gane lijkt me toch wat overschat, is op de grond toch wel heel matig.
Hopen dat Jones snel weer vecht, zonde dat het 3 jaar heeft moeten duren en Ngannou weg is en Stipe inmiddels bejaard.

In een mooie film gaat nu "the ultimate good guy" (stipe) winnen van de hypocriete arrogante lul (jones).

Helaas werkt de echte wereld zo niet. Stipe is bijna 41 en moest het vooral hebben van zijn atletisch vermogen en hardheid.
Jones is op alle vlakken beter. Ik ben een enorm Stipe fan maar zo niet weten hoe hij dit moet gaan winnen :(

In een mooie film gaat nu "the ultimate good guy" (stipe) winnen van de hypocriete arrogante lul (jones).

Helaas werkt de echte wereld zo niet. Stipe is bijna 41 en moest het vooral hebben van zijn atletisch vermogen en hardheid.
Jones is op alle vlakken beter. Ik ben een enorm Stipe fan maar zo niet weten hoe hij dit moet gaan winnen :(
Film is niet echt :D

Ik ben er ook bang voor. Zoals Chael Sonnen zegt: "When my son grows up, I want him to be Stipe". Ik vind Stipe de ultieme bad ass. Vader, echtgenoot, brandweerman. Geen gezeur, geen branie, gewoon ijskoud en knokken. Stiekem zou ik graag meer als Stipe zijn.

maaaar dat gezegd hebbende: jon is de beste vechter aller tijden. Hij vind altijd een manier om te winnen. En ondanks dat ik hem buiten de kooi een totale lul vind en er bekend om staat niet de beste work ethic te hebben, is hij wel hard als het moet. Jon jones is de meest getalenteerde (vecht)sporter ever. Als hij morgen gaat voetballen speelt ie komend jaar bij PSG. Helaas, dat is jones...

Ik ben er ook bang voor. Zoals Chael Sonnen zegt: "When my son grows up, I want him to be Stipe". Ik vind Stipe de ultieme bad ass. Vader, echtgenoot, brandweerman. Geen gezeur, geen branie, gewoon ijskoud en knokken. Stiekem zou ik graag meer als Stipe zijn.

maaaar dat gezegd hebbende: jon is de beste vechter aller tijden. Hij vind altijd een manier om te winnen. En ondanks dat ik hem buiten de kooi een totale lul vind en er bekend om staat niet de beste work ethic te hebben, is hij wel hard als het moet. Jon jones is de meest getalenteerde (vecht)sporter ever. Als hij morgen gaat voetballen speelt ie komend jaar bij PSG. Helaas, dat is jones...

Jammer dat Stipe al 41 is. Jones gaat echt niet verliezen van een 41 jarige. Zelfs in powerlifting ben je dan over je prime, laat staan mma.
Ik had vroeger nog graag Fedor tegen Jones gezien, toen hij eind 30 was. Die had nog wat explosiefs en onverwachts kunnen brengen, maar ik zie Stipe met geen enkel strijdplan kans maken. Ik zou Jones nog wel tegen Blades willen zien, verder weet ik het niet.

Jammer dat Stipe al 41 is. Jones gaat echt niet verliezen van een 41 jarige. Zelfs in powerlifting ben je dan over je prime, laat staan mma.
Ik had vroeger nog graag Fedor tegen Jones gezien, toen hij eind 30 was. Die had nog wat explosiefs en onverwachts kunnen brengen, maar ik zie Stipe met geen enkel strijdplan kans maken. Ik zou Jones nog wel tegen Blades willen zien, verder weet ik het niet.

Oh dat ben ik niet helemaal met je eens. Stipe is juist master in veelzijdigheid en aanpassingen. Daarnaast geeft hij niet zomaar op en heeft Jones denk ik niet de power om Stipe te one hitten. Daarentegen denk ik dat Stipes skills overal nét niet goed genoeg zijn.

Blaydes is te slecht stand up en matige cardio. Ik zou (clean) Jones graag tegen prime DC zien op heavyweight of prime Cain.

Oh dat ben ik niet helemaal met je eens. Stipe is juist master in veelzijdigheid en aanpassingen. Daarnaast geeft hij niet zomaar op en heeft Jones denk ik niet de power om Stipe te one hitten. Daarentegen denk ik dat Stipes skills overal nét niet goed genoeg zijn.

Blaydes is te slecht stand up en matige cardio. Ik zou (clean) Jones graag tegen prime DC zien op heavyweight of prime Cain.

Doe prime Ubereem er ook maar bij. Ik hoop gewoon op een goede partij, maar toch denk ik dat je Stipe weer iets in % lager in moet schalen dan zijn laatste optreden, en dat was niet best.
Vanaf 40 gaat het gewoon hard, tot eind 30 kan je nog wat snelheid en reactie verlies door meer ervaring en inzicht compenseren (al is da tegen Jones al lastig) zoals Overeem een tijdje lukte maar op een gegeven moment is het verschil te groot.

Zaterdag had Plazibat de Ref. nog knockdown geslagen per ongeluk. Plazibat V Osaro Collision 5.

Vanavond Glory 88 met main act: Badr v McSweeney. Eerlijk gezegd ben ik die Badr wel beu en had hij al lang met pensioen moeten gaan

Dat zijn ze beide al een jaar of 10. Blijkbaar is kickboxen niet meer in trek als dit de headlines van de kaart zijn.
Kan ook aan mij liggen dat ik van de rest die moeten vechten nog nooit gehoord heb.
  • Diaguely Camara vs. Ilyass Chakir (welterweight)
  • Iliass Hammouche vs. Florian Kroger (middleweight)
  • Jonathan Mayezo vs. James Condé (lightweight)
  • Karim Ghajji vs. Nikola Todorovic (welterweight)
  • Pascal Touré vs. Stefan Latescu (light heavyweight)
  • Denis Wosik vs. Berjan Peposhi (featherweight)
  • Nordine Mahieddine vs. Abderahmane Coulibaly (heavyweigt)
  • Tiffany van Soest vs. Sarah Moussaddak (co-main event)
  • Badr Hari vs. James McSweeney (main event)
Dan kijk ik liever naar fury-nagannu als die tegen over elkaar staan eind Oktober

Hele pot slaat toch nergens op. McSweeney heeft 1 Glory partij gevochten en verloren van Saki

Badr heeft niet gevochten door zijn medeleven met de aardbevingsslachtoffers.
Hij ziet het dus als entertainen, en niet als een vechtsport om te winnen.

Badr heeft niet gevochten door zijn medeleven met de aardbevingsslachtoffers.
Hij ziet het dus als entertainen, en niet als een vechtsport om te winnen.

Prima toch

Heb je niet geleerd dat je je vader niet mag tegenspreken ? Brutale aap

Happy Christmas GIF

Back
Naar boven