XXL Nutrition

Sticky Vechtsport Random Hangout Topic

Bezoekers in dit topic

Maar waar zijn die internationaal toppers dan? Dit was Nederland tegen Marokko. Ik mis de Brazilianen, Fransen, Duitsers etc.

Sowieso vrij bijzonder dat Rick z’n eerste tegenstander mocht ‘uitkiezen’ verder leuke partijen gezien.

Maar waar zijn die internationaal toppers dan? Dit was Nederland tegen Marokko. Ik mis de Brazilianen, Fransen, Duitsers etc.

Ik zag die dikke maroc een poging tot trap geven op een moment, zag er niet uit.
internationale toppers zijn er niet meer, het is net als schaatsen en korfbal geworden. Ook totaal geen allure. Toch wel vermaakt, maar geen vechter gezien die ik zal blijven volgen voor een ander gevecht. Die aanfluiting van Ben Saddik er nog tussendoor.

Doe jezelf een plezier en kijk gewoon mma? Duidelijkere rankings (iig in ufc, ondanks dat daar ook niet altijd eerlijk gaat), meer tegenstand, betere "opleiding" (tuf, contender series, andere promoties), er gebeurd meer in de fights, class of styles etc.

Dat gezegd hebbende, vond ik dit toernooi wel al cooler dan wat ik de laatste jaren van glory gezien heb.

Doe jezelf een plezier en kijk gewoon mma? Duidelijkere rankings (iig in ufc, ondanks dat daar ook niet altijd eerlijk gaat), meer tegenstand, betere "opleiding" (tuf, contender series, andere promoties), er gebeurd meer in de fights, class of styles etc.

Dat gezegd hebbende, vond ik dit toernooi wel al cooler dan wat ik de laatste jaren van glory gezien heb.

Ach als liefhebber kijk je gewoon alles. Ik denk wel het mooiste weekend van het jaar gehad.

Goede UFC, beste Glory sinds jaren en nog eens Ngannou neer zien gaan wat niemand voor mogelijk achtte.
Meer geld zou betere vechters opleveren, maar dan moeten er ook eerst meer mensen gaan kijken. Ach dan kijken anderen maar niet denk ik dan, deden ze bij K-1 al helemaal niet trouwens.

Toch wel vermaakt, maar geen vechter gezien die ik zal blijven volgen voor een ander gevecht.
Die Azerbedjan die in de quarters een onterechte 8 tellen kreeg en Levi een knockdown liet incasseren aan het eind van de 3e ronde ga ik wel even in de gaten houden. Gave vechter is dat.

Die Azerbedjan die in de quarters een onterechte 8 tellen kreeg en Levi een knockdown liet incasseren aan het eind van de 3e ronde ga ik wel even in de gaten houden. Gave vechter is dat.
die had ik inderdaad ook graag in de finale tegen rico zien vechten. wat een onuitputbare kerel zeg

IMG_0552.jpeg

Gaat er nog iemand heen?

Bijlagen

• posternietbeschikbaar.jpg
    posternietbeschikbaar.jpg
    240,4 KB · Weergaven: 18
Back
Naar boven